B9 äänet

Aloittaja Seamaster, 07.07.17 - klo:12:43

« edellinen - seuraava »

Seamaster

Kysyisin, onkohan tuossa allekirjoituksen kulkineessa kovemmin kiihdytettäessä sporttiäänet kojelaudan keskikaiuttimen kautta, meinaan kun kuulostaa niin sporttiselta kiihdytyksissä, aivan kun äänet tulisi kaiuttimesta keskeltä?, edellinen 1.4 TFSI A3 lähinnä huusi tuskaisesti kovemmilla kierroksilla....tuo vinkuu kun Ferrari :-)

Tyytyväinen olen laitteeseen noin muuten, toki vasta 2 viikkoa ollut auto mulla, ostin vähän ajetun esittelyauton ja hienoilla varusteilla, hintakin oli jo kivasti uutta halvempi. Ovethan tuossa sirisi, mutta vein saman tien AC:hen jossa nitinöitten poisto onnistui kerta laakista

Flat

Tuskin sielä kajarista mitään kuuluu, 2.0 TFSI on vaan aika karkea käyntiääneltään täyskiihdytyksessä. Ei siinä mitään sporttista ole, pikemminkin työkonemaista voiman ääntä.

Tai mistä minä tiedän, mitä kuuntelet soittimen kautta........

Seamaster

 :) ok, minun korvaan se on sporttinen🤗

rami

Odotellaan kyllä niitä äänimailman asioita alkaa tulemaan. ;D ;D ;D

q neljä

 No nyt kun tuli puheeksi... vänkärin ovesta, takapenkin selkänojan tienoilta ja kuskin ovesta kuuluu särinää, ja vähänkin jos ajaa kanttarin yli tai muuten "eritasoisen" alueen yli niin koko kori narisee niin ettei meinaa uskoa. Huollossa rasvattiin ovien tiivisteet ja narina hävisi - kahdeksi viikoksi. Särinöitä ei huolto kuullut joten ne jatkuvat vielä. Onko muilla osunut kohdalle tällaista tapausta? Autolla on ajettu 31tkm.
Ihan missä vaan käytössä neljä vetävää pyörää yleensä riittää =  Quattro Tdi
Audi A4 Avant TDI quattro S-tronic -17

Seamaster

No mulla tuossa särisi molemmat etuovet, jos ajoi karkealla asfaltillakin niin tosi ärsyttävä särinä sirinä. AC airportissa koe ajoivat ja havaitsivat nuo, sen lisäksi sanoivat että takanakin jokin särisee, sitä itse en ollut huomannut. Ovi verhoilut purettiin ja takanakin jotain verhoiluja purkivat, kiinnikkeet uusittiin ja jotain eristystä laitettiin, en tiedä tarkemmin, mutta nyt on niin hiljainen että, ei sirise eikä rämise isoissakaan montuissa. Myös tuulilasin ohjurin tapit lyhennettiin tms, ne naksui. Hienosti hoitivat kerralla kuntoon, työn teki kuulemma heidän henkilö joka erikoistunut tämän tyyppisiin ongelmiin, 10 pistettä Airportille. Jos kulmilla asut niin vie sinne

Rauska

Lainaus käyttäjältä: q neljä - 08.07.17 - klo:00:31
No nyt kun tuli puheeksi... vänkärin ovesta, takapenkin selkänojan tienoilta ja kuskin ovesta kuuluu särinää, ja vähänkin jos ajaa kanttarin yli tai muuten "eritasoisen" alueen yli niin koko kori narisee niin ettei meinaa uskoa. Huollossa rasvattiin ovien tiivisteet ja narina hävisi - kahdeksi viikoksi. Särinöitä ei huolto kuullut joten ne jatkuvat vielä. Onko muilla osunut kohdalle tällaista tapausta? Autolla on ajettu 31tkm.
Kyllä mulla kuskin puoleinen natina saatiin kuntoon kertakäynnillä Turun AC:ssä. Silloin oli km jotain alle 20000 km...

NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy