Kirjoittaja Aihe: Kiinteän lattiamaton pesu/pesetys  (Luettu 4130 kertaa)

Poissa V-O

• Konkari
    • Profiili
Kiinteän lattiamaton pesu/pesetys
« : 22.10.17 - klo:22:27 »
Milläs kapistuksella kannattaa pessä auton lattiamatto? Painehuuhtelulaitetta on kehuttu, toimiiko kelvollisesti, puhdistuuko matto?

Missä Esp-Hki-Vta-tienoolla kannattaa pesettää auton lattiamatto? Kuka suoriutui mielestänne ja kokemuksienne perusteella parhaiten tehtävästä - jos olette jotain palveluntarjoajaa kokeilleet?

Poissa jannesn

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Vs: Kiinteän lattiamaton pesu/pesetys
« Vastaus #1 : 22.10.17 - klo:22:43 »
Painehuuhtelulaite on melkeinpä ainoa järkevä keino, ellei mattoa revi pois. Itse olen tehnyt niin, että olen suihkinut pesuaineen mattoon, antanut vaikuttaa jonkin aikaa ja sitten huuhdellut koneella eli koneessa on ollut pelkkää vettä, ei pesuainetta. Hyvin toimii ja tulee puhdasta aika rajunkin näköisestä matosta, penkeille myös erittäin hyvä kampe. Höyrypesuri tai kompuran jatkoksi kiinnitettävä Tornador on sitten sopivampi laite ahtaiden rakosten tms. pesemiseen.

Noita laitteita saa tietenkin vuokrattuakin.

Poissa o.b.

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.17 - klo:22:56 »
Justiinsa hankin hiljattain Kärcherin tekstiilipesurin kun pääsin sellaista kokeilemaan kesällä. Sillä lähtee kohtuu hyvin myös auton kiinteät tekstiilit puhtaaksi. Pesun jälkeen penkit ja matot jää melko kosteiksi ja kuivumiseen pitää varata aikaa ja lämmittimiä jos itse tekee. Kesällä aurinko  hoitaa kuivaamisen  ;)

Liikkeistä ei ole kokemusta, mutta noita pesureita saa vuokralle 20 euroa per vrk. Omaani en lainaa/vuokraa, kun nuo koneet ei yleensä lainassa ollessaan parane ;D

Poissa V-O

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.17 - klo:21:33 »
Kiitokset kommenteista ja vihjeistä!

Totta tosiaan tuo lainaaminen... Erään kerran yksi "kaveri"  pahastui kun en lainnut suksiboksia. Totesin vaan että se on ittelle ostettu, ei vuokrakäyttöön.

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi