Superb Combi tilaukset

Aloittaja Jyri, 05.12.09 - klo:09:41

« edellinen - seuraava »

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: Suzooka - 11.10.10 - klo:08:13
Ja jos olisi 4 sköydää tallissa varalla, ei haittais vaikka loota leviäis... uutta vain alle.

Katsotaan... tilaus syyskuun puolessa välissä sisällä ja luvattu vuoden vaihteeseen (todellisuudessa menee varmaan tammikuuhun).

Ã,,lä nyt sitten helvetissä tälle vuodelle ota vaikka sattuis tulemaankin !  :)

Yuzzzee

Huhtikuun alussa tilattu, perjantaina tuli.

Lainaus käyttäjältä: Yuzzzee - 13.07.10 - klo:22:30

Superb Combi 2,0TDI CR 170 DSG Elegance

Varusteet:
Mocca Brown- metalliväri, Columbus SatNav, Panoraama katto, Alcantara sisustus, Lounge step, MDI, Webasto, Sunset tummennukset, 3-puolainen ratti + tiptronic..

Pitkä oli odotus mutta pakko kyllä myöntää että on se vaan mainio auto!
Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190 L&K 4x4 2018
Skoda Octavia 2.0 TDI 140 Elegance 2010

Suzooka

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 11.10.10 - klo:09:17
Ã,,lä nyt sitten helvetissä tälle vuodelle ota vaikka sattuis tulemaankin !  :)

Niin näkökulmia/mielipiteitä on monia.
Tänään tuli vahvistus, että luovutus on vko 50..katsotaan.
FOR SALE: Skoda 440 2D sedan -57
TULOSSA: Combi valoshöy

Tommi13

Lainaus käyttäjältä: Suzooka - 25.10.10 - klo:18:15
Ei taida Suzooka olla heti vaihtamassa Superbia pois. Aiotko pitää sitäkin 50v ajossa ;-) Itsekkin luultavasti ottaisin pitkän odotuksen jälkeen auton heti ajoon, jos tilanne olisi omalla kohdalla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä pyydät vanhasta Skodasta? Onko hyvässä kunnossa?
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: Suzooka - 25.10.10 - klo:18:15

Siis jos on mahdollisuus valita, niin vuodenvaihteen yli odottaminen on se järkevin vaihtoehto, sanokoon kuka mitä tahansa. Siinä voi vain voittaa. Sillä on eroa, pidätpä autoa sitten 2 tai 5 vuotta. Rekisteröintipäivä on se mikä sen auton vuosimallin katsotaan sitten olevan. Tai toki niin, että jos otat käyttöön loppuvuodesta, niin tulevassa autokaupassa kauppias laskee hyvityshinnan sen rekisteröintivuoden mukaan, ja sitten eespäin myydessä pistää myynti-ilmoitukseen vaikkapa vm. 2010/2011.... ;)

Itse en ole kyllä koskaan ymmärtänyt, että mikä ihmeen hinku ihmisillä on sen viikon tai kahden takia intoilla. Sen verran pitää olla itsehillintää että malttaa odottaa....

Suzooka

Lainaus käyttäjältä: Tommi13 - 25.10.10 - klo:20:17
Ei taida Suzooka olla heti vaihtamassa Superbia pois. Aiotko pitää sitäkin 50v ajossa ;-) Itsekkin luultavasti ottaisin pitkän odotuksen jälkeen auton heti ajoon, jos tilanne olisi omalla kohdalla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä pyydät vanhasta Skodasta? Onko hyvässä kunnossa?

Kyllä, punainen kaunotar on myynnissä.
Käy ja kukkuu, viimeksi elokuussa ajettu kun siirrettiin tallista toiseen. Tarkoitus on ollut entisöidä auto "viimeisen päälle", ja siitä johtuen osia on haalittu talliin toistakymmentä vuotta. Nyt vain on pikkuhiljaa alkanut tajuamaan, että sitä aikaa ei vain tuohon projektiin ole... Pistä privaa jos haluat tarkemmin tietää autosta (+ osista). Kuva noin parinkymmenen vuoden takaiselta ulkoilutukselta.

[ylläpito on poistanut liitteen]
FOR SALE: Skoda 440 2D sedan -57
TULOSSA: Combi valoshöy

ptme

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 25.10.10 - klo:20:22
Siis jos on mahdollisuus valita, niin vuodenvaihteen yli odottaminen on se järkevin vaihtoehto, sanokoon kuka mitä tahansa.

Ja minä sanon, että ei pidä paikkaansa!
Kun ajaa työsuhdeautolla, niin verotusarvo määräytyy käyttöönottovuoden mukaan. Eli jos ajat autolla kolme vuotta ja rekisteröit sen vuoden viimeisenä päivänä, niin pääset nauttimaan lähes kokonaisen vuoden alhaisemmasta työsuhdeauton verosta (joka monessa firmassa nykyisin maksetaan nettopalkasta). Etu esim minulla on noin sata egee kuukaudessa.
ex. Superb Combi 2.0 TDI 170 CR DPF 4 x 4 Elegance (2010) -> A4 Avant 1.8 TFSI q Alpine Pro (2013), -> A4 Avant q 1.8 TFSI (2016)-> A4 TDI Allroad (2017) -> A4 Allroad TDI (2021)

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: ptme - 26.10.10 - klo:08:29
Ja minä sanon, että ei pidä paikkaansa!
Kun ajaa työsuhdeautolla, niin verotusarvo määräytyy käyttöönottovuoden mukaan. Eli jos ajat autolla kolme vuotta ja rekisteröit sen vuoden viimeisenä päivänä, niin pääset nauttimaan lähes kokonaisen vuoden alhaisemmasta työsuhdeauton verosta (joka monessa firmassa nykyisin maksetaan nettopalkasta). Etu esim minulla on noin sata egee kuukaudessa.

Itse toki tarkoitin vain ja ainoastaan ns. omaa autoa, en mitään työsuhdeautoja kun en sellaisista mitään ymmärrä.  ;) Kas kun yrittäjälle ei kukaan kustanna työsuhdeautoa. :-\

MATTi

Tänään lähti tilaus uudesta autosta. Uuden A4:sen tilasin A3:sen tilalle pari kuukautta sitten ja nyt V70 vaihtuu Skeidaan. Audi pitäisi tulla vuodenvaihteen jälkeen ja Skoda helmi-maaliskuussa. Tämmösen valitsin..

Superb combi 2.0tdi 170 elegance dsg
brilliant silver
musta kokonahka sisusta
sunset tummennukset
varashälytin
webasto kauko-ohjauksella
kolmipuolainen ratti vaihteenvalitsimilla

Hintaa tuli 48500. Eiköhän se taas pari vuotta mene.

Tzeipii

Hieno auto tulossa, ei siinä mitään. Skodakin vaan alkaa olemaan kallis auto, jopa erittäin kallis sellainen.
Audi A4 1.8T Avant Multitronic

tapanixxx

Varmasti hieno ja hyvä auto. Mutta kallishan tuo on. Hinta alkaa olla niin lähellä esim. bmw 500 sarjaa, että itse kallistuisin sellaisen puoleen jos tuossa hintaluokassa auton valitsisin.

Timppe

Lainaus käyttäjältä: MATTi - 01.11.10 - klo:21:17

Hintaa tuli 48500. Eiköhän se taas pari vuotta mene.

Jos tuon käteisellä ostaa, siitä lähtee melkein neljä tonttua pois.
Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 01.11.10 - klo:22:22
Varmasti hieno ja hyvä auto. Mutta kallishan tuo on. Hinta alkaa olla niin lähellä esim. bmw 500 sarjaa, että itse kallistuisin sellaisen puoleen jos tuossa hintaluokassa auton valitsisin.

Ööö... 500-sarjan farkku 520d Skodan Elegancea vastaavin varustein kustantaa reippaasti päälle 70000â,¬, joten tuskin voidaan vertailla hintoja. Tietysti jos karvalakki kelpaa, niin mikäs siinä (5000â,¬ lisää), mutta jo automaattivaihteisto ja -ilmastointi puhumattakaan metalliväristä tekevät ison hajuraon. Kaikki puuttuu, kattokaiteista alkaen...
Ei nyt ainakaan IPadista lähetetty.

Superb iV Combi L&K 2020 kaikilla varusteilla

Karvis

Niin lähellä ja lähellä, kulibemari vs. huippuvarusteltu Superb ::)

Nopeasti laskin 520dA:n vastaavilla varusteilla bemarin suunnittelumasinalla, hintaa tuli reilu 68kâ,¬ur ja siitä puuttuu vielä webasto...
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

ePa

Jep.

Tänään tuli myös vahvistettua tilaus omasta, saas nähdä mikä vahvistetaa toimitusajaksi, arvio oli myös helmi-maaliskuu.

2.o tdi 125kw dsg Elegance mustana muutamilla lisillä.

Pitkään oli henkistä vääntöä järkevän ja järjettömän auton välillä, mutta järkevä voitti. Tällä kertaa.

zeipii

Lainaus käyttäjältä: ePa - 01.11.10 - klo:23:23

Pitkään oli henkistä vääntöä järkevän ja järjettömän auton välillä, mutta järkevä voitti. Tällä kertaa.

Saako udella, mikä oli järjetön vaihtoehto?

Minusta Superb on fiksu valinta, mutta onko enää Elegance- varustelulla.. ehkei niin fiksu kuin vähemmän varusteltuna. No, joka tapauksessa päädyin myös eleganceen, tulossa musta combi 2,0 125kw TDI DSG Elegance + sport- alusta, alcantra, SunSet, Amundsen, webasto, peräkoukku, väliverho, Trifid- vanteet ja Mirage-viimeistely. Vaihtoehtoina olivat A6 Avant ja 520d, mutta en nähnyt mitään syytä maksaa vähintään +5000 euroa ja tyytyä huonommin varusteltuun yksilöön (tai vanhaan malliin). Lisäksi kolme edellistä Audia houkuttivat ainakin kokeilemaan jotain muuta merkkiä. Ajettuani niin A6:sta kuin 520d:tä en nähnyt niissä niin paljon parempaa edes tunnepuolella, että olisi päätöstä muuttanut. Skoda on kuitenkin vähemmän muissa tunteita herättävä ja kun itsessäni mikään noista ei herättänyt intohimoja, niin järkivalinta oli Skoda :).

Yuzzzee

Mun mielestä Superbin porkkana Elegancella ja riittävästi lisähiluja rastittaen on se, että saa aavistuksen järjettömän auton alle kilpailijoiden vastaavien perusversioiden hintojen. Itselläni kalkkiviivalla oli A6 ja V70 mutta Superb tuli ja kovasti tykkään:

Superb Combi 2,0TDI CR 170 DSG Elegance, Metalliväri, Columbus SatNav, Panoraama katto, Alcantara-nahka sisustus, Lounge step, MDI, Webasto, Sunset tummennukset, 3-puolainen ratti + tiptronic..

ePa

Lainaus käyttäjältä: zeipii - 02.11.10 - klo:13:08
Saako udella, mikä oli järjetön vaihtoehto?

Saahan toki.

Konsernin tuotteista 2 ovinen coupe oli loppumetreille asti mukana. Meidän ruokakuntaan ei kuulu kuin 2 henkilöä, niin oltais hyvin mahduttu, mutta harrastuskamojen kanssa olisi ollut vaikeampaa, tosin ratkaistavissa. Hölmöähän se on roudata mukana useita kuutoita tyhjää tilaa jota silloin tällöin tarvitaan. Nyt mahdutaan kyllä oikein hyvin ja varmasti tulee miellyttäviä kilometrejä vaikka urheillullisuutta/järjettömyyttä ei niin paljoa löydykään. Täytyy kunnostaa projektiauto jossain välissä ajokuntoon, niin siinä on sitä järjettömyyttä sitten tarpeeksi.

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Yuzzzee - 02.11.10 - klo:13:46
Mun mielestä Superbin porkkana Elegancella ja riittävästi lisähiluja rastittaen on se, että saa aavistuksen järjettömän auton alle kilpailijoiden vastaavien perusversioiden hintojen. Itselläni kalkkiviivalla oli A6 ja V70 mutta Superb tuli ja kovasti tykkään:

Superb Combi 2,0TDI CR 170 DSG Elegance, Metalliväri, Columbus SatNav, Panoraama katto, Alcantara-nahka sisustus, Lounge step, MDI, Webasto, Sunset tummennukset, 3-puolainen ratti + tiptronic..

Zeipii ja Yuzzee; itselkin laitoin Elegancen höysteeksi pientä lisää, mutta teillä on sen verran enemmän, että tuo aavistuksenomainen järjettömyysehto jo toteutunee.  :D Kyllä meitä taitaa Elegancen valinneissa olla useampia jotka nyt tällä autonhankintakierroksella ovat päätyneet tuonne hinnat päättyen -mallistoon... Edes kerran eläessään.

Nuo A6 ja V70 kuullostavat todella tutuilta vaihtoehdoilta itsellekin, mutta Superbin kanssa samalla varustelulla ollaan tosiaankin jo ihan eri hinnoissa. Ja sitten alkavat paukkua autoedun rajoituksetkin...

Timppe

Lainaus käyttäjältä: 4wdsuperbkombi - 02.11.10 - klo:15:56
Zeipii ja Yuzzee; itselkin laitoin Elegancen höysteeksi pientä lisää, mutta teillä on sen verran enemmän, että tuo aavistuksenomainen järjettömyysehto jo toteutunee.  :D Kyllä meitä taitaa Elegancen valinneissa olla useampia jotka nyt tällä autonhankintakierroksella ovat päätyneet tuonne hinnat päättyen -mallistoon... Edes kerran eläessään.

Nuo A6 ja V70 kuullostavat todella tutuilta vaihtoehdoilta itsellekin, mutta Superbin kanssa samalla varustelulla ollaan tosiaankin jo ihan eri hinnoissa. Ja sitten alkavat paukkua autoedun rajoituksetkin...

Minä ilmoittaudun samaan kastiin: Elegance + webasto + panoraamakatto + takasivutuvatyynyt + varashälytin + KESSY.

Auto on ihan omaksi ostettu, ei siis työsuhdeauto. Aiemmin mulla on ollut mm. 2 kpl V70, jotka on maksaneet vastaavalla moottoroinnilla nykyhinnoilla 59000£ ja 53000â,¬, mutta tässä Sokotassa on kyllä paljon enemmän vastinetta rahalle 45000:lla erkillä.

Huomatkaa, että Elegance-varusteltu Superb on vain 5000â,¬ kalliimpi kuin Saksassa samoin varustein, vaikka autoveroa on Suomessa yli 10 tonttua.

Jii74

Melkoisia sokotoja olette täällä tilailleet, huhhuh :o
Autotalliin mars näytille heti kun on peli alla ;)
Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDI -18

HAL9000

Kappas, oman auton toimitus lyheni kahdella kuukaudella. Odottaa jo pihassa että pääsisin noutamaan... ;D

• Superb Combi
  • 2.0 TDI 125kW DSG
  • Ambiente varustelu
  • Metallimusta
  • Sport alusta
  • 17" Trifid vanteet
  • Bolero soitin
  • 3-puolainen ohjauspyörä
  • Sound System
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Timppe

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 02.11.10 - klo:17:47
Kappas, oman auton toimitus lyheni kahdella kuukaudella. Odottaa jo pihassa että pääsisin noutamaan... ;D

Avot, mulla taas piteni kolmella kuukaudella, eli siis melko keskimääräinen toimitusaika  :D

VAG!

aa

MATTi

Auto tulee taksikäyttöön. Mulla on ollut kolme Volvoa viimeksi ja olen ollut todella tyytyväinen. Pituutta on yli 190 cm joten
kyllästysin vaan siihen, että itseni takana valittavat polvitiloista. V70/S80, MB E, BMW 500 on isoja autoja mutta eipä
sinne mun taakse oikein aikuinen mahdu ellen vedä jakkaraa eteenpäin ja istu polvet suussa. Leveyttä näissä edellämainituissa
on tosin paljon enemmän. Harvemmin kuitenkin takapenkillä kolme istuu.

Jii74

Lainaus käyttäjältä: MATTi - 02.11.10 - klo:20:36
Auto tulee taksikäyttöön.
Ja siinä vaiheessa kun siinä kipossa joutuu työkseen istumaan niin varusteisiin ei voi laittaa liikaa, nyt tuo varusteluettelosi on täysin ymmärrettävä, jopa järkevä ;)
Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDI -18

MATTi

Lainaus käyttäjältä: Jii74 - 02.11.10 - klo:21:01
Ja siinä vaiheessa kun siinä kipossa joutuu työkseen istumaan niin varusteisiin ei voi laittaa liikaa, nyt tuo varusteluettelosi on täysin ymmärrettävä, jopa järkevä ;)

Nahkapenkkien hinta (noin 2000 euroa) erikseen ambitioniin on poskettoman kallis. Pistät toiset pari tonnia ja saat paljon muutakin. Reisituen korkeuden säätö on myös ehdoton varuste itselleni ja sitä ei ole muuta kuin elegancessa. Näitä juttuja
ajattalee aika eri tavalla kun autoa ajaa itse 80tkm/vuosi. Pituus vielä vaikuttaa tähän vaikka muuten hyväkuntoinen olenkin.
Asennon pitää olla kunnollinen ja paikat ei saa väsyä. Nahkapenkit ei ajamisesta miellyttävämpää tee mutta helpottaa työkalun
siistinä pitämistä.

VAG!

aa

Yuzzzee

Lainaus käyttäjältä: Timppe - 02.11.10 - klo:16:23
Minä ilmoittaudun samaan kastiin: Elegance + webasto + panoraamakatto + takasivutuvatyynyt + varashälytin + KESSY.

Toi Kessy ois kiinnostanut mutta maaliskuun lopussa Rinta-Jouppi Turussa ei tuota vielä myynyt..?

Ja tietysti se ihan oikeasti suurin valinta aikanaan oli että kumman valitsee, DSGn vai nelivedon kun molempia ei nokivasaraan saanut...  :'(

Timppe

Lainaus käyttäjältä: Yuzzzee - 03.11.10 - klo:20:00
Toi Kessy ois kiinnostanut mutta maaliskuun lopussa Rinta-Jouppi Turussa ei tuota vielä myynyt..?
Tilasin autoni maaliskuussa, mutta kun mitään tietoa ei ollut tuotannosta vielä kesäkuun puolivälissä, niin silloin sain KESSY:n lisättyä tilaukseen ja auto saapui 6kk:n kuluttua tilauksesta ja on sitten myös 2011 -vuosimallia, johon KESSYN siis sai.

Yuzzzee

Ja mulle vastaus oli kaikkiin mahdollisiin muutoksiin, että kertaalleen tehtaan systeemiin kirjattua tilausta ei miltään osin ole mahdollista muuttaa...  :o

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy