Kokemuksia 1.4 tsi act moottorista

Aloittaja Sombrero, 03.06.17 - klo:23:14

« edellinen - seuraava »

Sombrero

Eli millasia kokemuksia porukalla on kyseisestä moottorista? Onko ollu mitään vikoja/ongelmia, kuluttaako öljyä? Itsellä kyseinen moottori leonissa ja nyt 15000 km takana ja ei mitään valittamista. Öljyäkään tämä ei juuri kuluta. Parin ensimmäisen tuhannen kilometrin aikana tippu mittatikussa pinta pari milliä ja sen jälkeen ei ole öljypinta laskenu. Sylinterienlepuutus toimii täysin huomaamatta ja tehoa ja vääntöä riittää ihan tarpeeksi. Keskikulutus dsg7 kanssa ajotietokoneen mukaan 5,3L, tosin suurin osa ajosta matka-ajoa.


Sombrero

Kiitos linkistä, mutta ajattelin että olis voinu kehittää uudempaa keskustelua tästä moottorista kun porukalla on varmasti kertyny jo enemmän kokemusta siitä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy