Löytääkös muilla auto automaattisesti puhelimen kun istut autoon? En nyt puhu android autosta.Itse joudun joka ikinen kerta "yhdistämään" auton puhelimeen vaikka edellisellä kerralla olen juuri kuunnellut spotifyä autossa.Johtuuko tuokin siitä kun autossani on vasta softa versio: 5H0035816C?
Vaimon 1.5 eTSI pyysi sunnuntaina lisää öljyä, max. litran verran. Laitoin siis sunnuntaina edellisestä autostani pelastamastani litran varapullosta Castrol Edge 5W30 LL puolet ja ajattelin että riittäisi. Ei riittänyt, herjasi edelleen, joten kaadoin eilen loputkin pullosta ja sitten auto oli tyytyväinen. Autolla ajettu nyt 25 tkm ja ensi huolto siis 5 tkm päässä. Tämä on toinen(2/6) uutena ostamistamme VAGineista joka on halunut lisää öljyän ekalla huoltovälillä, edellinen oli 1.6 TDI vm.2015.
Minulla oli sama homma tuossa 13 tkm kohdalla. Toki alla on 2.0 tdi. Käytin öljynvaihdossa, mutta olisin toivonut ylärajalle täydentämistä, koska nyt taisi laittaa vaan puoleen väliin. Uskon, että sama on tehty kun auto on ollut uusi, eli puoleen väliin vain.
Oma Golf 2.0 TDI 150hv 2019 meni aikoinaan koko ensimmäiset 30 tkm ilman että halusi lisää öljyä.
Nyt tuli paperillakin kutsu pajalle "Moottorin yläpuolisen suojuksen poisto". Appiukko sai saman -21 malliseen.Taidan riipasta sen itse roskiin ja soittaa huoltoon että poistettu. Prkl.
Oikea öljy eTSIin (ja moneen muuhun bensaan, poislukien R ja GTI) on 0W-20 VW 508.00 luokituksen öljy.
Tänään keskustelin huollon kanssa, "sovittiin" että riipaisen suojuksen itse pois. Uusi korvaava suojus tulee saataville VW:ltä joskus - veikkaan että kestää toodella pitkään.
^Käytätkö webastoa?Omassa se nollaa ilmastoinnin asetukset, mm. ratinlämmitin aktivoituu
Onko vika vai ominaisuus, vai käyttäjässä vika kun ohjauspyörän lämmitys kytkeytyy automaattisesti päälle kun auton käynnistää? Climaten valikosta on ruksittu lämmitys pois päältä.
Taitaa olla ohjelmavirhe, mulla tuli tuon uusimman ohjelmaversion 1896 myötä samainen toiminta.Ratinlämmitys ei kuitenkaan aina mene päälle, riippuu varmaan kuunasennosta.Epäilen että ulkoilman lämpötilalla on jotain vaikutusta asiaan ??
Eikö tuo tiiviste mene takaisin koloonsa, kun sitä painaa?
Itsellä ajovalot välkkyy aika ajoin kun avaan ovien lukituksen. Eli onko se normaalia? Tosin en tiiä välkkyykö ne ajon aikanakin.
Tuo pitäs korjaantua päivityksellä, olikohan väylän ohjain tai sähkökeskus.
Oma kans pari viikkoa sitten päivityksessä, nyt on 5H0035816J. AA toimii langattomasti ja kartankin saa mittaristoon! Aikaisemmin huollossa sanoivat, että koska r-line ei onnistu tuo kartan peilaus..
Okei. Ei kyllä olisi yhtään intoa viedä autoo taas huoltoon varsinkaan heidän virheen takia