Suomen myydyin varustetasomalli?

Aloittaja Annapurna, 06.01.11 - klo:18:22

« edellinen - seuraava »

Annapurna

Aloitin Yetin varustetasoon liittyvän ajauksenvaihdon tänään tuolla varusteketjussa, mutta nyt kysyn suoraan tietääkö kukaan mikä Yedin varustetasomalli on Suomen myydyin: Active vai Adventure? En usko, että se olisi Experience. Arvon edelleen tuon Activen ja Adventuren välillä. Ad on tilauksessa, mutta olen alkanut epäröimään. Lisäksi nykyinen autoni on diesel ja ajattelin vaihtaa bensaan siirtyessäni Yetiin. Hankalaa varmaan tuokin, kun olen tottunut noin 4 litran ja alle keskikulutukseen.

matvei

Lainaus käyttäjältä: Annapurna - 06.01.11 - klo:18:22
Aloitin Yetin varustetasoon liittyvän ajauksenvaihdon tänään tuolla varusteketjussa, mutta nyt kysyn suoraan tietääkö kukaan mikä Yedin varustetasomalli on Suomen myydyin: Active vai Adventure? En usko, että se olisi Experience. Arvon edelleen tuon Activen ja Adventuren välillä. Ad on tilauksessa, mutta olen alkanut epäröimään. Lisäksi nykyinen autoni on diesel ja ajattelin vaihtaa bensaan siirtyessäni Yetiin. Hankalaa varmaan tuokin, kun olen tottunut noin 4 litran ja alle keskikulutukseen.
Yetin eniten myydyin varustetasomalli on Adventure, joita saa autoliikkeistä ilman tilausta suoraan
varastosta, Active, piti tilata tehdastilauksena, ei ollut autoliikeillä varastossa.

pajero

Lainaus käyttäjältä: Annapurna - 06.01.11 - klo:18:22
Arvon edelleen tuon Activen ja Adventuren välillä.

Ajatteletko, että arvo tipahtaa enemmän jos valitset eniten myydyn mallin, vai miten tuo Suomen myydyimmän mallin tieto vaikuttaa päätökseesi?

Karvis

Myyjän mukaan Adventure on se mikä myy eniten ja Activea menee tosi vähän, vähemmän kuin Experienceä. Liikkeen pihalla nähdyt uudet autot ja liikenteessä vastaan tulleet kyllä tukee tätä, Adventurea näkyy selkeästi eniten.

Ota se Adventure, siinä saa kuitenkin rahalle aika mukavasti vastinetta kuten tuolla toisessa ketjussakin jo listattiin.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 06.01.11 - klo:20:40

Ota se Adventure, siinä saa kuitenkin rahalle aika mukavasti vastinetta kuten tuolla toisessa ketjussakin jo listattiin.
Vaihtoautonakin tulevaisuudessa halutumpi.Vaihtoauton ostajatkin haluaa parempaa varustetasoa,karvalakkimallit ei ole kovin haluttuja.
Todennäköisesti Adventure myydyimpänä Yetinä pitää arvonsa parhaiten.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 06.01.11 - klo:20:50
Vaihtoautonakin tulevaisuudessa halutumpi.Vaihtoauton ostajatkin haluaa parempaa varustetasoa,karvalakkimallit ei ole kovin haluttuja.
Todennäköisesti Adventure myydyimpänä Yetinä pitää arvonsa parhaiten.

Mahdollisesti näin. Experiencen hintaero varmasti kutistuu Adventureen nähden lähes olemattomiin muutamassa vuodessa, Active taas kärsii karusta varustelustaan ja se varmasti näkyy sitten hyvityshinnoissa.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Newman

Ota se kohtuuden rajoissa juuri se varustetaso, minkä haluat/tarvitset nimen omaan nyt. Ã,,lä mieti liikaa hyvityksiä. Se nyt on lähes yksi ja sama, saatko viiden vuoden kuluttua autostasi muutaman satkun enemmän vai vähemmän. Häviät joka tapauksessa ihan liikaa. Se on pelin henki.

tn62634

Näin on. Jos uuden auton ostat, on ikävää alkaa heti ajatella hallista ulos ajettua, että hupsista. sinne meni viisi tonnia...

Kannattaa ostaa käytetty, jos ei halua niin paljoa takkiinsa saada autoa vaihtaessa. Silloin ei vaan yleensä saa niitä varusteita ja väriä mitä haluaa, mutta harvoin saa uuttakaan ostaessa, jos hyvityshintoja alkaa miettiä varusteita valittaessa. Toisaalta käytetyssä taas saattaa saada huomattavasti enemmän varusteita kuin uudessa, jos on tietty budjetti autoa hankkiessa.

Vähiten häviät varmaan jälkimarkkinoilla, kun ostat ihan neekerimallin.

Annapurna

Kiitos kaikille vastaajille mielipiteistä. Olen nyt "yön yli nukuttuani" rauhoittunut. Otan sen Adventuren.

Tämä vaikuttaa hyvältä ja aktiiviselta palstalta, olen varmasti jatkossakin mukana vaihtamassa mielipiteitä ja kertomassa kokemuksistani oman Yetini kanssa.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: Annapurna - 07.01.11 - klo:07:29
Kiitos kaikille vastaajille mielipiteistä. Olen nyt "yön yli nukuttuani" rauhoittunut. Otan sen Adventuren.

Tämä vaikuttaa hyvältä ja aktiiviselta palstalta, olen varmasti jatkossakin mukana vaihtamassa mielipiteitä ja kertomassa kokemuksistani oman Yetini kanssa.

Hyvä päätös.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Annapurna - 07.01.11 - klo:07:29

muista ottaa climactronic myös. Sit paketti on kunnossa

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy