Polo GTI 2018

Aloittaja s-mod, 18.12.17 - klo:19:04

« edellinen - seuraava »

Pietro

Lainaus käyttäjältä: etta - 05.04.19 - klo:13:03
On vaan niin pirusti pyörylää ja hologrammia ja ei mielestäni ennen harjapesua erottunut ainakaan noin paljon jos olivat ennen sitä jo olemassa.

Varmaan on konepesu huono se on selvä, mutta mietin että miten tuollaisen jäljen saa siinä aikaiseksi? On ollut paikallaan pyörivä liike kaarevuudesta päätellen. Eikös niiden isojen harjojen pitäisi jättää yhdensuuntaisia viiruja(?)

etta

Sitä itsekin ja aikasemman viestini editin jälkeen pohdintaa.
Jokatapauksessa ei kyllä noin rujoja hologrammeja ollut tai ainakaan silmään ollut osunut.
-18 Polo R-line Highline.

batman14

Lainaus käyttäjältä: hauki12 - 05.04.19 - klo:13:20
Itse ajoin heti, uuden poloseni Autodent:iin Pinnoitettavaksi.
Autoon laitettiin suomalainen PCS5 -pinnoite, joka on ollut kiitettävän p*skaahylkivä.
Kaveri joka pesi ja pinnoitti auton , sanoi että meni 2,5h maalipintojen myllyttämiseen. Kuulemma vaikutti kuin kuljetussuojateipit olisi vedetty märän lakan päälle  :o
Toivottavasti pinnoitteen 48-60kk kesto pitää paikkansa,hintaa kuitenkin oli se viisisataa. Toistaiseksi ainakin 5/5

Samassa paikassa ollaan näköjään pinnoitettu, ja samalla aineella  :) Suosittelivat minulle myös tuota PCS5:sta Korrekin Curen sijasta.

SJP60

Katselin eilen öljyjä ja pinta oli laskenut min/max puoleen väliin 11tkm ajolla. Miten on muilla ollut öljynkulutus?

Lisäksi huomasin kesärenkaita alle vaihtaessani, että yksi kesärengas oli väärin päin eli outside-puoli oli sisäpuolella. Tiedä sitten onko tuolla paljonkaan merkitystä?

vwille

Lainaus käyttäjältä: SJP60 - 07.04.19 - klo:06:50
Lisäksi huomasin kesärenkaita alle vaihtaessani, että yksi kesärengas oli väärin päin eli outside-puoli oli sisäpuolella. Tiedä sitten onko tuolla paljonkaan merkitystä?
Onko pyörimissuunta kuitenkin oikein? Jos ei, niin voi vaikuttaa vesiliirto-ominaisuuksiin.

SJP60

Ok! Täytyy tutkia vielä tarkemmin niitä merkintöjä. Kyseessä on auton mukana tulleet Continentalin 215/40 18 renkaat.

polonisti

Lainaus käyttäjältä: vwille - 07.04.19 - klo:07:52
Onko pyörimissuunta kuitenkin oikein? Jos ei, niin voi vaikuttaa vesiliirto-ominaisuuksiin.
Edit. Enpä jaksa alkaa väittelemään, totean vaan näin:
Renkaita on kahdentyyppisiä: pintakuvioltaan symmetrisiä, joiden pyörimissuuntaa kuvaa nuoli ja epäsymmetrisiä, joissa on merkintä inside ja outside.
Katsastuksessa viimeistään puuttuvat jos huomaavat.

SJP60

Täytyy käydä Volkkarilla. Saavat luvan kääntää koska rengas oli jo toimitusvaiheessa asennettu näin.

joku372

Onkos muilla ollut ongelmaa tuon start-stop systeemin kanssa? Välillä käynnistäessä herjaa että Vika: start-stop tai jotain siihen suuntaan.

Nyt on eka öljynvaihtokin tehty vajaan 20tkm kohdilla. Ilmansuodattimen ja raikkarin vaihdan vielä itse, kunhan siitepölyaika on ohi. Sitten kelpaa taas ajella ensimmäiseen määräaikaishuoltoon asti.

SJP60

Omassani tulee kanssa toistuvasti käynnistyksen jälkeen "start stop vika". Auto kävi Volkkarilla muista syistä ja mainitsin siitä, mutta heidän kehotus oli lähinnä että kovaa ajoa vaan.

Punainen Paroni

Tuleeko vika aina kylmäkäynnistyksen yhteydessä, jos kone ei ole lämmin niin se kytkeytyy automaattisesti pois ja tulee semmonen logo näkyviin.

matkamara

Moro! Enää ei GTI:tä saa manuaalilaatikolla, rakenna GTI sivulla vain automaatti! Täs odottelen omaani, tilattu manuaalilaatikolla! Muutaman kk:en oli tua mahdollisuus!????
Golf Alltrack 2,0D -21
Polo GTI-19
Polo-17 1,2 tsi
Golf -17 EVO 1,5 tsi
Golf -15 1.4 tsi
Golf -13 1,4 tsi
Golf -11 1.4 tsi

Pietro

Lainaus käyttäjältä: matkamara - 11.04.19 - klo:11:56
Moro! Enää ei GTI:tä saa manuaalilaatikolla, rakenna GTI sivulla vain automaatti! Täs odottelen omaani, tilattu manuaalilaatikolla! Muutaman kk:en oli tua mahdollisuus!????
Jopas on outoa. Liekö tottakaan ettei enää saisi. Onneksi oma tuli tilattua hyvissä ajoin. Odotin kun tiesin että manuaali oli tulossa ja tilasin heti kun oli mahdollista. Minusta GTI:hin ei oikein sovi kuin manuaali.

edit. on se ainakin hinnastossa vielä. 4.4.2019 päivitetty.

matkamara

Juu ihmettelin kyllä kovin itsekkin! Mutta näin kuulema on.
Golf Alltrack 2,0D -21
Polo GTI-19
Polo-17 1,2 tsi
Golf -17 EVO 1,5 tsi
Golf -15 1.4 tsi
Golf -13 1,4 tsi
Golf -11 1.4 tsi

matkamara

Lukee - Vain tilauskannassa olevat auto!Malli poistuu myyntiohjelmasta! ( Manuaalivaihteinen)
Golf Alltrack 2,0D -21
Polo GTI-19
Polo-17 1,2 tsi
Golf -17 EVO 1,5 tsi
Golf -15 1.4 tsi
Golf -13 1,4 tsi
Golf -11 1.4 tsi

Pietro

Lainaus käyttäjältä: matkamara - 11.04.19 - klo:12:32
Lukee - Vain tilauskannassa olevat auto!Malli poistuu myyntiohjelmasta! ( Manuaalivaihteinen)
No niinpäs näkyy kun lukee pienellä painetun präntin. Onneksi ehdin ajoissa. Tästähän tulee sitten keräilykappale  :D.

Johtuisiko tämä siitä Afrikan tehtaalle siirrosta. Haluavat yksinkertaistaa valikoimaa. Minulle oli niin tärkeä asia että olisin päätynyt toiseen merkkiin jos ei olisi saanut manuaalina.

KtA

Ilmeisesti sininen väriainekin on VW:ltä loppunut kun Reef Blue on kadonnut "rakenna GTI" valikoimasta. :( Voi voi, joutuu katselemaan jotain muuta automallia ja -merkkiä.
Golf 8 GTI -21 https://imgbb.com/pnsKgMt
ex: Polo BlueGT -14

matkamara

Lainaus käyttäjältä: Pietro - 11.04.19 - klo:14:29
No niinpäs näkyy kun lukee pienellä painetun präntin. Onneksi ehdin ajoissa. Tästähän tulee sitten keräilykappale  :D.

Johtuisiko tämä siitä Afrikan tehtaalle siirrosta. Haluavat yksinkertaistaa valikoimaa. Minulle oli niin tärkeä asia että olisin päätynyt toiseen merkkiin jos ei olisi saanut manuaalina.
[/q
i.
Golf Alltrack 2,0D -21
Polo GTI-19
Polo-17 1,2 tsi
Golf -17 EVO 1,5 tsi
Golf -15 1.4 tsi
Golf -13 1,4 tsi
Golf -11 1.4 tsi

Jonde

Siis kyllä pitää olla tyhmiä kun poistavat valikoimasta sen ainoan hyvän mallin ja värin. Kuka noita invaliidivarusteltuja valkoisia kulkuneuvoja viitsii edes ostaa.
Taitaa monella käydä tie korealaisen auton rattiin, kun siellä tuntuu olevan jo parempi ymmärrys autoista.

RipaGTILoveCock

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 12.04.19 - klo:21:49
Siis kyllä pitää olla tyhmiä kun poistavat valikoimasta sen ainoan hyvän mallin ja värin. Kuka noita invaliidivarusteltuja valkoisia kulkuneuvoja viitsii edes ostaa.
Taitaa monella käydä tie korealaisen auton rattiin, kun siellä tuntuu olevan jo parempi ymmärrys autoista.
Aika monikin ostaa,manuaaliin koskis pitkäl tikullakaa heh.Mut vatkaa sä onnellisesti keppiis jos se tekee sut tyytyväiseks ja osta korealainen;)

Jonde

Kiitos kun kerroit olevasti yksi näistä, kenellä ei taidot riitä ajamaan normalia autoa.

Jake82

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 13.04.19 - klo:10:34
Kiitos kun kerroit olevasti yksi näistä, kenellä ei taidot riitä ajamaan normalia autoa.
Tai sitten sulla loppui budjetti, etkä saanut automaattia?
Audi RS6 2015

polonisti

Mistä mä luin, että näistä gti:n manuaalilaatikoista löytyi perustavanlaatuinen vika, siksi vetivät sen kokonaan pois markkinoilta. Koitan kaivella linkkejä.

PetriM

Itse olen vahvasti sitä mieltä että manuaalia ei tarvita kuin urheiluautoissa. Kun seuraa tuota liikennettä, niin aika monelle sopisi kyllä automaatti sen kepin hämmentämisen sijaan ;)
-21 Seat Ibiza 1.5 TSI EVO FR
ex-15 Audi TT 2.0 TFSI Quattro
ex-18 VW Polo GTi 2.0 TSI DSG
ex-14 Seat Leon Cupra 280 TSI DSG
ex-12 Toyota GT86
ex-00 Subaru Impreza WR240
ex-95 MB C36 AMG...ja monta muuta mursua
ex-89 Porsche 944 turbo; 924 CGTS replica
ex-87 Chevrolet Corvette C4 targa

SJP60

Eikä sitä keppiä ole nykyään enää edes WRC- tai F1-autoissa.

wilkku

Onko Polossa samanlainen vaihteisto, kuin esim. M-sarjan BMW:ssä? M nappi painettuna vaihtaa vain manuaalina. Normi asetuksella automaatti.

Polouni

Polossa on kepissä manuaaliasento, jolloin vaihtaa voi ratista tai kepistä. Manuaalin saa myös päälle kun vain napsauttaa siiveekeestä, mutta tällöin menee takaisin D:lle pian itsekseen jos ei vaihda uudelleen vaihdetta. Ja potkuahan on tietysti enemmän kuin bemarissa... ;)

Pietro

Lainaus käyttäjältä: polonisti - 13.04.19 - klo:10:48
Mistä mä luin, että näistä gti:n manuaalilaatikoista löytyi perustavanlaatuinen vika, siksi vetivät sen kokonaan pois markkinoilta. Koitan kaivella linkkejä.
No toivottavasti ei mitään ihmeempää. Noista automaateista on kyllä riittämiin ollut kommentteja vioista joten ei näistä aina tiedä. Itse olen aina tykännyt manuaalista kun ei ole niitä viiveitä ja ajaminen on jotenkin hauskempaa.

matkamara

Tykkään myös manuaalivaihteisesta! Ens viikolla koittaa uuden Polo GTI:in nouto.
- Valkoinen
- Ledit
-Avaimeton lukitus ja käynnistys
- Musta katto,peilit
-Manuaalivaihteinen

Golf Alltrack 2,0D -21
Polo GTI-19
Polo-17 1,2 tsi
Golf -17 EVO 1,5 tsi
Golf -15 1.4 tsi
Golf -13 1,4 tsi
Golf -11 1.4 tsi

tkrautajoki

Jos joku kaipaa putkistoon muokkausta, niin mulla löytyy vielä tämä äänenvaimentimen delete putki. On hukkunut niin syvälle tonne myynti osioon, että laitan nyt vielä tähän.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=42224.0

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy