Sharanin tehdasasenteinen Webasto

Aloittaja CarrierOfKings, 17.09.18 - klo:17:37

« edellinen - seuraava »

CarrierOfKings

Tuli vastaan asia, jota en Sharanista (vm 2011) ole saanut selville:
Lämmittääkö Webasto ainoastaan sisätilan nestekiertoa ilman varsinaista moottorin lämmitystä?

Jos näin on, onko joku ohjelmoinut jonkin magneettiventtiilin avaamaan kierron myös moottorin puolelle?

heppi

tehdas asenteinen lämminttään vain käsittääkseni vain sisätilaa. Kun saksalainen insinööri on sitä mieltä että se on luksusta. Itse laitoin omaani kaukosäätimen jonka yhteydessä tehtiin muokkaus että lämminttää kumpaankin. Muistaakseni joku johtosarja joka asennetaan webaston vastaanottimen lisäksi. Kysy marmori tiskiltä osaavat heti sanoa päivän hinnan.

Len

Katsoin pikaisesti mitä VCDS näyttää Webaston osalta ja kyllä modulissa 18-aux heat oli Coolant Shut-off valve (N279) koodausmahdollisuus Installed/Not Installed.

Viisaammat voi korjata mutta eikös tuo ole se venttiili joka säätää missä lämmitetty vesi kiertää?
Ammunta Jarru & Wanha Nafta Pasuuna lehmännahkapenkeillä

VilleH

Lainaus käyttäjältä: Len - 23.09.18 - klo:19:18
Katsoin pikaisesti mitä VCDS näyttää Webaston osalta ja kyllä modulissa 18-aux heat oli Coolant Shut-off valve (N279) koodausmahdollisuus Installed/Not Installed.

Viisaammat voi korjata mutta eikös tuo ole se venttiili joka säätää missä lämmitetty vesi kiertää?

Juurikin noin. Koodaat 1 tilalle 0 niin pitäis moottorin lämmetä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy