Audi A4 B9 2020-

Aloittaja Flat, 11.01.20 - klo:10:16

« edellinen - seuraava »

Nifa

Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 08.09.20 - klo:11:55
Mukavasti saa matalaviritteiseen piristystä:

Vääntö kyllä kuulostaa aika hurjalta jo ihan laatikonkin kannalta...

Tuossa pitäisi kyllä laittaa DSG:lle uusi softa myös sisään. Mikäköhän turbo tuossa on vs. muut 2.0 EA888 koneet. Ilmeisesti pienemmillä pesillä, kun loppuu tohon 240 hp, tai samalla kuin 190hp versiossa.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

vag4life

Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 08.09.20 - klo:11:55
Mukavasti saa matalaviritteiseen piristystä:

Vääntö kyllä kuulostaa aika hurjalta jo ihan laatikonkin kannalta...

TVS lupaa samaan moottoriin 280hp, väännöt samat. Muutenkin celtic aika "bulkki-shittiä" jopa TVS:n verrattuna..
A4 B9 TFSI Q s-line

olate

uudella bensa quattrolla 7 kk toimitusaika alustavan tuotantoviikon perusteella. jos tuohon uskoo niin myy hyvin tai osat loppu tehtaalla.

zuge

Lainaus käyttäjältä: olate - 11.09.20 - klo:23:06
uudella bensa quattrolla 7 kk toimitusaika alustavan tuotantoviikon perusteella. jos tuohon uskoo niin myy hyvin tai osat loppu tehtaalla.
Uusi vajaavetoinen 35tfsi avant tilattu kesäkuussa ja toimitus näillä näkymin marraskuussa. Nythän tuli tuo 40tfsi quattro hinnastoon, omaa tilatessa ei ollut vielä kuin 45tfsi quattrona ja siinä hinta pomppasi liikaa.

Enskatus

Lainaus käyttäjältä: zuge - 12.09.20 - klo:00:36
Nythän tuli tuo 40tfsi quattro hinnastoon
Kappas, eihän siinä montaa vuotta mennytkään... Luulis kaupan piristyvän, viidelläkympillä näyttäis jo saavan moisen vehkeen ihan riittävillä varusteilla 👌🏼

Flat

Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 12.09.20 - klo:16:08
Kappas, eihän siinä montaa vuotta mennytkään... Luulis kaupan piristyvän, viidelläkympillä näyttäis jo saavan moisen vehkeen ihan riittävillä varusteilla 👌🏼

Jep, reilut 10 vuotta on järkevänhintaista bensaquattroa odoteltu. Ehkä Gunther on vihdoin sannut selville, miksi quattrot ei tee kauppaansa ja audi menettänyt nelivetomarkkinoita. Tervetullut vaihtoehto.

Enskatus

Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.09.20 - klo:18:07
Jep, reilut 10 vuotta on järkevänhintaista bensaquattroa odoteltu. Ehkä Gunther on vihdoin sannut selville, miksi quattrot ei tee kauppaansa ja audi menettänyt nelivetomarkkinoita. Tervetullut vaihtoehto.
Näin vois kuvitella... kyllä hatuttais jos ois just tehny tilauksen 35 TFSI:stä kun quattron saa tehokkaammalla koneella nyt vaan kolmisen tonnia kalliimmalla  ;D

batman14

Vihdoinkin järkevästi hinnoiteltu bensa quattro. S line malli ja siihen tuo progress varustepaketti ja B&O stereot, niin on jo omaan makuun aika muikea paketti ja hinta jopa alle 50k,.

Popovice

Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 12.09.20 - klo:20:15
Näin vois kuvitella... kyllä hatuttais jos ois just tehny tilauksen 35 TFSI:stä kun quattron saa tehokkaammalla koneella nyt vaan kolmisen tonnia kalliimmalla  ;D
Se muuten ihmetyttää että miksi tuo 35 TFSI roikkuu edelleen hinnastossa, kun 40 TFSI etuvetona on vain suunnilleen tonnin kalliimpi, tehoa huomattavasti enemmän (150kW vs. 110kW) ja päästötkin suunnilleen samat. Eli melkoinen pösilö täytyy sen olla, joka näillä spekseillä päätyy tuohon pienempitehoiseen :P.

tpu

Lainaus käyttäjältä: Popovice - 13.09.20 - klo:17:08
Se muuten ihmetyttää että miksi tuo 35 TFSI roikkuu edelleen hinnastossa, kun 40 TFSI etuvetona on vain suunnilleen tonnin kalliimpi, tehoa huomattavasti enemmän (150kW vs. 110kW) ja päästötkin suunnilleen samat. Eli melkoinen pösilö täytyy sen olla, joka näillä spekseillä päätyy tuohon pienempitehoiseen :P.

1000 euroa on kuitenkin rahaa ja jos joku ei tehoja kaipaa, niin ottaa sitten tuosta helpon säästetyn tonnin :)

Popovice

#190
Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 14.09.20 - klo:14:51
Ei ne tehot niin kauhean tärkeitä ole liikenteessä. Aivan hyvin pärjää 150 heppasella 2.0 bens. koneella.
Varmasti näinkin, mutta sitä vaan ajattelin, ihan jälleenmyyntiarvon kannaltakin, että tuo vajaa 1000e kannattanee tässä tapauksessa sijoittaa mieluummin tehokkaampaan myllyyn kuin esim. metallisiin poljinpintoihin 8).

Boimann

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 14.09.20 - klo:16:42
Muutama päivä sitten siellä iso kaarti huusi suut ammollaan ettei autoa kannata ostaa ajatellen jälleenmyyntiarvoa.

Ei tuo "kaarti" mitään huutanut. Se vain totesi sen itsestään selvän tosiasian, että ihmisillä on erilaisia preferenssejä autoa ostettaessa. Joku voi asettaa etusijalle jälleenmyyntiarvon, jolloin saattaa olla tarkoituksenmukaista kiinnittää huomiota niihin lisävarusteisiin, joita autonostajat keskimäärin arvostavat. Joku toinen taas ei ole pätkän vertaa kiinnostunut siitä, mitä joku tuleva ostaja jostain yksittäisestä varusteesta ajattelee, koska ostaa autoa itselleen.

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 14.09.20 - klo:16:42
Minun mielestä auto kannattaa ostaa aina ajatellen sen jälleenmyyntiarvoa, varsinkin jos vaihtaa tiuhaan. Toki joku kaarti arvostaa jalkatilan värivaloja jne... yms hömppää.

Juuri näin. Sinä toimit noin ja jotkut muut näin. Sitä en vain oikein ymmärrä, miksi toisten valinnat on nimettävä ”hömpäksi”? Miksi kommenttiin on aina liitettävä tuo arvoarvostelma?

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 14.09.20 - klo:21:03
Vastasin vain Popovitcen ajatukseen. Jokainen voi ostaa peltisiä polkimienpäällisiä, jalkatilan värivaloja, aukeavien ovien "heijastevaloja" ja kaikkea muuta "hömppää".
Onneksi ihminen aikuistuu jossakin vaiheessa ja asiat menee oikeaan malliin.
Minä itse vaihdan autoa 2-3 vuoden välein ja valitsen aina sellaiset järkivarusteet joita itse tarvitsen autossani. Niinpä niitä sitten moni muukin vaihtoautonostaja haluaa. Vetolaite, Weba jne... vaikuttavat käytetyn auton haluttavuuteen samoin kun ne ovat roimaa plussaa vaihtoa suunnitellessa. Turhanpäiväisillä "kilkkeilä" ei oo mitään arvoa vaihtoauton hintaa arvioitaessa. Automyyjä vaan marmorin takaa toteaa, että kukapa niitä tarvitsee vaihtoautoa ostaessa.
Itse en ostaisi uudehkoa audia käytettynä, jos siinä ei olisi riittävää määrää varusteita. Itsestäänselvyyksiä on webasto ja vetokoukku. Tottakai audissakin pitää olla jalkatilavalaistus, himmenevät peilit, parhaat mahdolliset valot, puhallus takapenkkiläisille, liikennemerkkien tunnistus, tuulilasin lämmitys, navi, paremmat jakkarat, kessy, ym. fiksua. Jos mm. noita ei olisi, jäisi audi varmasti kauppaan, vaikka kuinka fiksu olisi karvalakkina webastolla ja vetokoukulla. Ihmisillä on siis erilaiset tarpeet auton valinnassa.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 14.09.20 - klo:22:32
Herra vaan ajelee sillä vetokoukulla ja puhaltelee takapenkille.
Varsin lystikkäällä tuulella.
Melko monessa esim. A4 B8:ssa on takasuulakkeiden kohdalla säilytyslokero. Kertoo ehkäpä varusteiden järjettömästä kalleudesta.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Flat

#194
No, kaikki sitä hömppää haluaa joka tapauksessa. Jotkut ovat jopa valmiita maksamaan siitä.  Ja onhan se kiva  pistellä menemään hömpötellen, paljon mukavampaa kuin karvalakin kitkerä maku suussa. Ei siitä vaan pääse mihinkään. Ja jotkut ovat valmiita panostamaan siihen ja jotkut eivät. Valintoja.

Varmaan kuukausi kulunut kun tilattiin se uusi laturi autoon. Ei ole liikkeestä kuulunut sen jälkeen mitään. Jo on laturit kortilla....

Routa

Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 14.09.20 - klo:22:01
Itse en ostaisi uudehkoa audia käytettynä, jos siinä ei olisi riittävää määrää varusteita. Itsestäänselvyyksiä on webasto ja vetokoukku. Tottakai audissakin pitää olla jalkatilavalaistus, himmenevät peilit, parhaat mahdolliset valot, puhallus takapenkkiläisille, liikennemerkkien tunnistus, tuulilasin lämmitys, navi, paremmat jakkarat, kessy, ym. fiksua. Jos mm. noita ei olisi, jäisi audi varmasti kauppaan, vaikka kuinka fiksu olisi karvalakkina webastolla ja vetokoukulla. Ihmisillä on siis erilaiset tarpeet auton valinnassa.
Voihan sen noinkin perustella miksi ajaa Skodalla. Varusteita saa pitkän listan, mutta suurin osa turhia. Esim. tuo liikennemerkkitunnistus on Octaviassa sellainen, että ei sillä oikeasti tee mitään. Suurimman osan ajasta väärässä. Tai parhaat mahdolliset valot. Sellaisia ei edes saanut III Octaviaan.
Entinen VAG-kuljettaja.

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Routa - 15.09.20 - klo:08:19
Voihan sen noinkin perustella miksi ajaa Skodalla. Varusteita saa pitkän listan, mutta suurin osa turhia. Esim. tuo liikennemerkkitunnistus on Octaviassa sellainen, että ei sillä oikeasti tee mitään. Suurimman osan ajasta väärässä. Tai parhaat mahdolliset valot. Sellaisia ei edes saanut III Octaviaan.
Onhan siinä 2 eri valoversiota? Eikö silloin toinen ole ehkäpä parempi kuin toinen? Suurimman osan ajasta omissa ajoissa tuo liikennemerkkien tunnistin on oikeassa. Lisäksi hba tuntuu toimivan sillä kaistavahtikameralla fiksummin, kuin sillä peilivarren kameralla. Yhtään oikeasti turhaa varustetta en ole keksinyt, vaikka niitä varusteita melko pitkä liuta onkin.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 15.09.20 - klo:09:42
Minun jo kolmessa viimeisimmässä Audissa on ollut ilmastoinnin ja lämppärin suuttimet takanakin ja vielä omalla säädöllä molemmille puolille on omat diginäyttö säätimet. Olit ehkä ajasta rutkasti jäljessä.
Jotta haluamani varusteet olisi a4:ssä, tuli lisävarusteiden hinnaksi 9t, ja auton kokonaishinta kipusi yli 50t,, eikä siinä ole kaikkia, esim. säädettävää alustaa. Se on jo paljon tavalliselle käyttöautolle. Käy katsomassa, kuinka takasuulakkeet puuttuu isosta osasta käytettyjä b8 a4 audeja. Nykyisin asia on jo fiksummin.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Routa

#198
Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 15.09.20 - klo:09:18
Onhan siinä 2 eri valoversiota? Eikö silloin toinen ole ehkäpä parempi kuin toinen? Suurimman osan ajasta omissa ajoissa tuo liikennemerkkien tunnistin on oikeassa. Lisäksi hba tuntuu toimivan sillä kaistavahtikameralla fiksummin, kuin sillä peilivarren kameralla. Yhtään oikeasti turhaa varustetta en ole keksinyt, vaikka niitä varusteita melko pitkä liuta onkin.
No huonot ne valot on sittenkin. Matriisejahan ei Skodaan saanut ennen viimeisimpiä malleja.

En oikeasti ymmärrä mitä tuolla kamerapohjaisella tunnistuksella tekee, kun karttapohjalta tuleva rajoitus jyrää sen samantien yli ja se on liian usein väärässä. Lisäksi uudella tiellä jota ei ole kartassa niin auto alkaa huutaa, että liikennemerkkitunnistusrajoittunut vaikka kilsan päässä olisi ollut merkki. HBA on melkolailla käyttökelvoton. Vaihtaa ihan liian aikaisin ja ihan liian hitaasti takaisin. Eka talvena jaksoi uutuudeen viehätyksestä pitää päällä. Viime talven se oli kokonaan pois. Audin matriisit sen sijaan toimii hienosti. Ne on aidosti kuljettajariippumattomat valot.
Entinen VAG-kuljettaja.

Boimann

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 14.09.20 - klo:21:03
Vastasin vain Popovitcen ajatukseen. Jokainen voi ostaa peltisiä polkimienpäällisiä, jalkatilan värivaloja, aukeavien ovien "heijastevaloja" ja kaikkea muuta "hömppää".
Onneksi ihminen aikuistuu jossakin vaiheessa ja asiat menee oikeaan malliin.
Minä itse vaihdan autoa 2-3 vuoden välein ja valitsen aina sellaiset järkivarusteet joita itse tarvitsen autossani.

Ymmärsin, että vastasit Popovitcen ajatukseen. Hieman vaikeampi on ymmärtää sitä, miksi toisten valinnat pitää luokitella ”hömpäksi”? Samalla tavalla kummallinen on ajatus, jonka mukaan henkilö ”aikuistuisi” vasta silloin, kun hän tekee samanlaisen valinnan kuin sinä.

Aina vain erikoisemmaksi tilanne muuttuu, kun toteat valitsevasi ”aina sellaiset järkivarusteet joita itse tarvitsen autossani”. Juuri näin toimivat muutkin. Ero tulee vain siitä, että kaikki eivät valitse samoja järkivarusteita kuin sinä. Miksi nämä muiden valinat täytyy luokitella ”turhanpäiväisiksi kilkkeiksi”, sitä en ymmärrä.

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Routa - 15.09.20 - klo:10:19
No huonot ne valot on sittenkin. Matriisejahan ei Skodaan saanut ennen viimeisimpiä malleja.

En oikeasti ymmärrä mitä tuolla kamerapohjaisella tunnistuksella tekee, kun karttapohjalta tuleva rajoitus jyrää sen samantien yli ja se on liian usein väärässä. Lisäksi uudella tiellä jota ei ole kartassa niin auto alkaa huutaa, että liikennemerkkitunnistusrajoittunut vaikka kilsan päässä olisi ollut merkki. HBA on melkolailla käyttökelvoton. Vaihtaa ihan liian aikaisin ja ihan liian hitaasti takaisin. Eka talvena jaksoi uutuudeen viehätyksestä pitää päällä. Viime talven se oli kokonaan pois. Audin matriisit sen sijaan toimii hienosti. Ne on aidosti kuljettajariippumattomat valot.
Tämä on väärä ketju edes pohtia tällaisia. Aivan pätevät valot ne on olleet ja huomattavasti paremmat, kuin ne halogeenit, joka on se toinen vaihtoehto. Automaattisesti matriisit ei ole aina paremmat, vaan sekin riippuu valmistajasta ja toteutuksesta. Jos nopeusrajoitusten ongelmat on sulle ongelma, niin älä käytä sitä. Itellä ei ole mitään rajoittunut herjaa tullut vastaan. Koodaamalla saa karttapohjasta tulevan tiedon pois, jos se häiritsee. Toki sama ongelma tahtoo olla ja pahempikin muilla merkeillä.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Flat

Nyt on hömpässä pieni ongelma. Onkos joillakin muulla kuulunut B&O systeemistä sellaista viiltävää kirskuntaa "surround kajareista" ?
Aivan yhtäkkiä kesken ajon kajareista alkoi kuulua sellaista viiltävää kirskuntaa joka kesti hetken. Sama toistui hiukan myöhemmin. Vaikutti kuitenkin siltä,  että pääkajarit ovissa ja kojelaudassa tuottivat kuitenkin oikeaa ääntä (musiikkia).

Kerran myös kojelaudan näyttö meni ihan mustaksi. Epäilin että se meni ihan kokonaan pimeeksi, mutta ihmetykseksi peruutuskameran kuva kuitenkin siihen tuli. Kaikessa muissa tilanteisssa näyttö oli täysin pimeeanä. Asia korjaantui auton sammuttamalla.

hph

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 15.09.20 - klo:09:42
ilmastoinnin ja lämppärin suuttimet takanakin ja vielä omalla säädöllä molemmille puolille on omat diginäyttö säätimet

Ei muuten ole omia diginäyttöjä takana molemmille puolille, vain yksi.

zuge

Lainaus käyttäjältä: zuge - 12.09.20 - klo:00:36
Uusi vajaavetoinen 35tfsi avant tilattu kesäkuussa ja toimitus näillä näkymin marraskuussa. Nythän tuli tuo 40tfsi quattro hinnastoon, omaa tilatessa ei ollut vielä kuin 45tfsi quattrona ja siinä hinta pomppasi liikaa.
Vielä ehdin muuttamaan kesäkuussa tehtyä tilausta, tulossa on ibisvalkoinen A4 Avant 40TFSI Quattro Business Advanced, mukaan Comfort-paketti, Progress-paketti, lämmitettävä ratti, B&O, laajennettu LED-sisävalopaketti, Trend-nahkapaketti ja sähkösäätöinen kuljettajan istuin.

Popovice

Lainaus käyttäjältä: zuge - 17.09.20 - klo:11:05
Vielä ehdin muuttamaan kesäkuussa tehtyä tilausta, tulossa on ibisvalkoinen A4 Avant 40TFSI Quattro Business Advanced, mukaan Comfort-paketti, Progress-paketti, lämmitettävä ratti, B&O, laajennettu LED-sisävalopaketti, Trend-nahkapaketti ja sähkösäätöinen kuljettajan istuin.
Onneksi olkoon uuden auton johdosta ja hienoa että pystyit vielä muuttamaan tilausta! Tuo 40TFSI q kyllä varmaan tarjoaa huomattavasti enemmän rahalle vastinetta ja on kyllä aivan huippua yhä harvinaisemmaksi käyvässä "puhtaasti polttiksien" luokassa. Millaista toimitusaikaa luvattiin? Itselläkin kyseinen kulkine on vahvassa harkinnassa viimeisenä polttiksena ennen sähköautoiluun siirtymistä. Kovasti miellyttää auton ulkonäkö ja jopa sisusta vaikka jonkinlaista kritiikkiä viime mainitun antiikkisuuden suhteen palstoilla onkin näkynyt. Eniten muotoilussa tökkii nuo "integroidut" pakoputken päät peltiraameineen, jotka ilmeisesti ainakin osin ovat vieläpä feikkimallia. Jos tilalle saisi valita ihan tavalliset pyöreät pakoputken päät ilman mitään koristehilppeitä niin ottaisin ne ilman muuta noiden peltitötteröiden sijaan :-\.

zuge

Lainaus käyttäjältä: Popovice - 17.09.20 - klo:11:43
Millaista toimitusaikaa luvattiin?

Alkuperäisen 35TFSI:n tilauksen tuotanto oli lokakuun puolivälissä, ilmeisesti samassa slotissa valmistuu tuokin tekniikka eli auton saisi ajoon marraskuussa sopivasti quattro-keleille.

Ainakin 35 TFSI:ssä oli tosiaan feikkipakoputkenpää toisella puolella, taitaa olla samalla lailla 40TFSI:ssäkin?

Taitaa tosiaan olla viimeinen polttisauto ennen sähkäriä, saa nähdä. Nyt ajossa V60 D3 -18, edellinen BMW 520d T xDrive -16, sitä ennen kolme vagia (Superb combi -11, Ocu Combi -08, A4 -04).

Flat

Lainaus käyttäjältä: zuge - 17.09.20 - klo:12:18
Ainakin 35 TFSI:ssä oli tosiaan feikkipakoputkenpää toisella puolella, taitaa olla samalla lailla 40TFSI:ssäkin?

Avantissa pukkaa aitoa pakokaasua molemmista tötteröistä. Sedanissa  taitaa olla toisin. ( ainakin ennen oli näin)

Hieno kulkine tulossa.  Jos on  muksuja tai muuten vaan rahtaat takapenkillä väkeä , niin  noi usb latauspaikat takapenkkiläisille on must varuste. Sietäis olla nykypäivänä vakiona.

Mikkes

Itse tilasin juuri . Audi A4 Avant Business Advanced 40 TFSI 150 kW MHEV S tronic. Eli enää ei valmisteta 190 hv, vaan nyt se on 204 hv.
Webasto kauko-ohjauksella, alle käännettävä vetokoukku, lasien tummennukset, led matrixit tuli vielä lisänä. Tuossa Advanced tasossa on hyvä varustelu jo muutenkin, mutta edellämainitut ovat itselleni aika tärkeät. Eikö tässä saa kännykän navigoinnin näkymään näytölle?

Hieman hämmästytti, kun auton luovutus on talvella, niin siihen piti pakosta tilata samalla talvikiekot vanteilla, koska muuten olisi saanut lähteä kesäkiekoilla liikkeestä ulos. Koko caselle tuli hintaa n. 47000, toivottavasti on sen arvoista. Itselläni ei Audia koskaan ole ollut, tai onhan perheessämme yksi 2019 mallinen A3 sedan 150 hv tfsi s-tronicilla. Mutta tuo on puolison käytössä.

tpu

Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 25.09.20 - klo:07:51
Hieman hämmästytti, kun auton luovutus on talvella, niin siihen piti pakosta tilata samalla talvikiekot vanteilla, koska muuten olisi saanut lähteä kesäkiekoilla liikkeestä ulos.

Tarkennapa mitä tarkoitat tuolla "piti PAKOSTA tilata"? Ei sinun ole pakko tilata yhtään mitään, vaan voit hommata ne talvirenkaat ihan jostain muualta sitten kun parhaaksi näet. Toki ne kannattaa hommata ennen luovutusta, jotta pääsee sitten niillä ajamaan auton liikkeestä pois.

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 25.09.20 - klo:07:51
Hieman hämmästytti, kun auton luovutus on talvella, niin siihen piti pakosta tilata samalla talvikiekot vanteilla, koska muuten olisi saanut lähteä kesäkiekoilla liikkeestä ulos.

”Kesäkiekoillakin” voi täysin laillisesti lähteä liikkeestä ulos. Jos liike on esimerkiksi Helsingissä, niin ”kesäkiekkojen” käyttö ei todennäköisesti aiheuta mitään ongelmia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy