1.5 evo dsg Golf moottoritilassa bensan haju.

Aloittaja janppa78, 09.11.18 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

janppa78

Elikäs otsikon mukaisessa golfissa haisee bensa oikeanpuolen ajovalon umpion takapuolella. Taitaa ruveta tuomiopäivä lähestymään autolle. Mitään vuotoa ei mistään silmämääräisesti löydy. Siinä lähellä näyttää menevän bensaletkua, eikä auto käynnissä hajua huomaa. Moottorin sammattamisen jälkeen haju rupeaa puskemaan esille. Laitan kuvan esille bensalle haisevasta paikasta. Onko täällä kokemusta vastaavasta?


tarzi

- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"


- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

janppa78

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 09.11.18 - klo:23:17
Webasto käryää

Oudolta tuntuu kun haisee iihan puhtaalle bensalle. Kyllähän webasto haisee mutta pakokaasulle ei raakalle benselle.

vwmies

Eikös tämä ole vielä takuunalainen auto ? Ja vaikkei olisikaan, ei noin tuoreessa autossa saa bensa haista = vuotaa yhtään. Korjaamolle mars !   :o >:(
Yritetään pärjätä.

tarzi

No, webastossa voi olla vikaa, mutta kyllä se aika jännälle haisee varsinkin jos on ollut lyhyen aikaa päällä. Itse olen jo noihin webaston käryihin tottunut.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"


- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

janppa78

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 10.11.18 - klo:08:48
No, webastossa voi olla vikaa, mutta kyllä se aika jännälle haisee varsinkin jos on ollut lyhyen aikaa päällä. Itse olen jo noihin webaston käryihin tottunut.

Tähän bensan hajuun ei liity webasto, bensan katkua pukkaa vaikka  ei käytä sitä. Tossa umpion vieressä on toi tyhjiöpumppu mistä menee letku imusarjaan ja jarrutehostimelle. Onko tässä joku huohotus systeemi mikä pukkaa tota bensanhajua vai mikä?
Huoltoon tää on pakko viedä ennen kuin palaa koko kottero.

Pumpeli

Selvisikö tämä lopulta,isäukolla sama homma

janppa78

Eipä selvinnyt ikinä, autolla ei uskaltanut ajaa ollenkaan. Auto oli minulla uudesta asti neljä vuotta ja sillä ajettiin sinä aikana 9000km. Myymällä pois asia selvisi. Viisi kertaa huollossa asiaa ihmeteltiin ja todettiin että kyllä haisee mutta mitään ei tehty asialle. Ilmeisesti sitten normaalia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy