Audi A 4 sammuilee

Aloittaja riseko, 20.03.18 - klo:17:15

« edellinen - seuraava »

riseko

Kysessä 2002 Alt kone 2.0 bensiini.Sammuilee välillä kun nostaa kaasun pois ei ihan joka kerta.Happitunnistin vaihdettu ei auttanut asiaan.

ttiikeri

Vikakoodien luku miel vcds llä ja listaus sitten tänne.... :)
Audi A4 1.8 TFSI

riseko

Ensviikolla ma ti tulee tänne tietoa vikakoodin tiedoista.

o.b.

Katsele, olisko huohotinjärjestelmässä vuotoja. Näkyy yleensä öljyisenä kohtana putkistossa.

Viallinen PCV-venttiili voisi myös olla syyllinen jos letkut muuten kunnossa.

riseko

Katsototaan noi jutut .kiitos

riseko

No niin nyt käyty vikakoodilla Audi liikkeessä ja vikana oli moottorin käyntinopeusanturi kampiakselilla marmorilla 146.80 eur oe numero 071957147. Motonet 45.90 eur meni tilaukseen katsotaa tuliko apua tuosta.Palaan asiaan.

riseko

No niin nyt on vaihdettu lambda ja ykk anturi kampiakselille ja vika jatkuu eli sammuilee ja nyt tuli aaltoileva tyhjäkäynti....pitäskö vielä vaihtaa ykk anturi nokka-akselille joka haistelee tyhjäkäyntiä....joku heitti jututn et kierrosnopeusmittarin anturi vika.....

Enhancer

Niin ethän vaan ostanut Motonetistä sitä anturia?

Irrota pois, tilaa alkuperäinen ja jatka matkaa ehjällä autolla oppirahat maksaneena.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

riseko

#8
Kyllä halpuus vei voiton eli Motonetistä mut nyt autoa 4 h taas tutkineena löysin ehkä syyllisen eli kampikammion tuuletusletku oli irti siistä hässäkästä jossa on moottorin jäähdytysveden anturi siellä kannen päässä rintapeltiä vasten jne siinä letkussa oli pää rikki ei pysynyt paikoillaan kiristin poissa joten hommaan nyt ti uuden sain sen väliaikaisesti paikoilleen ja toimi ok kunnes taas tipahtaa pois paikoiltaan. katsotaan pääsiäisen jälk miten asia etenee.Olen aijemminkin huomannut vaikka Motonetista ostaa ja paketissa on Bosc ei välttämättä toimi..Palaan asiaan.

o.b.

Olisit uskonut kun aikaisemmin sanoin ;)

Moottorissa, jossa on erilliset anturit nokalle ja kampiakselille ei yleensä sammu vaikka toinen anturi pätkisikin. Jos nokka-akselin anturi on poissa pelistä, käynnistys kestää hieman pidempään kun pelkästä kampiakselin anturin signaalista ei voi päätellä onko menossa puristus- vai pakotahti.

riseko

Sori olin mielestäni katsonut tuon mut en huomannutonneksi nyt kunnossa.

riseko

Lainaus käyttäjältä: riseko - 31.03.18 - klo:18:33
Sori olin mielestäni katsonut tuon mut en huomannut jostain syystä kun on niin pahassa paikassa .Purin päällä olevia putkistoja pois et pääsin näkemään kunnolla jne.Nyt putki jotennin paikoillaan tilaan uuden jossa on joku lukitus mekanismi....kuulemma.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy