Kirjoittaja Aihe: 2.0tsi dsg lastutus  (Luettu 1716 kertaa)

Poissa Hapero79

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 28
    • Profiili
2.0tsi dsg lastutus
« : 13.03.18 - klo:20:08 »
onko kenelläkään kokemuksia kodiaqin lastuttamisesta ja suosituksia ohjelmoitsijasta. Välillä ohitustilanteissa tulee ajatus mieleen, että voisi sitä voimaa olla enemmänkin mitä tuosta 2.0tsissä nyt on.

Poissa s-mod

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.067
  • POLO GTI 2018
    • Profiili
Vs: 2.0tsi dsg lastutus
« Vastaus #1 : 13.03.18 - klo:21:07 »
onko kenelläkään kokemuksia kodiaqin lastuttamisesta ja suosituksia ohjelmoitsijasta. Välillä ohitustilanteissa tulee ajatus mieleen, että voisi sitä voimaa olla enemmänkin mitä tuosta 2.0tsissä nyt on.
En suosittele ketään, mutta koneesta ja autosta ei tykkiä saa  ohjelmoinnilla mayby 50 hv ok.
Mutta kun yhdelle tuunaajalle soittaa, kertoo ehkä toisen, kun itse ei osaa (kso mootori).
LIIKENTEESSÄ: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Poissa Niklasm

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: 2.0tsi dsg lastutus
« Vastaus #2 : 13.03.18 - klo:22:28 »
onhan noita tekijöitä vaikka kuinka ja paljon mutta näiltä ainakin homma onnistuu http://www.hestec.fi/ ja http://erikoismoottori.fi/
veikkaisin jotain n.+70hp ja n.+100nm
« Viimeksi muokattu: 13.03.18 - klo:22:34 kirjoittanut Niklasm »
Vw scirocco 2.0tsi dsg -09

VCDS löytyy kouvolan alueella

Poissa FoamCleaner

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: 2.0tsi dsg lastutus
« Vastaus #3 : 14.03.18 - klo:07:53 »
Eikös siellä samaa EA888 moottoria ole keulassa, kuten monessa volkkarissa ja skodassa?
Maailman sivut täynnä erilaisia ohjelmia ks. moottoriin ja sen generaatioihin, sen ku valitsee oman myrkkynsä.

Poissa s-mod

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.067
  • POLO GTI 2018
    • Profiili
Vs: 2.0tsi dsg lastutus
« Vastaus #4 : 14.03.18 - klo:09:34 »
Eikös siellä samaa EA888 moottoria ole keulassa, kuten monessa volkkarissa ja skodassa?
Maailman sivut täynnä erilaisia ohjelmia ks. moottoriin ja sen generaatioihin, sen ku valitsee oman myrkkynsä.
. Puristus suhde on eri CZP sarjan koneissa. Joten ei saa 400 hv ohjelmoinnilla, kuten esim golf Gti:stä.
LIIKENTEESSÄ: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Poissa akk

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 175
    • Profiili
Vs: 2.0tsi dsg lastutus
« Vastaus #5 : 14.03.18 - klo:18:52 »
Eikös tämä kone ole modifoidulla Miller-työkierolla (B-cycle),jolloin sylinterit voidaan vajaatäyttää (imuventtilien ajoituksen avulla yms.) ja kulutus laskee. Jos tuota ei käytettäisi koneesta lähtisi vakiona n. 200 hv.
« Viimeksi muokattu: 14.03.18 - klo:19:00 kirjoittanut akk »
Tiguan 1.4 TSI 150hv 4Motion dsg comfortline [W61,W62,9S8,WQ1,PM5,P14,WK4,WHA,1M6,PFX] -18

 








Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi