Skoda Yeti 1.2 TSI DSG Adventure 2011

Aloittaja tibis, 05.01.11 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

tibis

Wow yli 10000 kerta on tällää käynyt katsomassa, aika paljon mun mielestä  :D
Niin ja mä varmaan 50 kerta.

Lainaus käyttäjältä: Sean80 - 26.07.11 - klo:21:30
Mulla (tai oikeastaan puolisolla) kaatui punaista marjamehua keskelle apukuskin penkkiä. Sisustus beige... En uskonut ikinä lähtevän millään pois, mutta niin vain Autoglymin Interior Shampoolla lähti - ja kohtalaisen helpostikin. Suosittelen! Tosin muista merkeistä ei ole edes kokemusta.

tänään kävin kysy toi tuote kolme eri paikkasta, loppu  :( aikaa hyvä aine kai sitten

Björn

Lainaus käyttäjältä: tibis - 03.08.11 - klo:11:07
tänään kävin kysy toi tuote kolme eri paikkasta, loppu  :( aikaa hyvä aine kai sitten
Mites Motonet? Sieltä pitäisi löytyä: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2704

tibis

Lainaus käyttäjältä: Björn - 03.08.11 - klo:11:19
Mites Motonet? Sieltä pitäisi löytyä: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2704

En ole, vähää syrjässä mutta sinne joku päivä  :)



Karvis

Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.08.11 - klo:14:52
Ja tietysti

http://www.superskoda.com/Skoda/SKODA-MERCHANDISE/Softshell-Jacket-Skoda-2011-Collection-L

Näyttää pitkälti samalta kuin tuo Octavian mukana saamani takki mutta värit on erit, istuu todella hyvin päälle ja on hyvän näköinen sekä miellyttävä käyttää ulkona. Mutta kauppaan sen kanssa ei kertakaikkiaan voi mennä ellei kyseessä ole pikavisiitti, markettireissulla takkiin meinaa tukehtua :-\ Kyseinen ongelma tosin tulee esiin melkein kakissa kalvoasusteissa.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

jni

Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.08.11 - klo:14:47
Miltä auto näytäisi jos ostaisi seuravat..hinta 636â,¬ ei paha

Hienolta.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

tibis

Lainaus käyttäjältä: tibis - 08.06.11 - klo:13:04
1.Visarointi vispaus kuin käynnystä viran
2. Sumuvalojen käntyminen mutkassa
:) :)

Outo tänään illalla kuin lähdin liikkeelle, niin päivävalot ja ajovalot menni päälle yhtää aikaan. Enkä voinut sammuttaa päivävalot tietysti. En tuu nyt mitä mielen että onko jotain menny sekaisin kuin sain noi koodaukset?

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: tibis - 15.08.11 - klo:21:19En tuu nyt mitä mielen että onko jotain menny sekaisin kuin sain noi koodaukset?
Kuski? ??? ;D

Noei, katsoitko vierestä mitä rasteja sinne ruutuihin laitettiin? Hyvin mahdollista että päivävaloihin on koodattu jotain lisäominaisuuksia. ::) Koita vispata sitä valokytkintä josko ne päivävalot sammuisi kun laittaa kytkimen päällä-asentoon.
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

tibis

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 15.08.11 - klo:21:24
Kuski? ??? ;D

Noei, katsoitko vierestä mitä rasteja sinne ruutuihin laitettiin? Hyvin mahdollista että päivävaloihin on koodattu jotain lisäominaisuuksia. ::) Koita vispata sitä valokytkintä josko ne päivävalot sammuisi kun laittaa kytkimen päällä-asentoon.

Juu kyllä kuskin vika  ;D
Jo eli koodasimme noi käntymisvalo tzymi
ja sit koodasimme että kuin on vilkku on päälle sammu päivävalot.


Karvis

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:11:09
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg[/url]
olisi kanssa hienot, mutta vähän arvokas somiste, koska noita ei voine itse asentaa?

Tulee muistaakseni ruuveilla ja liimalla kiinni, varmaan se itse asentaminenkin on mahdollista mutta tarkkana pitänee olla. Yetiä ostaessani kyselin noilla hintaa ja olivat muistaakseni 580â,¬ asennettuna.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

tibis

#132
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:11:09
Ylläolevista omassa Yetissä..
http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg
http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg
lisäksi..
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5L0071329-3.jpg
.. kyllähän nuo tarpeellisia on :)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg
olisi kanssa hienot, mutta vähän arvokas somiste, koska noita ei voine itse asentaa?
onko sulla kuva, olisi kiva nähdä? :)
onko mutten pyysynyt kunnolla kiinni noi tavarat? Paljon maksoi posti maksu?

vasara

Lainaus käyttäjältä: tibis - 16.08.11 - klo:11:27
onko sulla kuva, olisi kiva nähdä? :)
onko mutten pyysynyt kunnolla kiinni noi tavarat? Paljon maksoi posti maksu?
Otan kuvia jossain vaiheessa, mutta samalta ne näyttää kuin noissa superskodan kuvissa :)

Hyvin pysyy kiinni. Skodalla on myös oma kiinnitysaine, mutta ole itse käyttänyt "Permatex musta silikoni" silikoniliimaa.. siitä tulee semmoinen hieman joustava liimapinta. Ehkäpä tavallinen silikoni ajaisi saman asian, mutta tästä aineesta löysin suositteluja netistä. http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602318/0
Varman päälle Skodan varaosatiskiltä alkuperäiset liimat osanumeroilla "HHA 381 018" + "HHA 381 015" (molemmat siis tarvitaan). Nuo superskodalta tilatut OEM osat sisältää yksityiskohtaiset asennussohjeet.

Rahdit on olleet isommilla tavaroilla jotain 25â,¬ luokkaa.. pikkusälä tulee maksikirjeenä 5â,¬ hintaan.

vasara

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:11:56
Otan kuvia jossain vaiheessa, mutta samalta ne näyttää kuin noissa superskodan kuvissa :)

Hyvin pysyy kiinni. Skodalla on myös oma kiinnitysaine, mutta ole itse käyttänyt "Permatex musta silikoni" silikoniliimaa.. siitä tulee semmoinen hieman joustava liimapinta. Ehkäpä tavallinen silikoni ajaisi saman asian, mutta tästä aineesta löysin suositteluja netistä. http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602318/0
Varman päälle Skodan varaosatiskiltä alkuperäiset liimat osanumeroilla "HHA 381 018" + "HHA 381 015" (molemmat siis tarvitaan). Nuo superskodalta tilatut OEM osat sisältää yksityiskohtaiset asennussohjeet.

Rahdit on olleet isommilla tavaroilla jotain 25â,¬ luokkaa.. pikkusälä tulee maksikirjeenä 5â,¬ hintaan.
Takapuskurin suojus on niin tuore superskoda tilaus, että odottaa hyllyssä vielä kiinnilaittoa. Aloin tämän keskustelun myötä miettimään tuota kiinnitystä. Osa on iso ja siihen kohdistunee jotain suksien yms. osumia talvella.. kestääkö silikoni? Taidankin laittaa Skoda varaosatiskin alkuperäiset liimat, eli "HHA 381 018" + "HHA 381 015".. just in case.

tibis

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:22:18
Takapuskurin suojus on niin tuore superskoda tilaus, että odottaa hyllyssä vielä kiinnilaittoa. Aloin tämän keskustelun myötä miettimään tuota kiinnitystä. Osa on iso ja siihen kohdistunee jotain suksien yms. osumia talvella.. kestääkö silikoni? Taidankin laittaa Skoda varaosatiskin alkuperäiset liimat, eli "HHA 381 018" + "HHA 381 015".. just in case.

Miettin kans aivan sama asia  :)

jni

Lainaus käyttäjältä: tibis - 16.08.11 - klo:10:46
Juu kyllä kuskin vika  ;D
Jo eli koodasimme noi käntymisvalo tzymi
ja sit koodasimme että kuin on vilkku on päälle sammu päivävalot.

Terve. Jos koodasitte päälle sumuvalojen toimimisen kääntymisvaloina, niin silloin molemmat sumarit syttyvät kun laittaa peruutusvaihteen päälle. Se on normitoiminta ainakin Superbissa.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

tibis

#137
Lainaus käyttäjältä: jni - 17.08.11 - klo:09:49
Terve. Jos koodasitte päälle sumuvalojen toimimisen kääntymisvaloina, niin silloin molemmat sumarit syttyvät kun laittaa peruutusvaihteen päälle. Se on normitoiminta ainakin Superbissa.

Okey, mutta mun mielestä ei ollut peruutusvaihteen päälle sillon. Täytyy kato ens kerta mitä tekee. Kiitos

edit.  Kyllä, aamulla katon toi homma ja kyllä näin tekee. Aika outo, miksi? Aivan turha.



tibis

tibis mietti taas, yli vai ali viimasuojaa talvea varten miettin?

tibis

#139
Yeti logo on cool  :)

jo kännyllä ottaanut kuva...

tibis

Kun on pakko niin on pakko  ::)

tibis

svidu >:( iso kivi lensi ensin konepeltin ja sit osui tuulilasin..

Edviina

Lainaus käyttäjältä: tibis - 11.09.11 - klo:17:48
svidu >:( iso kivi lensi ensin konepeltin ja sit osui tuulilasin..

Toi kyl ottaa melkoisesti pattiin, mutta minkäs teet  :-[ meidänkin auton ikkunaan lensi kivi kun auto oli vasta 1 viikon ajossa, harmitti melkoisesti.

Markku J

Ei ole kivoja nämä. Minäkin sain A7:n lasiin ihmeellisen kolmikyntisen kiven tms. alle 1 tkm ajettuna. Jätti tuulilasiin pelottavan kovaäänisellä kertakosketuksella 3 selkeää iskujälkeä. Minulla on joku kirous päällä, kun olen todennut aiemminkin, että kaikki uudet autoni saavat tällaisen korkkauksen Tuusulantiellä ennenkuin on 3 tkm mittarissa.

tibis

Seurava ostos tule olemaan

http://aani.nokia.fi/2011/09/13/nokia-istuu-rattiin-nokia-car-mode-sovelluksen-avulla/

Mutta nyt tietysti puuttu Bolero, onko kennellä myytävä?  ;D

vasara

Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.09.11 - klo:11:11
Seurava ostos tule olemaan

http://aani.nokia.fi/2011/09/13/nokia-istuu-rattiin-nokia-car-mode-sovelluksen-avulla/

Mutta nyt tietysti puuttu Bolero, onko kennellä myytävä?  ;D
Tai jos ostat Boleron sijaan vaikkapa ebaysta Columbuksen, niin siinä on jo nuo toiminnot.

tibis

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 14.09.11 - klo:12:00
Tai jos ostat Boleron sijaan vaikkapa ebaysta Columbuksen, niin siinä on jo nuo toiminnot.

mutta kuin en halua Columbuksen  :D

vasara

Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.09.11 - klo:12:03
mutta kuin en halua Columbuksen  :D
Columbus on hyvä laite.. itse olen todella tyytyväinen swing => columbus päivitykseen.. kojelauta näyttää paljon paremmalta ja voi katsella musiikkivideoita ajellessa :)

tibis

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 14.09.11 - klo:12:10
Columbus on hyvä laite.. itse olen todella tyytyväinen swing => columbus päivitykseen.. kojelauta näyttää paljon paremmalta ja voi katsella musiikkivideoita ajellessa :)

Niin tällää myös voi +netti + kaikki muut asiat mitä puhelimessa on. Suora bolerosta

tibis

14tkm ja auto ollut melkein 10kk

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy