VAGarena & UVW-miitti @ Classic Motor Show, Lahden Messukeskus 7.–8.5.2011

Aloittaja Quality, 08.02.11 - klo:22:07

« edellinen - seuraava »

JoJio

No mielipiteenihän vaan täällä olen julkaissu en muuta. Sama aikoina ocf:än puolella. Mut ois silti kiva tutustua tähän porukkaan, mitä täällä on, et tietäs vähän kuka on kuka. Niinku ocf:än puolellakin. Mutku tulee vaan oltua niin ujohko alku vaiheessa ja sit lisänä nää täällä kirjotukset.  ::)

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 19.03.11 - klo:17:30
Itse en todellakaan ole arenan "siistein" kirjoittaja ja silti tulin kotiin ehjänä takaisin  ;D
Niin kun mies tuli kaverin kyydillä ettei autoa tunnistanut, eikä esittäytynyt nimimerkillään niin jäi vielä ehjäksi ;D
Audi A4 Allroad quattro -17

JoJio

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 19.03.11 - klo:17:33
Niin kun mies tuli kaverin kyydillä ettei autoa tunnistanut, eikä esittäytynyt nimimerkillään niin jäi vielä ehjäksi ;D

No jos tuun omalla autolla paikalle, niin mua ei voi ainakaan olla tunnistamatta  :-[ Oispa vaan aurinkoinen keli sillon.  ;D

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 19.03.11 - klo:17:33
Niin kun mies tuli kaverin kyydillä ettei autoa tunnistanut, eikä esittäytynyt nimimerkillään niin jäi vielä ehjäksi ;D
Tämän voi tulkita ettei asiaa miittiin ole  ;)

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 19.03.11 - klo:17:38
Tämän voi tulkita ettei asiaa miittiin ole  ;)
No kuhan nyt et ainakaan rellulla tule, niin ei muuta kun mukaan vaan ;)

No ei, kyllä sinne kaikki sopii mukaan ajokista ja kirjoitteluista riippumatta.
Audi A4 Allroad quattro -17

Late

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 19.03.11 - klo:17:45
No kuhan nyt et ainakaan rellulla tule, niin ei muuta kun mukaan vaan ;)

No ei, kyllä sinne kaikki sopii mukaan ajokista ja kirjoitteluista riippumatta.

Ehkä myös tulee jos sattuu siellä nurkalla pyörimään sinä viikonloppuna  ;)

Tuksuu

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 19.03.11 - klo:17:33
Niin kun mies tuli kaverin kyydillä ettei autoa tunnistanut, eikä esittäytynyt nimimerkillään niin jäi vielä ehjäksi ;D

Jospa mä tänävuonna saisin kyydin JeanC:ltä.
Viimeksi kun oltiin liikenteessä Jetalla jos nyt vaikka Superbilla  ::)

JoJio

Eiköhän tohon osallistuta, jos nyt lahteen asti tulee lähettyä. Oliks tää kello 16?  ::)


JoJio

Kestääkös nää uvw:n miitit kauankin? Kun ois lauantaille mahollisuus saaha opastettua lahden esittelyä ton näyttelyn jälkeen. Mut pitäs vaan tietää mihin aikaa on mitäki  ;D  :-*

RTWteam

Kovin vähän on vielä ilmoittautuneita. Koittakaa raivata kalenterista tilaa miitingin ajaksi. :P

Reneto

Viime vuonna tuli "jotain" esteeksi, joten pitäisi se varmaankin lupautua tulemaan. Säävarauksella, en tiedä missä sateenvarjo on enkä omista sadetakkia.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Late

Itsekkin varauksella tulen sinne päin. Kun tuota matkaa aikas paljon.

Kiviharju

Audi A4 Allroad quattro -17

Juppa

Kyllä olisi edelleenkin tarkoitus tulla, ellei nyt mitään ylivoimaisia esteitä tule :)

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 16.04.11 - klo:18:33
Minä lupaan tulla, oli keli mikä vaan ;D

Vaikka sataisi vanhoja ämmiä, vaimitensenytmeni.. ;D

Joo, mä oonkin tämmöinen kermaperse
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

VWonderman

Mie oon tuloss, kunhan vanhemmat antaa luvan ja osaan suunnistaa tlindstr:lle ehjänä. :D Että varokaa vaan. ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Quality

LainaaKestääkös nää uvw:n miitit kauankin?

Sikäli osuva kysymys, että itse en ole vielä ehtinyt yhteenkään VAGarena-miittiin mukaan, joten kokemukset tosiaan rajoittuvat UVW-aikaan. Mutta vastaukseen. Ei liene mitään absoluuttista aikarajaa, ollaan sen aikaa yhdessä kuin porukkaa kiinnostaa, ja jos jollakin on muuta menoa, voi toki lähteä ennen muita. Ja kun kerran maisemissa liikkuu, kannattaa toki käydä toisia VAGarenalaisia moikkaamassa ;).

Eikä mitään ennakkoilmoittautumisia tarvita, mukaan voi tulla myös ex tempore. Mutta paikan päällä tietysti olisi kiva tietää kuka kukin on :).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

hildebad

Yritän päästä paikan päälle, ja quattro velvoittaa tulemaan säässä kuin säässä  ;)

Juppa

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 16.04.11 - klo:19:03
Mie oon tuloss, kunhan vanhemmat antaa luvan ja osaan suunnistaa tlindstr:lle ehjänä. :D Että varokaa vaan. ;)
Kai anomus on jo jätetty? ;)

JoJio

Kyllä rupeis näyttään vahvasti siltä, et yks ooppeli löytyy vaggejen välistä  ;D Tosin illalla on opastettua kaupunki "kierrosta" Et saa nähä kuinka kiire tulee sinne. Oishan täältä kiva nähä muutama auto paikanpäällä. Luulen et mut on ainakin siellä helppotunnistaa vaatetuksesta  ;D Pitää vaan rueta vähän miettiin aikatauluja mitä millonkin. Onks miitti renkomäen absilla vai jossain kenties muualla?  ??? ;D

Juppa

Renkomäen ABC tosiaan käsittääkseni olis ihan oikea paikka :)

Max3

Joo, mietin että mihin pitäisi ilmoittautua ? Tuoreen Octavian omistavana paikallisena aion tulla ABC:lle 7.5. siinä klo 16 aikaan. Hyvin on mennyt.
Octavia 1.4 tsi combi 2017 black
ex Octavia: combi 2012, hb 2011

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 16.04.11 - klo:17:59
Kovin vähän on vielä ilmoittautuneita. Koittakaa raivata kalenterista tilaa miitingin ajaksi. :P

Oikaisen omaa tekstiäni. Eli ei tarvitse ilmoittautua minnekkään. Tarkoitin vain että kovin vähän on kukaan kirjoittanut tulevansa miitinkiin. Jos joku on tulossa niin voi huikata tähän topikkiin tulevansa mutta tietenkin paikalle saa tulla ilman mitään ilmoitustakin.  8)

Quality

#84

Päivitetään hiukan, kun ajankohta lähestyy.

1) Classic Motor Show on Lahden Messukeskuksessa 7.â€"8.5.2011. Ohjelma ja muuta tietoa tapahtumasta löytyy tuolta: http://www.classicmotorshow.fi/yleista/ . Kaikille suositellaan tapahtumaan osallistumista, se on mahtava kokemus eikä jätä taatusti kylmäksi.

2) VAGarenalaisten ja UVW-läisten yhteinen tapaaminen on Renkomäen ABC:llä (osoite Simolanmutka 1, 15680 Lahti) 7.5. klo 16.00. Osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista eikä Classic Motor Show'hun osallistumista. http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/lahti .

ABCn paikoitusalue on laaja, joten olisi järkevää koettaa löytää mahdollisimman rauhallinen alue miittiin osallistuvien autoille. Yksi mahdollisuus on ajaa ABC-asemarakennuksen edessä perälle asti, siellä on usein vapaita paikkoja. Missäs piditte autoja viime toukokuussa?

Varmaan vähän säästäkin riippuen ollaan enemmän ulkona tai sisällä, mutta ilman muuta käydään kaffeella kanssa. Luulisin, että tuohon aikaan kahvilan puolelta löytyy tilaa melko helposti ja kohtuulähekkäin parillekymmenelle hengelle (oletan, että sen verran meitä tulee). Selvitän mahdollisuuden varata pöytiä etukäteen, mutta silloin tietty pitää tietää, montako tulee.

En pidä (ainakaan toistaiseksi) ennakkoilmoittautumista välttämättömänä. Jos tilanne muuttuu, tiedotan siitä ajoissa. Eihän siitä haittaakaan ole, jos täällä aikeistaan vihjaisee.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Quality - 17.04.11 - klo:07:15

2) VAGarenalaisten ja UVW-läisten yhteinen tapaaminen on Renkomäen ABC:llä (osoite Simolanmutka 1, 15680 Lahti) 7.5. klo 16.00. Osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista eikä Classic Motor Show'hun osallistumista. http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/lahti

Näkisin että jonkinlainen pääsymaksu olisi poikaa!

Tuonne Turun miittinkiin kun ei kuulemma voi mennä alle 18" aluvanteilla ja siten haiskahtaa kovin elitistiseltä kokoontumiselta, se jää väliin. Erottuisin muutenkin porukasta, en vain mun-eiku vanteiden koossa vaan myös pukeutumisen osalta, koska verkkarit, feikki-crocsit ja verkkopaita nahkaliivillä en saane hyväksyntää muutenkaan!

Onko Lahden miittissä jokin vanneraja?? Tai pukeutumiskoodi??

Viime vuonna Lahdessa mulla on 19" vanteet, siksi varmaan joukkoon sain sulautua, ja toki se että otin mukaan noin 2 vuotiaan pojan, jota väitin omakseni, ihan siksi että minua ei piestäisi, auttoi asiaa ja sain olla melkein niin kuin muutkin..

Tänä vuonna en varmaan ehdi käydä lainaamassa väkisin lasta mistään, saati sitten lainata mistään autoa jossa olis ISOT vanteet, ellen sitten jostain pillurallikeikalta saa huijattua jostain jotain amispemaria jossa on enemmän vannetta kuin järkeä..

Mut toisaalta kun pihassa on pari VAGia, niistä se pirssi pitäisi valita, mutta kun toisessa on 15" alut(ehkä jopa vain peltivanteet!) ja toisessa 17" persujen aluvanteet.. Niin vaikeeks menee.. Toki olisin ainoa jolla on 15" peltivanteet ja pölykapselit nippusiteillä kiinni.. Hmm...

Ottaako riski ja tulla vai ei? Ja millä?
Romurautaa ja paalivehkeitä.

tlindstr

Lainaus käyttäjältä: skula - 17.04.11 - klo:15:52
Onko Lahden miittissä jokin vanneraja?? Tai pukeutumiskoodi??
..
Ottaako riski ja tulla vai ei? Ja millä?
Ei kyllä tullut mieleenkään mitenkään erikoinen varustautuminen enkä kuvitellut että asiasta tarvitsisi ees keskustella.
Mukaan vaan sellaisena ja sellaisella kun tuntuu itestä parhaalta.... nii ja vanteilla tai ilman  ;D
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

Kiviharju

Skula ottaa pikkulötkön alle ja tulee sillä.  15" pellit ei haittaa, kunhan pölärit on orkkikset ;)

Viimeksi oltiin parkissa aivan parkkialueen perällä, kodin terran pohjoispäässä. Se olisi varmaan taaskin hyvä kokoontumispaikka?
Audi A4 Allroad quattro -17

Tuksuu

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 17.04.11 - klo:16:11
Viimeksi oltiin parkissa aivan parkkialueen perällä, kodin terran pohjoispäässä. Se olisi varmaan taaskin hyvä kokoontumispaikka?

Kuulostaa hyvältä. Viimeksi siellä ainakin oli tilaa, eikä kävelymatka kahvillekkaan ollut liian pitkä.


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy