takapään kolina farkku Pasaati

Aloittaja Mauco, 13.03.18 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Mauco

Pikku montuissa kolisee, vaihdettiin taakse "koiranluut". Voisiko olla iskarin kiinnityksessä jotain häikkää? Varoituskolmo yms. kamat on kiinni...

Jultsu

Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

jrinnes

Mulla 3B sedan kolisee myös pienissä montuissa. Hetken tutkimisen jälkeen diagnosoin äänen tulevan irronneista takaiskarin pohjaanlyöntikumeista/pölysuojista. Kunhan tulee sopivan leuto ja kuiva päivä ajattelin liimata ne sikaliimalla paikoilleen.
Skoda Superb 2.0 TDI


Passat 3C Comfortline 1.8 TSI

Mauco

Vajakki-varkkuhan se. Vien tohon halppis orjaaolle niin saavat sen katso...vähän niinko pikkunälkä...ei haittaa mut ärsyttää.
Öljynyäyttö korkki fuskas, laiteltiiin parempi tiiviste, ei käryä enää...

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: jrinnes - 13.03.18 - klo:21:33
Mulla 3B sedan kolisee myös pienissä montuissa. Hetken tutkimisen jälkeen diagnosoin äänen tulevan irronneista takaiskarin pohjaanlyöntikumeista/pölysuojista. Kunhan tulee sopivan leuto ja kuiva päivä ajattelin liimata ne sikaliimalla paikoilleen.

Miten ihmeessä sadan gramman painoinen muovi/kumiosa voi pitää kolinaa, etenkin niin isoa kolinaa että sen kuulee auton sisälle saakka maantievauhdeissa?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

vwmies

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 15.03.18 - klo:20:01
Miten ihmeessä sadan gramman painoinen muovi/kumiosa voi pitää kolinaa, etenkin niin isoa kolinaa että sen kuulee auton sisälle saakka maantievauhdeissa?

Niinpä... sen sijaan ei olisi 1. kerta, kun iskarin silmukan kumihelat olisivat kuluneet hissutellen väljiksi. Selviää helpoiten, kun auto on nosturilla pyörien päälle ja heiluttaa koria - altapäin pienempi välys näkyy helposti.  :o
Yritetään pärjätä.

jrinnes

Kyllä se vaan voi. Varsinkin, kun lähes puolen miljoonan kilometrin jälkeen se kumi ei ole enää ihan niin elastista kuin uutena. ::)
Iskarin alapäät luonnollisesti tarkistin ja ne ovat kunnossa. Eikä iskaritkaan ole vielä montaa vuotta auton alla olleet.
Skoda Superb 2.0 TDI


Passat 3C Comfortline 1.8 TSI

Mauco

Kesti vähän....Oli iskari kiinnitetty huonosti, selvittiin uusilla muttereilla !Voe elämän kevät..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy