Kirjoittaja Aihe: Tilaukset  (Luettu 36147 kertaa)

Poissa Rekt

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Tilaukset
« Vastaus #180 : 27.06.19 - klo:19:42 »
Oma Polo 1.5 evo tilaukseni tammikuun puolesta välistä on nyt loppusuoralla. Lopullinen aika tilauksesta Suomeen saapumiseen on nyt varmahkon arvion mukaan reilut 25 viikkoa. Kieltämättä aika luokattoman huono toimitusaika. Auto tulee Etelä-Afrikasta.

Poissa Amis

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #181 : 28.06.19 - klo:12:57 »
Oma Polo 1.5 evo tilaukseni tammikuun puolesta välistä on nyt loppusuoralla. Lopullinen aika tilauksesta Suomeen saapumiseen on nyt varmahkon arvion mukaan reilut 25 viikkoa. Kieltämättä aika luokattoman huono toimitusaika. Auto tulee Etelä-Afrikasta.

Outo juttu kun minun tilaama polo gti on valmis luovutettavaksi reilun viikon päästä. tilauksen jätin huhtikuun alussa. En ole varma mistä tämä yksilö tuli suomeen.

Poissa Rekt

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #182 : 28.06.19 - klo:19:56 »
Outo juttu kun minun tilaama polo gti on valmis luovutettavaksi reilun viikon päästä. tilauksen jätin huhtikuun alussa. En ole varma mistä tämä yksilö tuli suomeen.

Itse selvitin sen tuolta K-Auton Oma Volkswagen -palvelusta, jossa näkyy tulevan auton alustanumero. Litanian 11. merkki kertoo, missä tehtaassa auto valmistetaan. Pamplona, Espanja: Y-kirjain. Uitenhage, Etelä-Afrikka: U-kirjain.

Poissa dosetti

• Konkari
  • Jetta BKD
    • Profiili
« Vastaus #183 : 28.06.19 - klo:20:01 »
Itse selvitin sen tuolta K-Auton Oma Volkswagen -palvelusta, jossa näkyy tulevan auton alustanumero. Litanian 11. merkki kertoo, missä tehtaassa auto valmistetaan. Pamplona, Espanja: Y-kirjain. Uitenhage, Etelä-Afrikka: U-kirjain.

Milloin tuonne palveluun ilmestyy tilattu auto?
2006 VW Jetta 2,0tdi BKD Sportline

Poissa Amis

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #184 : 01.07.19 - klo:09:00 »

Ok, mulla on Y eli Espanja.

Tuotantopäivä oli 11.6 ja maahantulopäivä 24.6

Poissa Rekt

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #185 : 03.07.19 - klo:12:33 »
Ok, mulla on Y eli Espanja.

Tuotantopäivä oli 11.6 ja maahantulopäivä 24.6

Kyllähän tämä on yhtä perseilyä volkkarilta ja helvetin huono tuuri minulta. Minulla näkyy sama tuotantopäivä, mutta maahantulo on vielä "noin" parin viikon päässä tästä hetkestä, kun laiva seilaa atlantilla.

Milloin tuonne palveluun ilmestyy tilattu auto?

Vaikea sanoa, kun katsoin tuota sattumalta pari kuukautta tilauksen jälkeen, jolloin se oli siellä.

Poissa Nikken Polo

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #186 : 13.07.19 - klo:23:10 »
Tollasilla varusteilla + kaistallapitoavustin, mikäli valmistus menee jälkeen viikon 45. :D

free website upload
VW Polo GTI (tulossa)

Poissa Väänänen

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #187 : 15.08.19 - klo:19:55 »
Jos joku harkitsee automaattivaihteisen Polon tilaamista, niin minulta saisi uuden veroisen Highlinen järkikaupalla. Säästytään molemmat autoliikkeen välistävedoilta.

Tarkalleen ottaen tuollainen:
https://www.volkswagen.fi/app/rakenna-auto/vw-fi/fi/polo/30206/30621/highline/AW14LZ-GPH3PH3-GPU3PU3-MSNRS5J-GWW3WW3-GZEXZEX-MFAD0FV-MKRS1A5-MUEA2A8/2019/2/F14%204M4M/F56%20%20%20%20%20FJ/GPF2PF2-GPLAPLA-GW45W45-GW91W91-MASE6YD-MKSUKA1-MSPU7Y8-MSSH4KF-MSZU0NA-MTKV4I3?page=summary

Lisäksi autossa on  nastarenkaat folkkarin aluilla ja kauko-ohjattava Webasto.
Auto on luovutettu uutena ja rekisteröity tammikuussa, kilometrejä siinä on nyt noin 6000.
Kunto virheetön.

Saa laittaa viestiä jos kiinnostaa.
Uuden hinta kaikkine varusteineen noin 27000 (huom webasto + talvirengassarja) tämä lähtee 21000 eurolla tallista.
« Viimeksi muokattu: 15.08.19 - klo:20:00 kirjoittanut Väänänen »

Poissa Väänänen

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #188 : 16.08.19 - klo:17:18 »
Linkki ei näköjään toimi.

Manuaalisesti varusteet siis:

Polo 1.0 Highline DSG 2019

• Metalliväri Energetic Orange
• Adaptiivinen vakionopeussäädin
• Valo- ja näkyvyyspaketti
• Led-paketti
• Peruutuskamera
• Blind spot
• Takasivulasit ja takalasi tummennettu
• Avaimeton lukitus ja käynnistys
• Ilman merkintöjä takapaksissa
• Webasto kaukosäätimellä
• Nokia nastarenkaat VW aluilla

Poissa Väänänen

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #189 : 18.08.19 - klo:09:10 »
Em. Auto on myyty.

Poissa Väänänen

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #190 : 18.08.19 - klo:10:15 »
Laitetaan tänne kuva vielä muistoksi, kun en silloin luovutusvaiheessa laittanut.
Väristä ollaan tykätty erityisen paljon. Muuttuu ja elää todella paljon valon suunnan ja kirkkauden vaihteluissa.

Aivan loistava auto, mutta nyt vaihtuu käyttövoima sähköksi.

Poissa Rekt

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #191 : 20.08.19 - klo:20:18 »
Oma Highline 1.5 evossa kesti melko jetsulleen 7kk tilauksesta luovutukseen. Selvitys viivästyksen syistä on pyydetty maahantuojalta, vaikka mitäpä väliä sillä enää on.

Poissa Hidalgo

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #192 : 21.08.19 - klo:21:43 »
Oma Highline 1.5 evossa kesti melko jetsulleen 7kk tilauksesta luovutukseen. Selvitys viivästyksen syistä on pyydetty maahantuojalta, vaikka mitäpä väliä sillä enää on.
Mitä sillä selvityksellä tekee, mutta kai viivästyksestä tulee kunnon korvaus?

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy