VW ID.3

Aloittaja JK, 12.04.19 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 04.06.20 - klo:10:36
Veikkaan että ei tule ensimmäistäkään asiakastoimitusta Suomeen kuin ehkä joskus loppuvuonna. Voi jopa mennä ensi vuoteenkin.
Volkkarin sivuilla näkyy olevan väärää informaatiota. Sinullahan on tässäkin varmasti parempaa sisäpiirintietoa.

”Toimitukset Suomeen alkavat syyskuussa. Tutustu hinnastoihin ja rakenna auto.”

Sportsfan

Yllättävän vaisua on ollut myyjien aktiivisuus vaikka myynti alkoi jo toista viikkoa sitten. Yhtä sähköpostitse tullutta ennakkotietoa myynnin alkamisesta lukuun ottamamatta minkäänlaisia yhteydenottoja ei ole tullut vaikka kahdenkin eri liikkeen kanssa olen ID.3:ta keskustellut. Onkohan tämä sen merkki, että jälleenmyyjille ei kovin suurta katetta ole tarjolla?
Toivottavasti ennakkovarausmaksu sentään joskus palautetaan, ellei kauppaa edes yritetä hieroa.

the_kapu

Lainaus käyttäjältä: Sportsfan - 26.06.20 - klo:19:09
Yllättävän vaisua on ollut myyjien aktiivisuus vaikka myynti alkoi jo toista viikkoa sitten. Yhtä sähköpostitse tullutta ennakkotietoa myynnin alkamisesta lukuun ottamamatta minkäänlaisia yhteydenottoja ei ole tullut vaikka kahdenkin eri liikkeen kanssa olen ID.3:ta keskustellut. Onkohan tämä sen merkki, että jälleenmyyjille ei kovin suurta katetta ole tarjolla?
Toivottavasti ennakkovarausmaksu sentään joskus palautetaan, ellei kauppaa edes yritetä hieroa.

Se on taattua Keskon palvelua, ketään ei kiinnosta. Ole tyytyväinen jos eivät suostu myymään, huono tuote, kallis hinta.

jamo75

Ennakko varaajalle piti valita jälleenmyyjä, eikö hän ole ollut yhteydessä. Suomeen tulee vain parisataa autoa ja ne kaikki on varattu. Eikös se ennakko varaus tarjous pääty kuun vaihteessa.

Lainaus käyttäjältä: Sportsfan - 26.06.20 - klo:19:09
Yllättävän vaisua on ollut myyjien aktiivisuus vaikka myynti alkoi jo toista viikkoa sitten. Yhtä sähköpostitse tullutta ennakkotietoa myynnin alkamisesta lukuun ottamamatta minkäänlaisia yhteydenottoja ei ole tullut vaikka kahdenkin eri liikkeen kanssa olen ID.3:ta keskustellut. Onkohan tämä sen merkki, että jälleenmyyjille ei kovin suurta katetta ole tarjolla?
Toivottavasti ennakkovarausmaksu sentään joskus palautetaan, ellei kauppaa edes yritetä hieroa.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Sportsfan

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 29.06.20 - klo:11:21
Ennakko varaajalle piti valita jälleenmyyjä, eikö hän ole ollut yhteydessä. Suomeen tulee vain parisataa autoa ja ne kaikki on varattu. Eikös se ennakko varaus tarjous pääty kuun vaihteessa.

Valitsemastani liikkeestä tuli sähköposti jossa kerrottiin että myynti alkaa pian. Sen jälkeen ei mitään.
Toki jos olisin oikeasti ostohousut jalassa olisin itse lähestynyt muutamaa lähialueen jälleenmyyjää. Nyt lähinnä mielenkiinnosta seuraan myyntiaktiivisuutta.
Vaikka suurempia ostohaluja ei nyt ole, olisin kuitekin ollut hieman utelias kuulemaan sen olisiko 1st perusmallia riittänyt minulle (kaikille ennakkovaraajille ei ilmeisesti riitä) sekä sen voiko varauksen muuttaa koskemaan myöhemmin tulevaa pienempiakkuista versiota.


Apaju

Pariltakin myyjältä kuullut, että perusmallit kaikki varattu, mutta Plus ja Max malleja olisi useitakin vapaana ja 1.7.2020  kaikki joista ei ole kauppoja tehty vapautetaan myyntiin.

Vw:n sivuilla näytti lukevan:

VW ID.3 Life

Sportsfan

Lainaus käyttäjältä: Apaju - 29.06.20 - klo:15:17
Pariltakin myyjältä kuullut, että perusmallit kaikki varattu, mutta Plus ja Max malleja olisi useitakin vapaana ja 1.7.2020  kaikki joista ei ole kauppoja tehty vapautetaan myyntiin.

Vw:n sivuilla näytti lukevan:


Kappas, tuota en ollutkaan huomannut. Tuota selitettä "Pitämällä ennakkovarausmaksun voimassa" voisi tulkita niin, että 1st varaus muuttuisi automaattisesti normaalimallin varaukseksi. Varausehdoista sain sen kuvan, että rahat palautetaan automaattisesti ellei tee tilausta 1st mallista, mutta ehkä rahat palautuvatkin vasta ellei tilaa normaalimalliakaan. Saa nähdä tuleeko tuo pieniakkuinenkin versio tosiaan myyntiin tänä vuonna, vai tekeekö VW Teslat...


Noista 1st perusmalleista kirjoitettiin että ne olisi ennakkoon allokoitu ilmeisesti niille, jotka tekivät varauksen ensin. Tämän perusteella niitäkin pitäisi palautua myyntiin ensi kuun alussa. Voi toki olla, että se 20 kpl erä on kuitenkin myyty niille jotka tekivät kaupat nopeimmin...

Joutokäynti

Oma ennakkovarattu auto jäi tilaamatta. Ja näin vissiin aika monella muullakin, sillä Hesarin sivut tarjoaa nyt isoja mainoksia joissa id.3 on ”saatavana syksyn toimituksiin”.

Itselläni hankinta pysähtyi liian kovaan hintaan suhteessa laatuvaikutelmaan jonka autosta sain ennakkotutustumisessa. Keski-Euroopan tyylisiä ylimääräisiä tukiakaan ei VW:ltä saatu Suomeen asti. Huhut softaongelmista olivat osaltani viimeinen niitti, en käytettävissä olevan tiedon perusteella ollut valmis ottamaan riskiä tähän hintaan.

Yleensäkin aika vaatimattomalta vaikuttaa id.3 pöhinä sosiaalisessa mediassa. Missä on teslabjörnin koeajot, yms puolueettomat kokemukset tuosta autosta ja varsinkin sen tuotantoversiosta?

jamo75

Pressi autoja ei ole, tulevat asiakas toimituksien mukana
Vw on alusta asti tehnyt selväksi että ennakkovaraajat saavat autonsa ennen kuin muut eikä siten että netti on täynnä arvosteluja.

Jos viitaat Saksan tukiin ei se ole VW kohdennettu saa sen saman myöskin muihin autoihin.
Tesla börn ei myöskään ole testannut Volvon polaria joka on kaikilta osa alueilta parempi auto.

[
quote author=Joutokäynti link=topic=42369.msg707003#msg707003 date=1593685867]
Oma ennakkovarattu auto jäi tilaamatta. Ja näin vissiin aika monella muullakin, sillä Hesarin sivut tarjoaa nyt isoja mainoksia joissa id.3 on ”saatavana syksyn toimituksiin”.

Itselläni hankinta pysähtyi liian kovaan hintaan suhteessa laatuvaikutelmaan jonka autosta sain ennakkotutustumisessa. Keski-Euroopan tyylisiä ylimääräisiä tukiakaan ei VW:ltä saatu Suomeen asti. Huhut softaongelmista olivat osaltani viimeinen niitti, en käytettävissä olevan tiedon perusteella ollut valmis ottamaan riskiä tähän hintaan.

Yleensäkin aika vaatimattomalta vaikuttaa id.3 pöhinä sosiaalisessa mediassa. Missä on teslabjörnin koeajot, yms puolueettomat kokemukset tuosta autosta ja varsinkin sen tuotantoversiosta?
[/quote]
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Daatta

Pitänyt soitella myyjälle että olisiko saumaa ID.3:een, mutta on jäänyt rimpauttamatta kun mitään intohimoja tuo ei herätä... Saksan 10 tonnin tuet on hyvä juttu, sitten vuoden-parin vuoden päästä kun käytettyjä ID:tä vyöryy markkinoille. Jos nyt saksalaisetkaan jaksavat noista innostua.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

the_kapu

Lainaus käyttäjältä: Joutokäynti - 02.07.20 - klo:13:31
Oma ennakkovarattu auto jäi tilaamatta. Ja näin vissiin aika monella muullakin, sillä Hesarin sivut tarjoaa nyt isoja mainoksia joissa id.3 on ”saatavana syksyn toimituksiin”.

Itselläni hankinta pysähtyi liian kovaan hintaan suhteessa laatuvaikutelmaan jonka autosta sain ennakkotutustumisessa. Keski-Euroopan tyylisiä ylimääräisiä tukiakaan ei VW:ltä saatu Suomeen asti. Huhut softaongelmista olivat osaltani viimeinen niitti, en käytettävissä olevan tiedon perusteella ollut valmis ottamaan riskiä tähän hintaan.

Yleensäkin aika vaatimattomalta vaikuttaa id.3 pöhinä sosiaalisessa mediassa. Missä on teslabjörnin koeajot, yms puolueettomat kokemukset tuosta autosta ja varsinkin sen tuotantoversiosta?

Hienoa! Järkipuhetta tälläkin palstalla!

jamo75

noh Saksassa e-golf myy 5-1 kertoimella Tesla Model3:seen joten se vähän kuvastaa asiaa

tuskinmpa mitään erikoista tapahtuu ennenkuin ennakkovaraajien 2 era toimitetaan vuoden vaihteessa vasta sitten katsellaan perus versioiden myyntiä. muutenkin id.4:n ennakkovaraus varmaan alkaa tuossa kohta kun sitä jo Kiinan tehtaalta pukataan ulos.

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 02.07.20 - klo:14:09
Pitänyt soitella myyjälle että olisiko saumaa ID.3:een, mutta on jäänyt rimpauttamatta kun mitään intohimoja tuo ei herätä... Saksan 10 tonnin tuet on hyvä juttu, sitten vuoden-parin vuoden päästä kun käytettyjä ID:tä vyöryy markkinoille. Jos nyt saksalaisetkaan jaksavat noista innostua.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Joutokäynti

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 02.07.20 - klo:19:40
noh Saksassa e-golf myy 5-1 kertoimella Tesla Model3:seen joten se vähän kuvastaa asiaa

E-Golf on hintaansa nähden varsin käytännöllinen ja laadukas peli, joten en ihmettele. Hintakin taitaa olla puolet Teslasta. Varmaan id.3 myös myy Saksassa, jos siihen saa miltei kymppitonnin vastaantulon valtiolta ja valmistajalta. Tuollaisilla tuilla olisin sen itsekin ostanut.

Nyt jään odottelemaan konsernin seuraavia sähköautoja ns. halpismerkeiltä. Tai mahdollisesti lankean niitä odotellessa Octavian RS lataushybridiin.

TOURAN HIGHLINE

Itse voisin langeta XC40 P8:iin  :)
Nykyvolvon muotokielikin osuu kympillä,omaan silmään.

Daatta

Kiva tilanne kun vaihtoehtoja olisi, mutta konsernilta ei yhtään. S60 AWD T8 olisi aika koukuttava paketti, toki hybridi sellainen.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

lari

Lainaus käyttäjältä: TOURAN HIGHLINE - 04.07.20 - klo:10:51
Itse voisin langeta XC40 P8:iin  :)
Nykyvolvon muotokielikin osuu kympillä,omaan silmään.

Oikein !
Tilaus tuosta XC40 P8sta tehty ja toimitus heti vuoden vaihduttua 2021:ksi... pitkä on odotus mutta nyt on sentään jo tieto koska auto tehtaalla valmistuu. Android automotive kaiken muun lisäksi kuulostaa hyvältä... toivottavasti vaan saavat softat kuntoon paremmin kuin VW:llä.

Sportsfan

Seatilta ei näköjään harmittavasti olekaan tulossa ID.3:n halpisversiota, vaan el-Born tuodaan myyntiin Cupra-merkkisenä: https://www.is.fi/autot/art-2000006567296.html
On helppo arvata mitä tuo turhanpäiväinen Cupra-meikkaus tekee auton myyntihinnalle.  :(

jamo75

Seat elborn olisi ollut ihan turha.id3 sportpack...

. Tossa cuprassa tulee ominaisuuksia joita ei id.3 saa. Toki VW on tuomassa myöskin oman sportti versionsa mutta se ei ole id.3. taktisinta kait oli se että 0-100 kiihtyvyys jätettiin kertomatta tuskin mennään Teslan kategoriaan.

Lainaus käyttäjältä: Sportsfan - 10.07.20 - klo:22:02
Seatilta ei näköjään harmittavasti olekaan tulossa ID.3:n halpisversiota, vaan el-Born tuodaan myyntiin Cupra-merkkisenä: https://www.is.fi/autot/art-2000006567296.html
On helppo arvata mitä tuo turhanpäiväinen Cupra-meikkaus tekee auton myyntihinnalle.  :(
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

jamo75

noh tiedä häntä miten tämän tulkitsee joko huono asia tai hyvä asia

mutta VW on nyt perunut puheensa ja id.3:sen pressiautot toimitetaan ennen loppuasiakkaiden toimituksia
mm. bjornnyland on ilmoittanut että saa auton syyskuun aikana

elikkä uskoisin että VW aika suuri uskomus että mitään erikoista ei enää ilmaantuisi, asioita mitä on spekuloita
- akun lataus käyrä olisi huono ja samaa tasoa kuin e-golf, e-up, tähän pari viikkoa sitten ilmaantui lataus käyrä jossa id.3 on yksi parhaiten lataus virtaa käyttävistä täys sähköautoista (toki esim. Tesla Model3 on sitikin parempi latauksen suhteen).
- hallinta järjestelmissä yms olisi niitä kuuluisia "software problems". toisaiseksi ainoa tiedossa oleva on että andorid auto/apple carplay integraatio ei ole käytettävissä ja hud näyttö ei tue augmentet reality navigointia. sinänsä mielenkiintoista nähdä miten mahdolliset ongelmat ratkotaan ilman rauta päivitystä

yksi mikä itseni vähän huolestuttaa on se että virallisissa WLP mittauksissa MAX varustelun range on jo lähempä 400KM kuin 420KM. jutta sinänsä eipä noilla nyt hirveää lisäarvoa tällä hetkellä ole. pressi autoilla tehdään varmasti useita 1000KM testejä eri nopeuksilla se kertoo hyvin paljon lataus nopeuksista, vierintävastuksista yms.

myöskin esim. viime viikolla youtubeen tuli monta esittely videota joissa esiteltiin prototyyppi auton sisustaa, väärät vanteet ja penkit varustetasoon verrattuna


Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

jamo75

​ID.3 Fast Lane can be ordered from 20th of July 2020 in germany. So the prices should be also available for these Fast Lane versions then.

https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?f=393&t=57998&start=70
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Ihan mielenkiinnosta mikä tässä mallissa on huoltoväli? Kaksi vuotta tai 30 000km? Onko huoltojen hinnoista jo selvyyttä?

Ukko

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 11.09.19 - klo:14:16
Kyllä se hinta tulee olemaan vähintään 40 000-50 000 euroa. Arvonlisävero on paljon korkeampi kuin Saksassa ja lisäksi autovero ja toimituskulut.

Lainaan omaa viestiäni viime vuodelta, sinne se auton hinta humahti Suomessa. :)

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 12.07.20 - klo:23:58
Lainaan omaa viestiäni viime vuodelta, sinne se auton hinta humahti Suomessa. :)
Taidan kuitenkin odotella vielä hinnastoa, koska näiden sun ennustusten osumatarkkuus ei varsinaisesti vakuuta.

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 08.05.19 - klo:22:29
Tuskin saa koko autoa ainakaan muutamaan vuoteen.

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 11.09.19 - klo:16:18
Toki kannattaa latausaseman hinta laskea siihen päälle, muutama tuhat euroa. Kesko ottaa katteensa, se on selvä, edelläkävijät maksaa aina alkuun korkeampia hintoja.

jamo75

ai miten humahti edelleenkään ainoa malli jota myydää tai voi tilata on id.3 1st first editon ja se maksaa ihan saman verran jokaisessa maassa jos ei oteta huomioon kansallisia sähköauto tukia.

ns. sarjatuontato mallin hinnoittelu ja varustelu on vielä auki (vaikka kovasti väitetään että se olisi Suomen pdf:ssä oleva eka osuus).

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 12.07.20 - klo:23:58
Lainaan omaa viestiäni viime vuodelta, sinne se auton hinta humahti Suomessa. :)
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

jamo75

maahantuoja ei ole vahvistanut mutta tilattaessa epäil oli että 2 vuotta ja ensimmäinen olisi jarrujen tarkastus

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 12.07.20 - klo:23:53
Ihan mielenkiinnosta mikä tässä mallissa on huoltoväli? Kaksi vuotta tai 30 000km? Onko huoltojen hinnoista jo selvyyttä?
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Sinne ne Suomen hinnat tosiaan humahti, ei ole mitään näyttöä että edullisempia malleja tulisi ikinä myyntiin:

https://www.volkswagen.fi/fi/tarjoukset-ja-tuotteet/hinnastot-ja-esitteet.html/__layer/carfeatures/features/models/ID3/tekniset-tiedot/master.layer

Eli 40 000 euroa-50 000 euroa on hintaa ja loppuvuodesta (mahdollisesti) on vasta maassa. Noista hinnoista puuttuu vielä toimituskulut ja mahdollinen metallivärin hinta.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 13.07.20 - klo:07:04
maahantuoja ei ole vahvistanut mutta tilattaessa epäil oli että 2 vuotta ja ensimmäinen olisi jarrujen tarkastus

Minulle maahantuoja vahvisti että huoltoväli on 2 vuotta ilman kilometrirajaa.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:10:25
Sinne ne Suomen hinnat tosiaan humahti, ei ole mitään näyttöä että edullisempia malleja tulisi ikinä myyntiin:

https://www.volkswagen.fi/fi/tarjoukset-ja-tuotteet/hinnastot-ja-esitteet.html/__layer/carfeatures/features/models/ID3/tekniset-tiedot/master.layer

Eli 40 000 euroa-50 000 euroa on hintaa ja loppuvuodesta (mahdollisesti) on vasta maassa. Noista hinnoista puuttuu vielä toimituskulut ja mahdollinen metallivärin hinta.

Vai ei mitään näyttöä... Mitä oikein saavutat kirjoittamalla potaskaa sähköautoista? Tuntuuko polttomoottorilla ajaminen sen jälkeen jotenkin hienommalta, kun kirjoittaa satuja sähköautoista?

jamo75

vissiin luetun ymmärtämisessä ongelmia ?

D.3 1ST-mallien hinnat ja tiedot on julkaistu 17.6. ja voit tutustua niihin erinomaisesti varustellun lanseerausmalliston erikoissivulla. Perusmalliston tilaus ja rakennusautomaatti aukeavat myöhemmin loppuvuodesta 2020.

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:10:25
Sinne ne Suomen hinnat tosiaan humahti, ei ole mitään näyttöä että edullisempia malleja tulisi ikinä myyntiin:

https://www.volkswagen.fi/fi/tarjoukset-ja-tuotteet/hinnastot-ja-esitteet.html/__layer/carfeatures/features/models/ID3/tekniset-tiedot/master.layer

Eli 40 000 euroa-50 000 euroa on hintaa ja loppuvuodesta (mahdollisesti) on vasta maassa. Noista hinnoista puuttuu vielä toimituskulut ja mahdollinen metallivärin hinta.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 13.07.20 - klo:13:31
D.3 1ST-mallien hinnat ja tiedot on julkaistu 17.6. ja voit tutustua niihin erinomaisesti varustellun lanseerausmalliston erikoissivulla. Perusmalliston tilaus ja rakennusautomaatti aukeavat myöhemmin loppuvuodesta 2020.

Sehän nähdään sitten tuleeko sitä perusmallia Suomeen ikinä ja mitä se oikeasti maksaa. Tällä hetkellä on hinnat 40 000-50 000 euroa. Muusta ei ole mitään varmaa tietoa.

Niin se esim. Seatin El Born muuttui Cupraksi ja hinta tulee olemaan tähtiteteellinen. Muutoksia tulee ja hinnat joustaa yleensä ylöspäin. Niin myös ID.3:n kohdalla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy