Skoda Yeti 1.2 TSI DSG Adventure 2011

Aloittaja tibis, 05.01.11 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

tibis

Tilattu 16.07.2010

Luovutus 03.01.2011

Adventure + :

Candy White

Tavaratilan ja matkustamon väliverkko

Lämmitettävä tuulilasi

Climatronic - kaksialue automaatti-ilmastointi

Webasto Thermo Top Evo 5 +T100

Dolomite-kevytmetallivanteet (Kesä)

Spectrum-kevytmetallivanteet (Talvi)

Tavaratilan kumimatto

Roiskeläpplät

Poljinpinnat terästä, kumiset liukuesteet

Vasen jalan lepopaikka, terästä/kumiset liukuesteet

Visarointi vispaus kuin käynnystä virran
(jälkiasennus)
Sumuvalojen käntyminen mutkassa
(jälkiasennus)

njs

Lainaus käyttäjältä: tibis - 05.01.11 - klo:12:50
Lämmitettävä tuulilasi

Mites paksut langat noissa nykyään on? Saisitko noista jotenkin jopa kuvan otettua? Meidän Fordissa tuollainen on ja vaikka ihan kiva onkin, niin jos langat eivät ole pienentyneet vuosien aikana (vm 2006) merkittävästi niin jää kyllä seuraavaan ottamatta.
Octavia III FL 1.5 TSI DSG - ex:  Octavia III 1.4 TSI DSG - Octavia II FL 1.8 TSI DSG - Octavia II 2.0 TDI DSG

VWonderman

Vihdoinkin! :D Onnittelut nyt uudesta pirssistä. Kuvia odotellessa. ;)

Mites nyt tämä talvi, aiotko pärjätä ilman akkulaturia?





Lainaus käyttäjältä: njs - 05.01.11 - klo:13:13Mites paksut langat noissa nykyään on? Saisitko noista jotenkin jopa kuvan otettua? Meidän Fordissa tuollainen on ja vaikka ihan kiva onkin, niin jos langat eivät ole pienentyneet vuosien aikana (vm 2006) merkittävästi niin jää kyllä seuraavaan ottamatta.
Kyllä ne muistaakseni VAGeissa on hieman pienemmät, mutta itseäni ne ei oo häirinny Fordissakaan, enemmän se likainen tuulilasi ärsyttää. ::)

Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

tibis

#3
kappas vain kyllä pitäisi ostaa semmoinen

defa akkuvahti.. + asennus 230Euro

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: tibis - 05.01.11 - klo:13:26kappas vain kyllä pitäisi ostaa semmoinen

defa akkuvahti.. + asennus 230Euro

Eihän se siis pakollinen ole mutta aattelin nyt vain että jos tulee paljon lyhyttä ajoa ja Webasto hoitaa lämmityksen niin akku ei tyhjenisi. ::) Tuolta voi katsoa vinkkejä.
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

tibis

Nyt on kuvat täällä, vähää hankala kuin pitää pienentä kuvat vaik on känykkällä ottaanut..
Säättää ja lähetän myös känykkällä.

Pekka T


Onneksi olkoon tibis, hieno auto.  :)

Kyllä se akkulaturi kannattaa ostaa jos on webasto tai eberi lämmitin autossa, näin kylmillä ilmoilla lataus vähintään kerran viikossa, niin akku pysyy kunnossa.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

tibis

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 05.01.11 - klo:22:47
Onneksi olkoon tibis, hieno auto.  :)

Kyllä se akkulaturi kannattaa ostaa jos on webasto tai eberi lämmitin autossa, näin kylmillä ilmoilla lataus vähintään kerran viikossa, niin akku pysyy kunnossa.

Kiitos Pekka T :)

Akkulaturi on työnalla jo

tibis

mitäs mieltä olette näistä spectrum aluvannesta? Olisi halunut 17" mutta 16" turvalisempi ja
helpompi ajaa.

eGetin

Hienolta näyttää Yeti valkoisena! Onneksi olkoon vain uudesta hienosta autosta :)

Arcca

Lainaus käyttäjältä: tibis - 06.01.11 - klo:12:12
mitäs mieltä olette näistä spectrum aluvannesta? Olisi halunut 17" mutta 16" turvalisempi ja
helpompi ajaa.

Kun katsoo toista kuvaa ylhäältä, niin hyvältä näyttää. Mukavan pallomaiset pyörät Yetiin, minun mielestäni sopii hyvin "maasturi"-tyyliin.
Mutta minä olenkin aina kannattanut 16" vanteita Yetiin, mutta makuasia josta muitakin mielipiteitä on. Asiasta on väännetty aikaisemmin kunnolla  :D.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Peeveli

Onnittelut Tibikselle, nätti Yeti ja candy white sopii tuohonkin passelisti!

Pitkä odotuksesi siis palkittiin. ;)

Tikka

Onnea tibis uudesta Yetistä! Valkoinen sopii hyvin Yetiin.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 06.01.11 - klo:13:19
Onnittelut Tibikselle, nätti Yeti ja candy white sopii tuohonkin passelisti!

Pitkä odotuksesi siis palkittiin. ;)

Kiitos paljon Peeveli :) Nyt on erittäin hyvä fliis kuin auto on mun.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 06.01.11 - klo:16:30
Onnea tibis uudesta Yetistä! Valkoinen sopii hyvin Yetiin.

Kiitos Tikka. Lumimies pitää olla valkoinen :)

JTjones

Onnea Tibisille uuden perheenjäsenen johdosta!  ;) Hieno on!

Pekka T:
LainaaKyllä se akkulaturi kannattaa ostaa jos on webasto tai eberi lämmitin autossa, näin kylmillä ilmoilla lataus vähintään kerran viikossa, niin akku pysyy kunnossa.

No huh huh!  :o Siis eihän se varmasti väärin ole akkua kerran viikossa ladata, mutta kylläkin täysin turhaa.

Mulla on Jetassa ollut Webasto uudesta asti ja neljäs talvi menossa samalla, alkuperäisellä akulla. En ole kertaakaan ladannut akkua ulkopuolisilla laitteilla. Eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut akun kanssa. Esim. työmatka vie n. 15 min ja Webasto lämmittää 30-40 min ennen ajoon lähtöä. Aina on käynnistynyt.

Joten Tibis: ei laturista haittaa ole, mutta ilmankin pärjää kyllä varmasti. Jos lämmität esim. n. 30min ja ajat 15 min, niin ei pitäisi akun temppuilla.

tibis

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 06.01.11 - klo:17:48
Onnea Tibisille uuden perheenjäsenen johdosta!  ;) Hieno on!

Pekka T:
No huh huh!  :o Siis eihän se varmasti väärin ole akkua kerran viikossa ladata, mutta kylläkin täysin turhaa.

Mulla on Jetassa ollut Webasto uudesta asti ja neljäs talvi menossa samalla, alkuperäisellä akulla. En ole kertaakaan ladannut akkua ulkopuolisilla laitteilla. Eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut akun kanssa. Esim. työmatka vie n. 15 min ja Webasto lämmittää 30-40 min ennen ajoon lähtöä. Aina on käynnistynyt.

Joten Tibis: ei laturista haittaa ole, mutta ilmankin pärjää kyllä varmasti. Jos lämmität esim. n. 30min ja ajat 15 min, niin ei pitäisi akun temppuilla.

Kiitos tiedosta ja ilman muuta uskon jos näin on, mutta sit taas jos halua olla varma että ei koskan tapahtu ikävä
asiota niin sit voisi semmoinen ostaa.

tibis

#17
Ajo nautinto oli kyllä tänään -10, niin kiva oli ajaa :) Ohituskaistalla auto lähti ohitaman tosi hyvin, ilman että tarvi paina kaasu kovin paljon.(Mikkeli-Heinola)  Eläköön Yeti ja DSG. Ens viikko auto sa pesu ja kiilto +vahaus--- prkl en taidaa yeti sadaa pesu vielä kuin toi keli on + puolella

Markku J

Hienolta näyttää tibiksen Yeti kuvissa. Valkoinen sopii todella hyvin tuohon autoon. Vanteet ovat minusta oikein asialliset myös. Kelpaa tuolla ajella !

tibis

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 09.01.11 - klo:20:52
Hienolta näyttää tibiksen Yeti kuvissa. Valkoinen sopii todella hyvin tuohon autoon. Vanteet ovat minusta oikein asialliset myös. Kelpaa tuolla ajella !

kiitos ja kumarus :) Vanne sarja en tiedä jaksaako alkaa satsa kovin sen kummempi
sen näke sit ehkä kesällä.

tibis

Auto on ajettu nyt noin 2100km ja vielä on tosi iso nautinto :) Paljon kyllä on tullut
kilometrejä. Ens vkl Turku kutsu ja maaliskuu Poriin asti. Kuin ylenssä tule noin 16000km/v.

jojio

Eilen ajeli valkoinen yeti edellä, mietin et mitä tibiksen autossa on erilaista.. Kun se ei tehny yhtään samanlaista vaikutusta.. Tämä oli jotenkin ihan erimaailmasta kun se, vaikka samanlainen auto kyseessää.. Voi kai niissä eroja olla..  ;)

1.8 "APR" Q

Hyvän näköinen valkoinen Yeti. Onnea uudelle autolle ja turvallisia kilometrejä!
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Mäkkäri

Tibikselle onnittelut! Valkoinen sopii Yetiin hienosti. Oli itselläni toisena värivaihtoehtona mutta päädyin "pertti perushopeaan". Anna kilometrian tulla vaan, ajoa vartenhan se auto ostetaan. Mulla Yeti täytti viime perjantaina 1 v. ja sen kunniaksi oli se sai kunnon pesun ja vahauksen :) Tähän saakka on ollut huolettomat 38.000 km.
Audi A4 2.0 TDI Avant Business -10
Kawasaki Versys -11,PC,L-Vince +
perheen muut Waggineet; Audi A3 sportback S-line White Business Open Sky-11 ja Audi A4 1,9 tdi Avant Quattro -03.
"vanha Rouva" Audi A6 C5 Allroad quattro 2,7 T tiptronic

tibis

perus hopea on myös hieno, oli kyllä listalla kans

tibis

Aika isoja eroja hinnoista, ostin poljinpinnat terästä, kumiset liukuesteet, oliko 69Euro kuin muualla oli jotain
yli 150euro. Nämä oli metro-autosta ihan alkuperäinen skoda varuste. No asennus olisi ollut vehossa
hukeat 80Euro, mutta sit taas Das Auto huolto oy 25 euro. okey olisi kyllä tietysti voinut tehdä ihan itsekin
mutta laiska niin laiska. Esimäinen vuoshuolto sanoivat että maksaa 130Euro siihen kuuluu kaikki. Eikös siellä alkuperäisiä osat? En tiedä

tibis

Kohta Yeti saa VAGarena tarra, ilmaan muuta kuvia tänne sitten  :)
Hmm minne pistäisi, takkaluukku lasiin vai takalasin sivussa? Mielipiteitä?

Erkka

Itse laitan negatiiviset tarrat takasivulaseihin. Oikein hyvä paikka. :)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

tibis

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 25.02.11 - klo:12:26
Itse laitan negatiiviset tarrat takasivulaseihin. Oikein hyvä paikka. :)

Näin olin myös miettinyt , takkalukku ei ehkä niin hyvä paikka

ATM

Keskitä tarra tuohon rekisterikilven poteron alapuolelle. Siinä on ihan hyvä ja näkyvä paikka.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy