Seat cordoba 00vm keskuslukko ongelma.

Aloittaja Rouveri, 07.07.19 - klo:18:35

« edellinen - seuraava »

Rouveri

Eli kuskin ovesta kun painaa napista sisäpuolelta lukkoon tai auki pelaa lukitus hienosti. Ulkopuolelta kun Kääntää lukkoon tai auki lukkopesästä ei tapahdu mitään. Minulla on vain yksi mekaaninen avain tähän autoon. Mistä alkaa vikaa etsimään että saisin ulkopuolelta keskuslukon pelsamaan..

Petunet

Oletko saanut kauko-ohjauksella varustetun avaimen vai pelkän vara-avaimen?
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Rouveri


Petunet

Tässä molemmat avaimet vierekkäin:


Kävin kokeilemassa avaimen toimintaa (ja samalla öljyämässä lukkopesän 5 vuoden käyttämättömyyden jälkeen) ja avain todellakin avaa/sulkee vain kuskin oven.
Oven lukossa ei liene tunnistusmekanismia lukon asennolle kuten uudemmissa autoissa ja siksi näin.

Jossain on nyt kauko-ohjauksella varustettu avain sinun autoosi. Ei hyvä.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Rouveri

Sulkisi edes sen kuskin oven. Mutta mitää  eloa ei ole lukkoon eikä auki kun kuskin oven pesästä koittaa. Sisänapuskat kyllä toimii. Tämä on semmoinen halparäppänä ettei ole kuin vuoden ehkä patin auto enää. Olisi kiva saada ovi  lukkoon

Petunet

Ai, no sitten siitä on varmaankin rikki tuo lukkopesän ja lukkorungon välinen alumiinitappi:


Taitaa maksaa 2 euroa...
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Rouveri

Mistähän tuollaisen saa ja onko paha homma vaihtaa? Jos joku voisi vaihe vaiheelta selostaa.

Petunet

Voin katsoa olisiko minulla ylimääräistä.
Seat-huollosta ehkä saa, itse tilasin Profiteile.de:stä.

Kun irrottaa kahvan (yksi kuusiokoloruuvi) niin sen näkee.
Ei ole paha vaihtaa.

Missä päin Suomea vaikutat?
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Rouveri

Jos sinulla olisi ylimääräinen niin voisin ostaa. Tai sitten linkkiä mistä tilata niin tilaan.

Rouveri


Petunet

Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy