Superb Combi tilaukset

Aloittaja Jyri, 05.12.09 - klo:09:41

« edellinen - seuraava »

Edviina

Lainaus käyttäjältä: ATM - 22.03.10 - klo:22:25
Edviina: Combin lastauskorkeus on Skoda Magazinen mukaan 60 senttiä.

Kohtapuolin jo melkein kuukausi ajettu combilla joiten on tuo lastauskorkeuskin jo selvillä. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta. niin hän nuo väittävät että parempi myöhään kuin ei koskaan. ;D

pak

Huomenna pääsee hakemaan uuden superbin pihaan, "hyvin" palvellut passat farkku 2007 vaihtuu sedan Superbin jossa on dsg ja 170 diesel.

Olen kyllä joutunut "perustelemaan" työkavereille paljon Skodan valintaa. Kun heidän mielestä Volvo V70 ja audi A4 on perhe laatuautojen huippuja. hyviä kumpikin omalla tavallaan. Mutta silti valitsin Skodan ajatuksella "samalla rahalla enemmän autoa".

Jyri

Lainaus käyttäjältä: pak - 31.03.10 - klo:15:19
Olen kyllä joutunut "perustelemaan" työkavereille paljon Skodan valintaa. Kun heidän mielestä Volvo V70 ja audi A4 on perhe laatuautojen huippuja. hyviä kumpikin omalla tavallaan. Mutta silti valitsin Skodan ajatuksella "samalla rahalla enemmän autoa".
+1 Aikalailla samat ajatukset itsellä!

Male80

Tänään ja huomenna tulee Skoda-laivat Hankoon ja oma pitäisi olla jommassa kummassa. Mites kauan muilla on kestänyt auton saaminen tuosta maahantulosta?

Pitäisi lähteä 14.4. pohjoiseen...

Lainaus käyttäjältä: pak - 31.03.10 - klo:15:19

+2 samoilla ajatuksilla. Tosin en ymmärrä miksi joku hehkuttaa Superbin valinneelle A4:n tapaista elämäntapafarkkua, johon oikeasti ei mahdu mitään sisälle? V70 on enempi samaa kaliberia. Vaikka toisaalta itse en Superbia tilojen takia valinnut, vaan nimenomaan hinta/laatu(varustetaso) -suhteen perusteella...
VW 1302 -71 / Volvo V60 D3 R-Design -12

VAG!

aa

Male80

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 31.03.10 - klo:16:07
Taitaa tiukoille mennä, kun on vielä Pääsiäisen pyhät välissä.

Niin tässä itekkin laskin  :'(... No onneksi automyyjä lupasi vaihtaa nyt sijaisautona olevan RS Fabian johonkin tilavaan diesel-farkkuun, mikäli oma auto ei reissuun mennessä saavu.

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: Male80 - 31.03.10 - klo:16:05
Tänään ja huomenna tulee Skoda-laivat Hankoon ja oma pitäisi olla jommassa kummassa. Mites kauan muilla on kestänyt auton saaminen tuosta maahantulosta?

Pitäisi lähteä 14.4. pohjoiseen...

+2 samoilla ajatuksilla. Tosin en ymmärrä miksi joku hehkuttaa Superbin valinneelle A4:n tapaista elämäntapafarkkua, johon oikeasti ei mahdu mitään sisälle? V70 on enempi samaa kaliberia. Vaikka toisaalta itse en Superbia tilojen takia valinnut, vaan nimenomaan hinta/laatu(varustetaso) -suhteen perusteella...

Itse en taas lainkaan ymmärrä miksi auton valintaa täytyy perustella työkavereille ? Kenellekään muulle kuin itselleni en autonostoa tarvitse perustella, se ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.  ???

Quality

LainaaItse en taas lainkaan ymmärrä miksi auton valintaa täytyy perustella työkavereille ? Kenellekään muulle kuin itselleni en autonostoa tarvitse perustella, se ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.

Jaa. Minä kun olen aina luullut, että siellä tolpalla sitä vasta mittaa otetaan :D. Ainiin, mutta Superbhan hakkaa mitoissa kaikki ...
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

VAG!

aa

skula

Kiusallaankin lisää OT liibaa..

Yksi suurin syy miksi Superb jää minulta kauppaan, on juuri tuo Taxi assosisaatio, Superb on niin Taxi.. Eikä se ole haukku, vaan kehu, siis Superbille  ::)

tn62634

Hyvä kun itämerkeiltäkin löytyy taas sopivaa kalustoa taksiin sitten Volgan ja Pobedan aikojen. Tosin onhan Octavioitakin ollut jo jonkin aikaa taksissa. Tilojen puolesta sekä sedan- että kombi-Superbit sopivat mainiosti tolpalle ja ovathan ne viimeistelyltäkin komeampia kuin esim. jotkut Epicat. Superbin etupyörien kääntyvyyttä ei kukaan ole vielä kommentoinut. Kääntyvätkö riittävästi vai onko kuten Volvo V70:ssä?

Jyri

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 31.03.10 - klo:19:35Superbin etupyörien kääntyvyyttä ei kukaan ole vielä kommentoinut. Kääntyvätkö riittävästi vai onko kuten Volvo V70:ssä?

Minulla oli aikanaan edellisen sukupolven V70 (vm 2001) ja ainakin tuosta kotipihasta Superbilla lähdettäessä pääsee suoraan lähtemään oikealle, jonne ei V70 taipunut ilman pikku peruutusta, eli uskoisin niiden etupyörien kääntyvän :)

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 31.03.10 - klo:19:42
Minulla oli aikanaan edellisen sukupolven V70 (vm 2001) ja ainakin tuosta kotipihasta Superbilla lähdettäessä pääsee suoraan lähtemään oikealle, jonne ei V70 taipunut ilman pikku peruutusta, eli uskoisin niiden etupyörien kääntyvän :)

Hyvä! Varmasti siis erinomainen auto taksiinkin. :)

Male80

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 31.03.10 - klo:16:15
Itse en taas lainkaan ymmärrä miksi auton valintaa täytyy perustella työkavereille ? Kenellekään muulle kuin itselleni en autonostoa tarvitse perustella, se ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.  ???

Oikeastikko luulit, että joku tuskissaan yrittää perustella päätöksiään työkavereille? Ehkä tässä nyt yritettiin tuoda esille että Skodan hankkimisesta tulee Volvoa tai Audia enemmän kuittaulua...

Male80

Ja oikaistakseni keskustelun taas edes hieman topicin suuntaan, niin olikos kellään tietoa siitä mitä oikeasti halusin tietää:
Lainaus käyttäjältä: Male80 - 31.03.10 - klo:16:05

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Male80 - 01.04.10 - klo:07:27
Ja oikaistakseni keskustelun taas edes hieman topicin suuntaan, niin olikos kellään tietoa siitä mitä oikeasti halusin tietää:

LainaaTilattu: 23.11.2009
Tilaus vahvistettu: 30.12?
Tuotanto viikolla: 4
Valmistunut linjalta: 27.01.2010
Satamassa: vk 8
Autoliikkeessä: 1.3.2010
Luovutettu: 4.3.2010

Male80

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 01.04.10 - klo:09:15
Satamassa: vk 8

Tällä viikolla Suomeen saapuneen auton pitäisi siis tuolla aikataululla ehtiä luovutukseen 14.4. (lomareissu) mennessä. Saas nährä...

Loppis

Mites se on Supeb Combi miehet ja naiset, minkälaisilla kesäkumeilla olette autonne saaneet? Pitäs alkaa miettiin vanteet ja renkaat tulevaan autoon ja yleensä olen joutu ostaan kesärenkaakki ku OEM rinkulat ei ole olleet mistään kotosin. Alustavasti olen ollut hieman silläkannalla, että mukana tulevat vanteet menee talvirenkaille ja kesänakit ostan vanteineen...
Superb Combi 2.0 TDI CR Ambition DSG

PIPO

205/55-16 koko tulee Michelin Energy tai Contin kakkosilla.

savolaiskollega

Kesäkiekot Pirelli 225/45 R 17. 8)

PIPO

Dunlop SP SPORT MAXX 225/45-17 94 W
Vaikuttaa juuri alla laitettuna hyviltä.Aika näyttää.

Edviina

Loppis

No täytyy ootella sit vaan ja testata, jos vaikka olis ihan ajettavat renkaat alla.

Onko muuten kellään tietoa montakohan Combia mahtaa olla myytynä ja tulossa suomen maalle? Onkohan tuota tietoa edes mahdollista saada? Tuumailen vaan, että kuinkahan yleinen näky tuosta tuolla liikenteessä tulee lähiaikoina...  ::)
Superb Combi 2.0 TDI CR Ambition DSG

Adolffi

Kunhan tuon nyt vain alle saisi. Kiitos lakon, tammikuun alussa tilattu auto vasta odottelee Suomen puolella kuljetusta satamasta liikkeeseen. Ja varmaan odottelee yks jos toinen kulkine siellä satamassa. Auto kuitenkin valmistui jo helmikuun toisella viikolla. Eli kyllä nyt on kestänyt  >:(

Myyjä arveli, että tällä viikolla auto olisi liikkessä ja ensi viikolla voisi olla luovutus. Mutta katsotaan nyt. Ei vielä uskalla luottaa.

Male80

Lainaus käyttäjältä: Loppis - 06.04.10 - klo:17:13
Onko muuten kellään tietoa montakohan Combia mahtaa olla myytynä ja tulossa suomen maalle? Onkohan tuota tietoa edes mahdollista saada? Tuumailen vaan, että kuinkahan yleinen näky tuosta tuolla liikenteessä tulee lähiaikoina...  ::)
Riippuu siitä mikä on lähiaikoina. (ja mitä pitää yleisenä)

Pitäähän tuota nyt useampi vuosi myydä, ennen kuin yleisestä mallista voidaan puhua (verrattuna vastaaviin kuten Avensis, Passat, Mondeo jne. joita on jo useita tuhansia liikkeellä kutakin)

Tuoltahan noita tilastoja löytyy, tosin ei taida olla Combia eriteltynä: AKE/Ensirekisteröinnit

Tuossa on Joulukuun 2009 TOP30 tilasto, josta näkee myös koko vuoden myynnin: Joulukuu

Male80

Lainaus käyttäjältä: Adolffi - 06.04.10 - klo:17:58
Kunhan tuon nyt vain alle saisi. Kiitos lakon, tammikuun alussa tilattu auto vasta odottelee Suomen puolella kuljetusta satamasta liikkeeseen. Ja varmaan odottelee yks jos toinen kulkine siellä satamassa. Auto kuitenkin valmistui jo helmikuun toisella viikolla. Eli kyllä nyt on kestänyt  >:(

Myyjä arveli, että tällä viikolla auto olisi liikkessä ja ensi viikolla voisi olla luovutus. Mutta katsotaan nyt. Ei vielä uskalla luottaa.

Oman tilasin Tammikuun puolivälissä ja oli tullut satamaan 1.4.

Kyllä tuollainen 3 kk + on ollut Skodalla viime vuonna ihan normi toimitusaika ilman lakkoakin.

Male80

Lainaus käyttäjältä: Male80 - 01.04.10 - klo:11:33
LainaaSatamassa: vk 8

Tällä viikolla Suomeen saapuneen auton pitäisi siis tuolla aikataululla ehtiä luovutukseen 14.4. (lomareissu) mennessä. Saas nährä...

Vielä tänään näytti auto olevan satamassa, eli taitaa säästyä uusi auto vielä lapinreissulta... No onneksi myyjä vaihtoi sentään laina Fabian Touraniin...

ylppy

tänään tilattu 3.6 elegance combi,3kk n. toimitusaika,ehtihän toi 1.8tsi jo 2kk ollakkin :)

Tuksuu

Lainaus käyttäjältä: ylppy - 09.04.10 - klo:14:42
tänään tilattu 3.6 elegance combi,3kk n. toimitusaika,ehtihän toi 1.8tsi jo 2kk ollakkin :)

Sulla pysyy ainakin autokanta tuoreena :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy