Polo GTI 2018

Aloittaja s-mod, 18.12.17 - klo:19:04

« edellinen - seuraava »

Polkkari

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 28.02.18 - klo:19:51

Tommosen värinen auringon paisteessa. Vähän sit muuttuu vielä.
Eka 100 kilsaa meni 7,7l/100 km ajt. mukaan contin nastoilla. Ei paha, uudella koneella.

No onpas nätti! Piti oikein rekisteröityä ja tulla kommentoimaan, kun joulun välipäivinä tuli samalla värillä tilattua. Huhtikuun puolelle menee toimitus, saa nähdä kuinka pitkälle.

s-mod

Vielä pari kuvaa  "tummenukset"

LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Polkkari

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 06.03.18 - klo:13:11
Vielä pari kuvaa  "tummenukset"

Millä prosentilla kys. tummennus on? Itse jätin myös tehdaslasit ruksaamatta ja käytän auton kalvotuksessa. Odottavan aika on pitkä...

JyKKemus

On kyl hieno sininen GTI polo.

Onks tummennukset 5%?
Nykyinen: Volkswagen Polo MK6 -18
EX: Volkswagen Polo MK5 (6C) -17
EX: Volkswagen Polo MK5 (6R) -12
EX: Volkswagen Golf MK5 -05
EX: Citroën Xsara VTR -01

s-mod

20% riittää mulle, mut tehdas 35% oli liian mieto.
Ja kuvasta ei oikein erota mutta katossa myös mustaa ja peilit myös teipattu!

Ilkka83

50%, 70% tai jopa 90% kalvo vielä eteen nii alkaa säteet pysyy kuskin naamasta miedompina...

Ja eihän noita uusia tarttee käydä leimalla näyttää...tai riippuuhan se vähän, missä käyttää...jotkut ei sano 50% kalvoista mitään...
"Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä"

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Ilkka83 - 06.03.18 - klo:21:11
50%, 70% tai jopa 90% kalvo vielä eteen nii alkaa säteet pysyy kuskin naamasta miedompina...

Ja eihän noita uusia tarttee käydä leimalla näyttää...tai riippuuhan se vähän, missä käyttää...jotkut ei sano 50% kalvoista mitään...
Olihan tuo mietinnössä etuikkunoiden tummennus, mut nyt näillä. Ja kyllä Polon joutuu  konttorissa 3 vuodenpäästä näyttää, kesällä muuttuu sit pitemmät välit. Ja eipä noita tummenuksia poliisit tajua ja tunnen yhden katsurin, et hyvin läpi päästävät, vaikka tajuavat tummennukset (vain ammattitaidon katsuri ei huomaa 50% tummennusta).

Cayman

Onko kukaan miettinyt antennille mitään kun tuo orkkis niin ruma >:(
ID.3 Business
Golf VIII

Jere#18

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 28.02.18 - klo:13:23
Lämmitin on mallia letku& kiertovesipumppu. Asennetaan paikalleen ennen luovutusta, joka on perjantaina 9.3. Käyttökokemuksia alkaa kertyä kuitenkin vasta vkolta 12 alkaen työreissusta johtuen.

Liikkeen lattialla odottaa noutoa, jahka hiihdot ja laskut niputettu

Esa N

Ekan päivän iltahämärässä. hiukan kehno kuva ja antenni on kyllä melko ruma.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 07.03.18 - klo:20:16
Liikkeen lattialla odottaa noutoa, jahka hiihdot ja laskut niputettu

Piru et ole  hieno!

Mites onkohan lämppäri asennettu sulle?
  Kun eilen ei ollut vielä defan sarjaa saatavilla (asennus), vaikka itse lämppäri on saatavilla. Kyllähän sen osaava Nikkari itsekin asentelee. Mutta tänään oli defan sivuilla 2.0 gti sarja ilmestynyt tilpehööreineen ja varaosanumeroineen, jos oikein tulkitsin taulukkoa. Mutta saapa nähdä antaako myyjä sen mulle lupailemaan 880 euroon, kun siitä ei kaupassa kirjallisesti sovittu. Esim vwshop sivuilla maksaa paketti asennuksineen sisälämmittimen kanssa 1024â,¬

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Esa N - 07.03.18 - klo:20:43
Ekan päivän iltahämärässä. hiukan kehno kuva ja antenni on kyllä melko ruma.

Nättiä tuo valkean on.

Kyllähän tuo saparon mieleen tuova antenni on joskus vaihdettava. Mutta parempi radion kuuluvuus on kun ocu my14 oli!

PV75

Onko kenelläkään kokemusta Sport Select -alustasta? Konfiguraattorissa [PDB] Sport Select -alustansäätö "Sport Performance Kit".

Parin viikon kuluttua pitäisi saada oma Polo GTI käyttöön, jossa ko. varuste.

Rauta7

Jere on löytänyt hyvät vanteet, sopivat hyvin Poloon. Autec Wizard'it, väri gunmetall.   8)
Ja nämä eivät ole suinkaan painavammasta päästä, kuten kuvastakin voi päätellä. Olen yhdessä autossani tehnyt tuttavuutta em. vanteiden kanssa - olivat hyvät, suosittelen.
Golfkärry Mk 7.5

s-mod

Lainaus käyttäjältä: PV75 - 08.03.18 - klo:19:35
Onko kenelläkään kokemusta Sport Select -alustasta? Konfiguraattorissa [PDB] Sport Select -alustansäätö "Sport Performance Kit".

Parin viikon kuluttua pitäisi saada oma Polo GTI käyttöön, jossa ko. varuste.
Eipä ole kokemusta, kun ei ollut valittavissa. Mutta jos se tuo pehmeyttä iskunvaimennukseen gti:ssä,  niin ainoa pakollinen lisävaruste.
Sen verran pintakova alusta on, että välillä tuntuu, kuin kivireellä ajelis. Eipä ole ihme, että youtube videoissa pystyy radalla samoihin kierrosaikoihin kun R golffi. Varmaan tarvii alustasarjaa ruveta metsästämään, jos miettii 19-20" vanteita.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Rauta7 - 08.03.18 - klo:19:50
Jere on löytänyt hyvät vanteet, sopivat hyvin Poloon. Autec Wizard'it, väri gunmetall.   8)
Ja nämä eivät ole suinkaan painavammasta päästä, kuten kuvastakin voi päätellä. Olen yhdessä autossani tehnyt tuttavuutta em. vanteiden kanssa - olivat hyvät, suosittelen.
Joo tuttavuutta on autec gun metalli vanteisiin talvella. Ekan talven jälkeen meni vaihtoon, kun keräsi kaikki lumipöperöt vanteisiin, ja puhdistaminen oli hankalaa kun  jäätyivät .

Oliko muuten kellään 18" vakiona. Onko paikkasarja vai vararengas. Tarvii pistää lisää palutetta väärästä markkinoinnista muuneltavan välipohjan takia. Mutta jos 18" vanteilla otetussa ilman subbaria pystyy muuntelemaan takarontin välipohjaa. Niin minunkin pirssiin laitetaan kyseinen akun kiinnike ilman rengastappia.

Rauta7

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 09.03.18 - klo:10:35
Joo tuttavuutta on autec gun metalli vanteisiin talvella. Ekan talven jälkeen meni vaihtoon, kun keräsi kaikki lumipöperöt vanteisiin, ja puhdistaminen oli hankalaa kun  jäätyivät .

Oliko muuten kellään 18" vakiona. Onko paikkasarja vai vararengas. Tarvii pistää lisää palutetta väärästä markkinoinnista muuneltavan välipohjan takia. Mutta jos 18" vanteilla otetussa ilman subbaria pystyy muuntelemaan takarontin välipohjaa. Niin minunkin pirssiin laitetaan kyseinen akun kiinnike ilman rengastappia.
No sen verran täsmennystä Wizardien kehumiseeni, että olivat kesärenkaiden vanteina. Tällöin toimivat mallikkaasti. Vanteisiin kannattaa laittaa pinnoite/vahaus, jotta kurat saa huuhdeltua helpommin.

Konfiguraattorilla selviää minkälainen varapyörä ja siihen liittyvät jutut siellä takakontissa on, eli volkkarin sivuille vaan ...
Golfkärry Mk 7.5

s-mod

Konfiguraattorilla selviää minkälainen varapyörä ja siihen liittyvät jutut siellä takakontissa on, eli volkkarin sivuille vaan ...
[/quote]
No ei sieltä selvIÃ,,. SAMAN KERTOO TUNKKI JA VARARENGAS JA MUUNNELTAVISSA VÃ,,LIPOHJA?

Olen ostanut 3 aivan uutta automallia. Niin aina on kyllä jotain mitä ei saada "internetin ihmeelliseen maailmaan".
Eli jos siihen vaan luotat mitä "netistä löydät" olet pihalla...

Esa N

Meikäläisellä oli akun päällä pienikokoinen tilapäisvarapyörä, ihan tilaamatta.
ei paljoa kontti muunnu. kesät normi 17"

s-mod

Jep. Mutta, kun olen jo poistanut vararenkaan kontista.  Niin muokkailemalla, reikä väli pohjaan tai tappi pois saisi lisää kontti tilaa.

Jere#18

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 07.03.18 - klo:20:43
Piru et ole  hieno!

Mites onkohan lämppäri asennettu sulle?
  Kun eilen ei ollut vielä defan sarjaa saatavilla (asennus), vaikka itse lämppäri on saatavilla. Kyllähän sen osaava Nikkari itsekin asentelee. Mutta tänään oli defan sivuilla 2.0 gti sarja ilmestynyt tilpehööreineen ja varaosanumeroineen, jos oikein tulkitsin taulukkoa. Mutta saapa nähdä antaako myyjä sen mulle lupailemaan 880 euroon, kun siitä ei kaupassa kirjallisesti sovittu. Esim vwshop sivuilla maksaa paketti asennuksineen sisälämmittimen kanssa 1024â,¬

Siellä se defan lämmitin paikallaan autossa on. Tänään otin auton ajoon, koetan muistaa ottaa kuvan lämppärisysteemistä huomenna

s-mod

Hienoa. No onhan se ollut saatavilla 3vrk. Asennus mullakin ensiviikolla. Takuu rajaton... 8)

Jere#18

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 09.03.18 - klo:20:50
Siellä se defan lämmitin paikallaan autossa on. Tänään otin auton ajoon, koetan muistaa ottaa kuvan lämppärisysteemistä huomenna

Aamulla testattu lämmitin toimivaksi, 100km takana ajoa nyt. Muutaman varustepuutteen ehdin huomata: avaimeton käynnistys ja parempi äänentoisto olisi pitänyt huomata ruksia mukaan. Lisäksi ehdottomasti pitäisi olla saatavilla laadukkaammat listat noiden muovisten sijaan. Tosin ei tästä nyt tarvitse premium laitetta rakentaa, mutta pienellä sisustan/ listojen päivityksellä hävittäisi tuota ämpärimuovifiilistä paljon.

16" talvirengas oli oikea valinta, riittää napakkuus ja on suht reki ajaa jo noilla. Eturoiskeläpät täytyy hankkia..Mittaristo ja keskinäyttö on minun makuun hyvä. Carplay hyppäsi tulille IPhonen kanssa hienosti. Isoin positiivinen yllätys oli tilat, tämä oikeasti tuntuu kokoluokkaa isommalta autolta.

Tsekkiferrari

Torstaina saatu GTi, johon laitettiin ennen luovutusta Webasto kaukosäädöllä. :)

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Tsekkiferrari - 10.03.18 - klo:14:28
Torstaina saatu GTi, johon laitettiin ennen luovutusta Webasto kaukosäädöllä. :)
ONNEA!

Hienoa jos webastokin on saatu mahtumaan poloon (en usko, että tulee koskaan edes lisävarustelistalle gti:hin). Mun autoon olis tarvinnut myös akkulaturin jos webasto.

Tsekkiferrari

Juu tuli myös Defan akkulaturi.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Tsekkiferrari - 10.03.18 - klo:20:09
Juu tuli myös Defan akkulaturi.
Ok..
No mulla kylmä talli+ autopaikka ja viikolla töihin matkat 2-5km. Ja molemmissa päissä tolppa lämmitykset ajastuksella tai jatkuvana(lämpötila säädös). Webasto olisi ehkä ollut sopimaton.
Mutta ei varmaan tarvi webasto olla kauan päällä (15 min), niin on pannu käytössä. Kun ilman lämmitintäkin ollu käynnissä 4-6min, niin on vedet lämpimät ja lämmintä puhaltaa.

Itselll' 1200 km mittarissa ja kohta ruvetaan kesäkummeja laitteleen ja pienet teho kokeilut. Taloudellisuus on kohdallaan!

Polouni

Roiskeläpät eteen tarvitsee varmaan laitattaa kunhan tulee mahdolliseksi liikkeessä. Vielä ei löydy. Eilen keräsi mahtavat lumet helmaan. Tosin kelikin oli mahtava. Itse pidän jämäkästä alustasta ja tuntuu toimivan hyvin.
Tänään varmaan kokeilen android autoa. Katsotaan miten alkaa toimimaan. Keyless on todella mukava varuste ja itsellä ensimmäistä kertaa.
Vaihteisto ryömii muuten ainakin norm.asennossa voimakkaasti ja toimii muutenkin napakasti.
Kunhan päästään näistä talvisista olosuhteista, niin alkaa nähdä millainen laite alla todellisuudesa on.

SJP60

Itse tilasin joulun tienoilla ja toistaiseksi olen saanut vaan ilmoituksia että kestää, kestää...

Polouni

Voimia odotukseen.
Android Auto 3.0 toimii ainakin usbilla hyvin. Täytyy testata vielä pelkän bluetoothin kautta. Samoin langaton lataus on näpsäkkä.
Menee nyt näiden pyörittämiseen kommentit kun tuo pöperökeli vie liiat ajohalut. Sportmoodia kokeilin vaihteiston kautta S asentoon laittamalla. Aikamoinen pörinä ja pauke vanhalle miehelle...no varmaan koodautan nuo ylim. äänet pois.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy