Eilisestä lähtien myös minulla auto on alkanut reagoida lähetettyihin komentoihin. Niin myös tänä aamuna yön yli seisoskelun jälkeen. Oiskohan vihdoin löytynyt ongelmien syy..... minulla ei nimittäin näin hyvin ole toiminut applikaatio vielä koskaan, ei edes viime kesänä/syksynä jolloin se jotenkin toimahteli. No ei nuolasta vielä...
Joo. Se siitä sitten. Enää ei toimi millään ilveellä.
Tunti sitten toimi vielä loistavasti. Nyt ei auto vastaa. Taitaa olla pilvessä säädöt menossa tai sitten joku vetäsi töpselin irti kun lähti toimistolta kotiin
Sen olen huomannut, että yhä edelleen iOs appi on välillä tilassa, jossa se ei oikeasti ota mitään vastaan. Kun apin sulkee ja avaa uudestaan, kaikki toimii. Ennen lämmityskäskyä olen nyt aina sulkenut/avannut apin uudestaan. Tänä aamuuna meni ekalla läpi ikkunoiden lämmitys, sekä itse lämmityskäsky.
Tuo MySkoda alkaa olla vitsi. Minulla android versio 3.8.0 on nyt viikon ollut loopissa, jossa pyytää aina uutta auton aktivointia, eikä siitä pääse sovelluksen tietojen tyhjentämisellä tai sovelluksen poistamisellakaan eteenpäin. Sinänsä auto saattaisi nyt toimia paremmin, sillä auto kävi taas huollossa, jossa tehtiin jokin "vapautus". Tehdään kuulemma, jos komponentteja vaihdetaan, jotta uusi komponentti saadaan mukaan. Tuo vapautus sai ainakin maapallon palamaan valkoisena, mutta kun tuon kännykkäsovelluksen takia ei pääse mitään tekemään. Auto kuitenkin näyttää olevan yhteydessä palvelimiin, sillä nettisivun kautta auton tietoja pääsee selailemaan, mutta sieltähän ei komentoja voi antaa.
Minulla auto ilmoitti että vähennä öljyä. Marssi korjaamolle. Huomenna öljyn tarkistukseen. Kaksi kertaa pyytänyt takaosan kolinan takia etsimään siihen syytä. Kummallakaan kerralla kukaan ei huollosta ole kuullut mitään.
Omassa autossa myös vänkärin puolella takaa kuuluu jotain kolinaa. Liekkö mukautuva alusta+talvi yhdistelmään liittyvä ominaisuus....
mitä lie tapahtunut My Skodan palvelimen päässä, koko viikon toiminut etälämmityksen käynnistys kertalaakista😁
Skoda-Connect / My Skoda alkoi toimimaan viime viikolla kuin taikaiskusta. Hyvä näin.
Jokohan uskaltaa liittyä aiempien kommentoijien matkaan eli yhteydet ja appi on pelannu hyvin jo noin viikon ajan! Oisko se joku suomalainen koodari saanut ongelmat kuntoon
Tekeekö noin kaikilla avaimilla? Eihän ihan paristo oo vain loppumassa avaimesta?
Pari viikkoa sitten kävi huollossa ja patteri vaihdettiin siellä. Pitää kokeilla muillakin avaimilla. Hyvä vinkki, kiitos.
Ei ois eka patteri mikä on huono kun se otetaa paketista. Ja kessy on eka ominaisuus mikä lakkaa nois ku on vajausta.
Monta päivää toimi lämmityskäskyt eka yrityksellä vaan eipä toimi enää 😫
Täällä myös lopetti toimimasta tänään, toimi toissapäivänä toisenkerran yrityksen jälkeen. Nyt ei mikään ei mennyt läpi tänään illalla ja näytti vain vanhoja tietoja autosta, ei auttanut vaikka kävin autossa ja jopa käynnistin sen.