Superb Combi tilaukset

Aloittaja Jyri, 05.12.09 - klo:09:41

« edellinen - seuraava »

ylppy

duunikaverille luvattiin kesäkuun alussa tilatulle combille toim. ajaks joulu-tammikuuta :o

Yuzzzee

Tuolla aiemminhan se jo olikin mutta kertauksena:

Superb Combi 2,0TDI CR 170 DSG Elegance

Varusteet:
Mocca Brown- metalliväri, Columbus SatNav, Panoraama katto, Alcantara sisustus, Lounge step, MDI, Webasto, Sunset tummennukset, 3-puolainen ratti + tiptronic..
Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190 L&K 4x4 2018
Skoda Octavia 2.0 TDI 140 Elegance 2010

Timppe

Eikä vieläkään mitään tietoa edes tuotantoviikosta. Tilaus pistetty sisään 23.3.2010, siis kohta tulee 4kk täyteen.

No eipä mene muilla näköjään sen paremmin:
Lainaus käyttäjältä: Yuzzzee - 23.05.10 - klo:03:34
maaliskuun lopulla minunkin on tilattu ja kuulemma ensi viikolla pitäisi rullata tehtaalla ulos, siitä n kaksi viikkoa luovutukseen. Saas nähdä pitääkö luvattu aikataulu..
Lainaus käyttäjältä: Yuzzzee - 13.07.10 - klo:17:48
jahas..huhtikuun alussa tilattu Super Combi viipyy ja viipyy, tuli vissiin ruksittua turhankin tiheästi se lisävarustelista läpi kun ei millään saada tehtaalta ulos. ???

Viimeisin lupaus oli pahimmillaan marraskuulle.... Ei enää kivaa!!
Ei nyt ainakaan IPadista lähetetty.

Superb iV Combi L&K 2020 kaikilla varusteilla

HAL9000

Juhannuksen tienoilla lupasivat Olarin Vehossa joulu-, tammikuuta. Ja jos jotain koriin liittyviä varusteita (lasinen kattoluukku, ...), nin varmasti tammi-, helmikuulle. Suomen kiintiö on niin pieni ja kysyntä niin suurta...
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

VAG!

aa

Miiizka

Tais meillä käydä tuuri tilaus ajanjohdassa, tilattiin auto viikolla 21, tuotantoon viikolla 24, ja nyt odottelee noutoa liikkeessä, ens viikolla saadan ilmeisesti "lapsi kotiin".

Eli oli tilaa 4x4 linjastossa, kun ei tilattu kaikilla herkuilla... tms...

ptme

Tervetuloa kerhoon Miizka!
Luulin, että olen ainoa nelikkonisti täällä noiden kutosnistien lisäksi!
Ja väri oli? Otitko traktorialustalla (itse ottaisin, jos nyt pääsis uudellen valitsemaan, kaipais tuo keulan jousitus hiukan jäykistystä)?
ex. Superb Combi 2.0 TDI 170 CR DPF 4 x 4 Elegance (2010) -> A4 Avant 1.8 TFSI q Alpine Pro (2013), -> A4 Avant q 1.8 TFSI (2016)-> A4 TDI Allroad (2017) -> A4 Allroad TDI (2021)

ylppy

KUTOSNISTI ;D ;D ;D ;D,no joo,ollaan sit :D

ptme

Mitenkäs Ylppy (& muut tänä kesänä Superbin Bolerolla saaneet) sulla on tuo Boleron malli?
Onko etulevyssä kromikehys & musta kiiltopinta (kuten lämppärin hanikoissa) vai se edellinen mattapintainen neliön mallinen?
Oma on tuolla uudella, auto valmistui v 20 (luulin, että tulee vasta 2011 vuosimalliin).
ex. Superb Combi 2.0 TDI 170 CR DPF 4 x 4 Elegance (2010) -> A4 Avant 1.8 TFSI q Alpine Pro (2013), -> A4 Avant q 1.8 TFSI (2016)-> A4 TDI Allroad (2017) -> A4 Allroad TDI (2021)

ylppy

mattapintainenhan se mulla on,toistaiseksi,tulee uusi soitin parin viikon päästä ja se ilm sitä uutta mallia

Male80

Combin esitteessä tuo uusi malli on ollut 6/2010 alkaen, eli ilmeisesti tuo on niitä 2011 mallivuoden uudistuksia. Varmaankin niitä on ruvettu läiskimään kiinni, kun vanhat ovat loppuneet...
VW 1302 -71 / Volvo V60 D3 R-Design -12

huugo

Lainaus käyttäjältä: ptme - 22.07.10 - klo:10:01
Ja väri oli? Otitko traktorialustalla (itse ottaisin, jos nyt pääsis uudellen valitsemaan, kaipais tuo keulan jousitus hiukan jäykistystä)?

Ilmoittaudun myös tuohon nelikkonistien kerhoon. Minun suberb combissa 2,0 TDI CR 170 4x4 Elegance on tuo huonon tien paketti ja ihan hyvin toimii. Asumme rinnetontilla johon etuvetoisella autolla ei pääse jos on piha huonosti aurattu. Ensi talvena nähdään auttaako 4x4 pihaan pääsyä.

Miiizka

Lainaus käyttäjältä: ptme - 22.07.10 - klo:10:01

Kiitoksia!!!

Ihan vaan tavallisen ja tylsän hopian värisen tilasin, meinasin ettei tarttis sit olla koko aikaa pesemässä... Ja ihan normi alustalla.

Eiks noi kutosnistit oo periaatteessa sekakäyttäjiä??? :-\

765turbo

Moi
Tilattu 30.5.10 Ambition Combi 2.0TDI CR 140,lasikatto,mökkialusta,lämmitettävät takajakkarat,lämmitettävä tuulilasi,sähköhutlari,sähköinen kuskinpenkki,metalliväri ja irtokoukku ja vararengas,lohko ja sisätökkeli,tuotantoviikko oli 29 ja toimitus syyskuussa.Tilausmesta HKI Veho Pitäjänmäki.
Terkuin Make

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: huugo - 25.07.10 - klo:01:45
Ilmoittaudun myös tuohon nelikkonistien kerhoon. Minun suberb combissa 2,0 TDI CR 170 4x4 Elegance on tuo huonon tien paketti ja ihan hyvin toimii. Asumme rinnetontilla johon etuvetoisella autolla ei pääse jos on piha huonosti aurattu. Ensi talvena nähdään auttaako 4x4 pihaan pääsyä.

Ilmeisesti ihan vastaavan tilasin työsuhdeautoksi huhtikuun lopulla. Toimituksen piti ensin olla Juhannukseksi, sitten tuli tehtaalla tuotantokatkos 2011 -malliin siirtymisen vuoksi, sitten muita viiveitä... Viimeisin (kesäkuun puolella saamani) arvio tuotantoviikosta on 35. Ei taida uskaltaa kysyä viimeisintä tilannetta...
Perskules! >:(

ptme

On se näköjään pienestä kiinni:
Minulla lähti tilaus tehtaalle vasta 12.4, auton sain jo 14.6, nyt jo yli 9000 km taitettuna.
Eli pari viikoa myöhempi tilaus, niin toimitus siirtyy 13 viikoa, autot alustaa lukuunottamatta samanlaiset!! HUH HUH!

Miiizka

Mulla auto lojuu liikkeen pihassa, kun en ehdi sitä hakemaan... :'(

Mut joskohan sitä perjantaina sais noudettua.

Pekka vw

Tervehdys,

Työsuhde Skoda tilattu toukokuun lopulla ja alustava toimitusaika about viikko 35. Saapa nähdä. Innolla odotan autoa anyway, koeajon perusteella vaikutti ihan kivalta peliltä. Konsernimerkeistä oikeastaan Audi enää kokematta työsuhdepelinä ja tietysti ne muutamat tosi Premiumit / urheilupelit;)

Timppe

Lainaus käyttäjältä: Pekka vw - 13.08.10 - klo:10:40
Tervehdys,

Työsuhde Skoda tilattu toukokuun lopulla ja alustava toimitusaika about viikko 35. Saapa nähdä. Innolla odotan autoa anyway, koeajon perusteella vaikutti ihan kivalta peliltä. Konsernimerkeistä oikeastaan Audi enää kokematta työsuhdepelinä ja tietysti ne muutamat tosi Premiumit / urheilupelit;)
Mulle tuli eka vihje, että mahdollisesti tuotantoviikko 36. Auto tilattu 23.3.2010.
Ei nyt ainakaan IPadista lähetetty.

Superb iV Combi L&K 2020 kaikilla varusteilla

Pekka vw

No, automyyjän viesti olikin kohtuullisen ympäripyöreä:
.. pitäisi olla viikolla se ja se tuotannossa ja siitä sitten joitain viikkoja... Kaikkia edellisiä VW konsernin pelejä on saanut odotella, vaikkei ne mitään superspesiaaleja ole olleetkaan. Tottumusta on siis, enkä perusta liikoja noista arvioista;) Auto olisi saattanut löytyä maastakin, jos ei olisi sattunut olemaan manuaalivaihteisto ja urheilualusta spekseissä. Eiköhän se joku päivä sieltä saavu, siihenasti kurmoottelen Passat farkulla tilapäisesti.

HAL9000

Tänään tuli tieto siitä että auto on tilattu. Tomitus menee kuulemma reippaasti 2011 puolelle... :-[

• Superb TDI 125kW DSG Combi Ambition
  • Black Magic
  • Bolero audio
  • Sound System
  • 3-puolainen nahkaratti
  • Sport alusta
  • 17" Trifid vanteet
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Johnny Käteinen

Tänään saatiin meidän superbi, on se hiano! Tilattiin auto 22.4 joten kyllähän siin tovi meni :-\

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Johnny Käteinen - 18.08.10 - klo:20:13
Tänään saatiin meidän superbi, on se hiano! Tilattiin auto 22.4 joten kyllähän siin tovi meni :-\

Sama tilauspäivä kun minulla (ellei autokauppias ole töpeksinyt :o) ja menee valmistukseen aikaisintaan vko 35.

Kauankos porukoilla on muuten kulunut aikaa luovutukseen siitä kun auto on valmistunut linjalta?

Onkohan autokaupalla ja tehtaalla minkäänlaista vastuuta siitä kuinka pitkälle toimitus voi mennä? Tässä alkaa vaihtoautojenkin arvo muuttua oleellisesti ja tulla monenlaista lisäkulua jota ei kaupantekohetkellä osannut aavistella. Pitääköhän tässä vielä ostaa entiseen peliin uudet kesärenkaatkin, prkl!

tarzi

Ã,,lkää ihmetelkö jos myyjät ei osaa sanoa toimitusaikoja, ne on oikeasti ihan miten sattuu.. saattaa eka olla esim vk40 ja sit vk 38 kohdalla katoaa koko arvio ja menee kuukausi ku tulee uudestaan yms..  :(  :-\
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"

- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 18.08.10 - klo:22:59
Ã,,lkää ihmetelkö jos myyjät ei osaa sanoa toimitusaikoja, ne on oikeasti ihan miten sattuu.. saattaa eka olla esim vk40 ja sit vk 38 kohdalla katoaa koko arvio ja menee kuukausi ku tulee uudestaan yms..  :(  :-\

Aika jännä että toinen osapuoli voi muuttaa toimitustikaa ilman mitään vastuuta. Ostaja ei yleensä pysty perumaan kauppaa sillä perusteella että toimitusaika venyy. Mikähän on kuluttajansuoja tällaisissa tilanteissa?

Miiizka

Lainaus käyttäjältä: 4wdsuperbkombi - 19.08.10 - klo:10:14
Aika jännä että toinen osapuoli voi muuttaa toimitustikaa ilman mitään vastuuta. Ostaja ei yleensä pysty perumaan kauppaa sillä perusteella että toimitusaika venyy. Mikähän on kuluttajansuoja tällaisissa tilanteissa?

Kuluttaja suojasta en tiedä, mutta meillä Superb tuli 9vko tilauksesta ja nouto venyi viikolla omien työkiireiden takia. Ja tälläkin hetkellä on ilmeisesti tilaa linjoilla ns. karvalakkimalli autoille. Itellä ei tullut muuta varustetta ylimääräisenä, kun koukku, webasto, koiraverkko ja tummennukset.

Tuskin voi olla liikkeestäkään ja niiden kiintiöistä kiinni???

Tommi13

Lainaus käyttäjältä: 4wdsuperbkombi - 19.08.10 - klo:10:14

Käsittääkseni ostaja voi peruuttaa tilauksen (ilman kuluja), jos toimitusaika on 3kk myöhemmin kuin alunperin luvattu. Näin olin lukevinani tilauksen takana olevasta pienellä präntätystä tekstistä. Itselläni vahvistettu valmistumisviikko on juuri tällä viikolla 3kk myöhemmin kuin ensimmäisissä sähköposteissa minulle luvattiin ja sopii vain toivoa, että auto on todella valmistunut tällä viikolla.
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

DowNtimE

Pitäneeköhän paikkaansa että Superbista lähtisi panoraamakatto -optio pois? Briskodalla kovasti tuntuvat näin kertoilevan että he eivät ainakaan pysty enää tilaamaan combia panoraamakatolla.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: DowNtimE - 24.08.10 - klo:22:09
Pitäneeköhän paikkaansa että Superbista lähtisi panoraamakatto -optio pois? Briskodalla kovasti tuntuvat näin kertoilevan että he eivät ainakaan pysty enää tilaamaan combia panoraamakatolla.

Eihän ne välillä saaneet Yetiäkään tilattua lasikatolla, liittynee jotenkin tehtaan tuotantovaikeuksiin. Tai tarkemmin sanottuna kyseessä taitaa olla alihankkijan ongelma, tavaraa menee enemmän kuin hihnasta saadaan ulos.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: 4wdsuperbkombi - 18.08.10 - klo:22:44
Sama tilauspäivä kun minulla (ellei autokauppias ole töpeksinyt :o) ja menee valmistukseen aikaisintaan vko 35.

Kauankos porukoilla on muuten kulunut aikaa luovutukseen siitä kun auto on valmistunut linjalta?

Pirskatti, nyt tuli tieto että luovutus meneekin viikolle 40.  >:( >:( Katsoin juuri että prosessi (ei vielä tilaus) lähti liikkeelle 1.3.2010, eli kyllä tässä aikaa suttaantuu...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy