Kirjoittaja Aihe: A4 b5 drifing auto projekti. Kesän jälkeiset tunnelmat ja miten kesä meni!  (Luettu 562 kertaa)

Poissa Audiholics

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Autona toimii: AUDI A4 b5 1999 1.8t quattro


Alku kevät 2018: kävin hakemassa itselle kyseisen yksilön oikeastaan vaan kulkupeliksi. Vikaa oli ennen leimaa sen verran että yksi pusla ja vetoakselin suojakumi ja siihen jarrut taakse. Sitten käytin leimalla ja sehän napsahti paperiin ja ajettiin pari päivää vakiona jonka jälkeen totesin että eihän tämmössellä 150hv autolla jaksa kukaan ajella 3 päivää pidempään. Ensimmäinen setuppi : garret gt35 ja siihen 668cc dekat,600x300x76 cooleri,3tuuman ahtoputket ja 3.5downpipe ja ulkoinen 38mm hukkis, maf painepuolelle. Sen jälkeen ohjelma.


 Syksy 2018: holset hx40 super 18cm ja omatekoinen pulssipakosarja ja siihen kaveriksi 44mm ulkoinen  hukkaportti vag punaiset tfsi/r8 puolat ja kolvattu kipinävahvistin. Auto seisoi 3 viikkoa tallissa ja tuli aika lähteä jääradalle ja jostain syystä alkoi käymään niin rikkaalla että tuli bensaa pakoputkesta asti ulos. Tämän jälkeen selviteltiin useampi päivä vikaa joka sitten osoittautui johtosarja viaksi.



 Talvi:2019  15.01.2019 nostin APU moottorin pois keulilta -10 asteen pakkasessa ilman moottorinostinta tai mitään tunkkia. Nyt kaudeksi 2019 lähdetään rakentamaan kilpa autoa.

Speksiä mitä tarvitsee:

Maxxecu
Turvakaaret
4 sarjaa vanteita
Koko korin johdot pois ja auton konehuoneen siistintä ja putsaus
Uuden moottorin sovitus




Tässä alla sitten lisää kuvia 😊






























« Viimeksi muokattu: 18.01.19 - klo:18:20 kirjoittanut Audiholics »

 






Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy