Ajovalojen säätö ei toimi -> osan nimi?

Aloittaja Nipa12345, 30.07.18 - klo:15:07

« edellinen - seuraava »

Nipa12345

Moikka,

kirjoittelin jo aiemmin tuonne varaosa ketjuun, mutta en saanut vastausta.
Enkä löytänyt haullakaan, joten pahoittelut jos tämä vastaus on jo täällä jossain.

Tarvitsisin tietää, että mikä on tämän osan nimi, ja mistä saan sen?
Sain katsastuksesta korjauskehoituksen.



Auto on TSI combi 2011 1.2

Daatta

Itse marssisin merkkiliikkeen varaosatiskille. Sieltä saa ainakin osan hinnan, parhaassa tapauksessa tulosteen jossa on varaosa-numerot ja kaikki. Netti-Etka näyttää seuraavaa:

https://www.realoem.me/Skoda/CZ/OCT/2011/252/R/9/941/941025

Siellä on anturin lisäksi muutakin tavaraa, niveliä yms.

Tulossa: ID.4 Pro 4MOTION Elegance
ID.3 Pro Performance Business -20
Ex: Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18, Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

HK

Jos tuo tanko on poikki kuten kuvasta näyttäisi, kannattaa tehdä itse siihen tanko tilalle.
https://www.ikh.fi/fi/kulmanivel-10m6-tt170102
Kaksi kulmaniveltä ja m6 kierretanko väliin niin selviät kympillä.
Itsellä meni pari vuotta sitten poikki ja tankoa ei erikseen saanut, koko anturi olisi maksanut jotain pari sataa.

o.b.

Ihan mielenkiinosta, jos tuo vanha risa tanko muuten menisi roskikseen, voisiko lähettää sen mulle. Voisin (tai siis poika joo) mallintaa sen ja tehdä 3D printterillä varaosan.

Ketuttaa maksaa noista muovihärpäkkeistä kymppejä kun ne voi itse tulostaa muutamalla eurolla >:(

Toki tuossa välissä oli alumiiniakin, mutta se lienee se vika siinä suunnittelussa alkujaankin?

Dieselgolf

Onko tuo metallituubista alapäästä irronnut muoviosanen vain irronnut/luistanut pois tuosta putkesta?
Vai murtunut tyystin ?
Meinaan vaan että jos pudonnut/luiskahtanut irti, voisko survoa takaisin sisään kera jonkun hyvän liiman ?

dwntime

#5
Saatko VCDS autoscanin tänne jollain ilveellä tuupattua tuosta autosta? Tuon ohjainlaitteen voi koodata niin että on vain yksi korkeudensäätö-anturi paikallaan. Saat sillä tavalla aikaa hommata siihen uuden. Uudemmissa autoissahan ei ole enää kuin takana tuo anturi joten tuo edessä oleva on muutenkin vähän hifistelyä :)

Ja en jaksaisi alkaa säätämään minkään tankoviritysten kanssa tässä tapauksessa. Tuo koko korkeudensäätöanturipaketti eteen on osanumeroltaan 1K0941274C ja maksaa ebaysta kun hakee n. 30 â,¬ - 50 â,¬ kuluineen ja vieläpä saa ihan pakkauusia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy