Vag-konsernin autojen viat suhteessa muihin.

Aloittaja skrikoo, 03.06.17 - klo:20:12

« edellinen - seuraava »

Onko Vag-autoissasi ollut enemmän vikoja kuin muissa autoissasi?

on
ei
yhtäpaljon

rami

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.06.17 - klo:22:04
Moneenko eri Topic:n Rami vuodatat samaa asiaa? Aina voi vaihtaa merkkiä.

Pitääkö täällä vaan kehua VAG moniongemaisia autoja? ;D ;D ;D

passo_s

Saman asian jankkaaminen on ikävystyttävää.

optilab

Lainaus käyttäjältä: rami - 11.06.17 - klo:08:40
Siitä kokemuksesta mitä itsellä on niin 2.0 TDI koneeseen pitää lirauttaa tuossa 10 tkm jälkeen puolikas ölyä. samoin seuraavan 18 tkm paikkeilla. Tuon 30 tkm huoltovälin aikana menee 1-1.1/2 ltr öljyä.
Samaa tahtia suunilleen on 1.6TDI koneessa.
Mielestäni normaalia nykyautoissa.

No jaa itsellä nyt 26tkm mittarissa, eikä vielä ole tarvinnut lisätä yhtään öljyä. Ei tarvinnut myöskään edellisiin naftapatoihin. Tfsi sen sijaan kyllä imeskeli mustaa kultaa, mutta Audicenter tuon tunnustikin ja myös korjasi.
Lukuun ottamatta tuota bensakoneen öljynkulutusta, ei omissa Audeissa ole ollut mitään vikoja. Eikä kuulu mitään vikinöitä, saati natinoita.
On tässä ollut Volvoja, Fordeja, Volkkareita ja Opeleita, joista useimpien kanssa joutunut ramppaamaan korjaamolla milloin mistäkin syystä. Pääosin olen selvinnyt takuukorjauksilla, mutta yleistä säätöä silti aiheuttaneet. Ehdottomasti vikaherkin omista kokemuksista ollut Volvo S40 T4 ja V40 2.0t, jotka majailivat Biliassa melkoisen tiheään.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

SIN

Hieman ot, mutta kyllä kakkoseni  485tkm ajettu 1.9tdi AHU passat on ollut käsittämättömän luotettava. Alkuperäinen turbo,kytkin jne. Vauhtipyörä vaihdettu ed. Omistajan toimesta. Kustannukset e/km ovat olleet merkittävästi halvemmat kuin missään muussa. Itse ajanut tuolla160tkm. Uusissa autoissa kaikissa on ongelmansa. Ehkä Perus japsit luotettavimmasta päästä.

rami

Niin kyllähän nuissa vikoja on pirusti. Kahdella viimeisellä UUDELLA  Audilla ei ole päässyt kuin reilut 5000 km ilman useita pajareissuja.
Eihän näistä tietenkään saa mitään negatiivistä sanoa se on heti provoo.
Todella laatu on mennyt niin alas, että en ikinä olisi uskonut todeksi.
Korjaustoimenpiteitä ja neuvoja odotellaan jälleen.
Yhdestä Pas*kasta kun pääsi eroon niin toinen tuli kynsiin.
Olisi sittenkin pitänyt pitää päänsä ja vaihtaa merkkiä luotettavampaan merkkiin.
Kyllähän jos autoon pistää kumminkin omaa täppiä 45 000 eur niin toivoisi toimivan auton saada. Mutta kun ei niin ei.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: rami - 23.06.17 - klo:09:35
Niin kyllähän nuissa vikoja on pirusti. Kahdella viimeisellä UUDELLA  Audilla ei ole päässyt kuin reilut 5000 km ilman useita pajareissuja.
Eihän näistä tietenkään saa mitään negatiivistä sanoa se on heti provoo.
Todella laatu on mennyt niin alas, että en ikinä olisi uskonut todeksi.
Korjaustoimenpiteitä ja neuvoja odotellaan jälleen.
Yhdestä Pas*kasta kun pääsi eroon niin toinen tuli kynsiin.
Olisi sittenkin pitänyt pitää päänsä ja vaihtaa merkkiä luotettavampaan merkkiin.
Kyllähän jos autoon pistää kumminkin omaa täppiä 45 000 eur niin toivoisi toimivan auton saada. Mutta kun ei niin ei.

Aina voit vaihtaa merkkiä, jos se halpottaisi sinun oloa. Ei tarvitse joka ketjuun tilittää, että olymppia audi ei ollutkaan viaton. Kiukuttelu alkaa vaikuttamaan Ville 5v tasolta.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

SNG

En muista olenko tähän ketjuun kommentoinut, mutta nyt kommentoin.

Tämä Ocu Scoutti on pisimpään itsellä käytössä ollut auto. Uudesta ollut ensin liisarina ja sopparin lopuksi lunastin itselle. Erittäin erittäin pienillä vioilla on menty.

- Turvavyön vastakappale takuuseen. Turvavyöhälysin rupesi antamaan vääriä hälyjä.
-Hehkutulpat vaihdettu kertaalleen
-ilmastoinnin painekytkin antautui Saksassa +36 helteellä
-paine-eroanturi kolmeen kertaan (halpa osa mutta myös heikko)
-vakkarin viiksi
-ovien kehykset maalattu takuuseen (samalla vaihdettiiin ovien tiivisteet). Tämä on ainoa ongelmakohta ocu II:ssa. Kannattaa tarkistaa ovien kehykset keväisin ja paikata maalipinnan kulumat. Ilmeisesti ruostumista alkanut noista paikoista
- Astinlaudan alla olevat teräväkulmaiset muoviset tukikappaleet söivät maalipinnan puhki ja ruostuminen tuli lopulta esille. Korjasin itse ja laitoin astinlautojen alle suojakalvot. Kestäneet ok nyt varmaan kolme vuotta

Siinäpä taisi olla viet. Mittarissa hieman yli 200tkm.

Edellinen Touran olikin sitten murheenkryyni. Oli liisarina. Mystisiä sähkö.. (CAN-väylä)... ongelmia, webasto hajosi, renkaiden tasapaino-ongelmia (tasapainoteltiin pitkään ja kelloteltiin heittoja), dsg-ongelmia ja PALJON, Auto oli soppariaikana toistakymmentä kertaa pajalla.

Perhepiirissä oleva A3 SB ollut aikalailla huoleton, vaikka 1.8TSI dsg (onneksi 6-vaihteinen märkäkytkimellinen). Kilometrejä tulee tosin tosi vähän. Takuuseen vaihdettiin dsg:n mekatroniikka kun nyki pahastilähdöissä. Turvavyömuistutin disabloitiin kun rupesi hälyttämään turhaan.

Ainakin 2-litraiset tdi VAG:t tehty kohtuu järeistä osista. Jarrut kestää käsittämättömän hyvin. Ens viikolla vaihdetaan ALKUPER,,ISET etujarrulevyt ja palat. Takajarrut uusittiin syksyllä (palat vaihdettu aiemmin kertaalleen). Ei ruosteongelmia, paitsi nuo muutamat paikat.  Ajettavuus erittäin hyvä.

Kaksi asiaahan ovat olleet todella ongelmallisia Volkswagen-konsernin autoissa, nimittäin dsg (erityisesti kuivalevyinen) ja tsi-koneiden jakoketjuongelmat. Sanoisin että konsernin laatu ainakin välillä notkahti tosi pahasti. Niin ja pitkittäiskoneisten Audien mutteriohjausongelmat ovat kyllä todella paha moka.

passo_s

#97
Jopa oli tourani useasti pajalla. Työsuhdeauton jouduin ottamaan, syynä työpaikan muuttuneet "autopoliittiset syyt". Työsuhdeautoa kun valitaan vuokramaksu järjestelmän kautta, vuokraan kun painottuu rajusti jälleenmyyyntiarvoa ja työntekijä kun valitsee autoa josta aiheutuu mahdollisimman vähäistä tappiota nettotuloihin, oli valinta vw. Tässä mukana vaikuttaa vielä sekin että liisinkifirmalla ja Volsulla on jokin kaupallinen suhde toisiinsa :) Hyvin on vag nämä pelit pelannut, äkkiseltään mutuna tuntui että VAG autoista paukkuu osia ja eihän sellainen voi edulliseksi työsuhdeautona  tulla, mutta exeli osoitti aivan toista. 1.6 TDi ja 7 portainen DSG takaa sen että jää vielä jotain nettona tilistä käteen työsuhdeauto valinnan jälkeen :) Sijaisautopalveluja ja pajavierailuja odotellessa :)

Gulf

Vaihda nyt rami suosiolla merkkiä, tyhjä siellä korjaamolla on huoltojen välissä käydä, kun ei ole pakko? Tosin mikä on liikkeiden halu ottaa näitä viallisia VAG-konsernin tuotteita vaihdossa, niin sitä en tiedä tällä hetkellä? Viime vuonna se ei kovin monelle liikkeelle kelvannut ja jos kelpasi, niin oli kyllä mahdolliset tulevat remontit (jakopää ja vaihteisto) huomioitu hyvityshinnassa? No yksi liike oli muita luottavaisempi vaihdokin suhteen ja heti tein kaupat, kun väliraha oli kohtuullinen.

Itse vaihdoin viime kesänä Golf Aurikseen, enkä ole katunut vaihtoa, tosin hybridin kulutus ei ole ollut niin pientä kuin sille luvataan? 1,2 TSI DSG golf taisi olla pienemmällä keskikulutuksella kuin tämä Auris, vaikka saman kokoisia autoja ovat?

SNG

Lainaus käyttäjältä: passo_s - 23.06.17 - klo:10:10
Jopa oli tourani useasti pajalla. Työsuhdeauton jouduin ottamaan, syynä työpaikan muuttuneet "autopoliittiset syyt". Työsuhdeautoon kun lasketaan jälleenmyyyntiarvoa ei ja työntekijä kun valitsee nettotuloihin autoa josta aiheutuu mahdollisimman vähäistä tappiota, oli valinta vw. Tässä mukana vaikuttaa vielä  sekin että liisinkifirmalla ja Volsulla on jokin kaupallinen suhde toisiinsa :) Hyvin on vag nämä pelit pelannut, äkkiseltään murina tuntui että VAG autoista paukkuu osia mutta ei se työsuhdeautoilijalle mitenkään näy. 1.6 TDi ja 7 portainen DSG takaa sen että jää vielä jotain nettona tilistä käteen työsuhdeauto valinnan jälkeen :)
ko

Jep. Auto oli ensimmäisiä 2.0tdi dsg-autoja. Varmaan oli vielä 2004 lastentauteja tuon yhdistelmän kuin myös CAN-väylän suhteen. Ajonaikainen webasto karstoitti itsensä tukkoon.

Kaverin facelift-Touran on ollut hyvin vähävikainen. Hänellä on auto ollut kanssa pitkään uudesta (samallalailla ensin liisarina, sitten käyttäjälunastus).

Joo politiikka on monesti jäykkää myös silloin kun on kyse "yrityksen autopolitiikasta".  :-[

PS. ALD:llä oli kahta liisaria valitessani myös huomattavan edulliset leasingvuokrat VAG-konsernin autoille vissiin juuri jälleenmyyntiarvon takia.

vasara

Omissa vag konsernin autoissa on ollut keskimäärin vähemmän isoja vikoja, kuin muissa ja osallla vageista tuli ajettua ihan kunnon kilometrit. 'Muissa' joukkoon kuuluu myös myös 1 hyväksi hehkutettu japanilainen, joka ei ollutkaan kovin kestävä.. pari muuta saksalaista, joista Bmw:tä korjattiin pikkuauton hinnalla (2 isoa koneremppaa 118tkm kilometreillä).. mersu taas oli hyvä. Yhdestä italialaisesta laukesi kone. Ruotsalaiset Saabit ja Volvot oli aikoinaan varsin kestäviä.. jne.. jne..

Vähän tuurissaankin nämä asiat tietysti on & esim. dsg + pikku tsi koneista vag:ia ei ole koskaan ollut omistuksessa.
Pelkästään yhden henkilön / perheen käytössä olevista autoista ei oikein pysty tekemään kattavia johtopäätöksiä ko. merkkien yleisestä kestävyydestä. Jokainen tietysti tekee omiin kokemuksiin nojautuen johtopäätöksiään ja nämä kokemukset on luonnollisesti sitten takaraivossa autokuumeen iskiessä. Mikään tilastotieto ei kumoa sellaista omaa kokemusta, jossa jokin tietyn merkkinen auto on omalla kohdalla ollut iso pettymys, kuten nyt vaikka bemari omalla kohdalla.

rami

Lainaus käyttäjältä: Gulf - 23.06.17 - klo:10:16
Vaihda nyt rami suosiolla merkkiä, tyhjä siellä korjaamolla on huoltojen välissä käydä, kun ei ole pakko? Tosin mikä on liikkeiden halu ottaa näitä viallisia VAG-konsernin tuotteita vaihdossa, niin sitä en tiedä tällä hetkellä? Viime vuonna se ei kovin monelle liikkeelle kelvannut ja jos kelpasi, niin oli kyllä mahdolliset tulevat remontit (jakopää ja vaihteisto) huomioitu hyvityshinnassa? No yksi liike oli muita luottavaisempi vaihdokin suhteen ja heti tein kaupat, kun väliraha oli kohtuullinen.

Itse vaihdoin viime kesänä Golf Aurikseen, enkä ole katunut vaihtoa, tosin hybridin kulutus ei ole ollut niin pientä kuin sille luvataan? 1,2 TSI DSG golf taisi olla pienemmällä keskikulutuksella kuin tämä Auris, vaikka saman kokoisia autoja ovat?


Katsoppas kun auto on niin paskakunnossa ettei sitä voi edes vaihtaa. Puhumattakaan myydä yksityiselle henkilölle. Vaihteistosta kuuluu uikutusta mikä lisääntyy koko ajan. Samoin 1.4 TFSI moottori sirisee/narisee kuin diesel lievissä taajamakiihdytyksissä. Ihmetyttää kyllä tuo moottorin sirinä/narina. Mielestäni ei selitä sitä se,että auto on ruiskukone. Ei saakelissa kuulu pitää tuollaista narinaa joka välittyy ohjaamoon selvästi jopa lämpimällä moottorilla.
Viudekäyrä alkaa olemaan tuon romun kanssa korkealla. Autolla ikää 15 kk ja kilometrejä 15 500 km.
A3 8V kesti 6000 km ja tämä miltei 10 000 km onhan siinä jotain edistystä.
Voi kyllä suoraan väittää, että auto kuin auto pystyy parempaan. ;D
Odotellaan korjausmääräyksiä ja ajellaan miltei uudella "resu-AUDILLA"

rami

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 23.06.17 - klo:09:42
Aina voit vaihtaa merkkiä, jos se halpottaisi sinun oloa. Ei tarvitse joka ketjuun tilittää, että olymppia audi ei ollutkaan viaton. Kiukuttelu alkaa vaikuttamaan Ville 5v tasolta.


Arvasinhan minä ,että täällä on joku henkeen ja vereen puolustava Audi Julli joka nuolee pakpoputkia ja virittelee ledejä piuhojen nokkaan.
Jos täällä kysytään vioista niin miksi niistä ei saa kertoa H,, ?
Ei tuo sinun tekstisikään kovin älykkäältä tunnu kun verrataan mikä oli aloituksen aihe. ;D

vwmies

Olen tätä joskus aikaisemmin kommentoinut, mutta kaikki omat man. perusdisukat ovat toimineet. Yhdessä autossa (Seat Toledo) oli katkenneesta maakarvasta johtuneita sähkövikoja, jotka eivät estäneet ajamista. Sukulaiseni jäi taas 1 Ocu disukalla 3 kertaa hinattavaksi. Jotenkin tästä keskustelusta jää kuva, että vanhat olivat keskimäärin parempia aina Passat 3B(G) ja nelosGolfiin saakka. Liekö sitten käynyt opelit, eli on kilpailutettu ja tehty halvemmalla. Toisaalta täällä ovat IMO enimmäkseen äänessä ne, joilla on sanottavaa (ongelmia). Koputan puuta. Jussia kaikille !  ;)
Yritetään pärjätä.

passo_s

Lainaus käyttäjältä: rami - 23.06.17 - klo:11:22

Katsoppas kun auto on niin paskakunnossa ettei sitä voi edes vaihtaa. Puhumattakaan myydä yksityiselle henkilölle. Vaihteistosta kuuluu uikutusta mikä lisääntyy koko ajan. Samoin 1.4 TFSI moottori sirisee/narisee kuin diesel lievissä taajamakiihdytyksissä. Ihmetyttää kyllä tuo moottorin sirinä/narina. Mielestäni ei selitä sitä se,että auto on ruiskukone. Ei saakelissa kuulu pitää tuollaista narinaa joka välittyy ohjaamoon selvästi jopa lämpimällä moottorilla.
Viudekäyrä alkaa olemaan tuon romun kanssa korkealla. Autolla ikää 15 kk ja kilometrejä 15 500 km.
A3 8V kesti 6000 km ja tämä miltei 10 000 km onhan siinä jotain edistystä.
Voi kyllä suoraan väittää, että auto kuin auto pystyy parempaan. ;D
Odotellaan korjausmääräyksiä ja ajellaan miltei uudella "resu-AUDILLA"
Korjauttaa takuuseen ko viat ja myy pois.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: rami - 23.06.17 - klo:11:29

Arvasinhan minä ,että täällä on joku henkeen ja vereen puolustava Audi Julli joka nuolee pakpoputkia ja virittelee ledejä piuhojen nokkaan.
Jos täällä kysytään vioista niin miksi niistä ei saa kertoa H,, ?
Ei tuo sinun tekstisikään kovin älykkäältä tunnu kun verrataan mikä oli aloituksen aihe. ;D

Valitettavasti en ole ikinä omistanut audia. Ja nimeomaan sinä noita itkuvirsiä omasta audistasi kirjoittelet useisiin topic:n mitkä ei edes liity aiheeseen. Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa aikuiselta mieheltä. Jos ei meno miellytä tai ei saa huollossakaan suuta auki, että viat korjattaisiin aina voi äänestää jaloillaan ja vaihtaa autoa/merkkiä.

Elämä on täynnä valintoja...
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

a4b8

Lainaus käyttäjältä: passo_s - 23.06.17 - klo:12:04
Korjauttaa takuuseen ko viat ja myy pois.
Korjauttaminen takuuseen yleisin tapa toimia ko tapauksissa. On toiminut hyvin. Sen verran lukenut muidenkin merkkien keskustelu-/vikapalstoja, niin no joo...omistan näköjään ihan hyvän auton!
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Jaudi

Omalle kohdalle osuneet Jetta ja A3 olivat molemmat pettymyksiä. Ei niistä sen enempää. Mutta ainahan voi vaihtaa merkkiä, nyt taas tyytyväisenä ajellaan. Hyvää juhannusta!

ram1

Bensaneloset about 07-13 lähes kaikki tyyppivikaisia. Jotkut melkein susia, voisi sanoa.Toki jotkut saa takuuseen, jotkut ei, mutta viatkin uusiutuvia. Samoin 7-dsg.  Moottorit toimiessaan on taas luokkansa parhaita. Dieselit kautta linjan toimivia, ja viat on samoja kuin kaikissa muissakin merkeissä, jos niitä tulee. Tosin tuo päästöhässäkkä tuo niitä vikoja lisää, jos kampanjan tekee.
Omat Vagit kautta linjan toimineet ok, mutta ihan viatonta yksilöä ei ole ollut varmaan kuin yksi. Olen suosinut 1.8T moottorisia, jotka nyt syystäkin saaneet jumalmoottorin maineen. Niissä on tiettyjä vikavalojuttuja, mutta oikeastaan ajoa haittaavia tekijöitä vähän.

Myös alkupään 2.0Tfsi moottorit ovat ok, mutta pienellä varauksella. Parhaana Axx, mikä Gti:ssä oli ainakin 05- malleissa.
Kutosmoottorit hyviä, niinkuin Bemuissakin, joissa 4- koneet olleet ongelmaisia.

Tiettyjä malleja kun karttaa, ja omaa hiukan kokemusta, niin Vageista löytyy kelpo kulkineita. Koska perusasiat ja ajettavuus toimii pääsääntöisesti.

Itse ajelen yleensä juurikin Bemuilla ja Vageilla. Molemmissa on niitä huonoja moottoreita, joita välttämällä löytyy hyviä kärryjä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Gulf

Tuohon takuuasiaan voin sanoa omakohtaisen kokemuksen, että eivät saaneet huollossa kuntoon viiden vuoden ja 90 tkm aikana? Kaikki muu tehtiin kolmeen-neljään kertaan DSG:n suhteen, mutta uutta laatikkoa eivät suostuneet vaihtamaan. Jakoketjuakin päivitettiin pariin otteeseen tuona aikana.

rami

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 23.06.17 - klo:12:18
Valitettavasti en ole ikinä omistanut audia. Ja nimeomaan sinä noita itkuvirsiä omasta audistasi kirjoittelet useisiin topic:n mitkä ei edes liity aiheeseen. Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa aikuiselta mieheltä. Jos ei meno miellytä tai ei saa huollossakaan suuta auki, että viat korjattaisiin aina voi äänestää jaloillaan ja vaihtaa autoa/merkkiä.

Elämä on täynnä valintojaquote]

Ei ne nmitään itkuvirsä ole täyttä faktaa jotka vituttaa täysillä. Paska mikä paska

Zego

OT: Yleisin perustelu minkä itse kuulen autovalinnoista on "ei se voi olla huono koska ei niitä muuten myytäisi noin paljon" ja mielestäni mikään perustelu ei voisi tänä päivänä olla enemmän puppua kuin juuri tuo!  ;D

rami

Siis täysin paska yksilö.

Vaihteisto ujeltaan ja moottoro( bensa) sirittää täysillä polttoineputket räpättää
Kyllä ottaa viedeen 45 tonnin edestä

Quattro A4

Lainaus käyttäjältä: rami - 25.06.17 - klo:12:15
Siis täysin paska yksilö.

Vaihteisto ujeltaan ja moottoro( bensa) sirittää täysillä polttoineputket räpättää
Kyllä ottaa viedeen 45 tonnin edestä

Tuohan nyt on kaikille tullut jo selväksi, mitä sitä toistamaan. Vie autosi korjattavaksi, siinähän on tehdastakuu voimassa.
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

a4b8

Lainaus käyttäjältä: rami - 25.06.17 - klo:12:15
Siis täysin paska yksilö.

Vaihteisto ujeltaan ja moottoro( bensa) sirittää täysillä polttoineputket räpättää
Kyllä ottaa viedeen 45 tonnin edestä
Vie jo huoltoon takuun puitteissa, ei se täällä korjaannu! Ihme touhua.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

MMV

Etkös sinä rami kertonut että sinulla on ollut nelisenkymmentä VAG:ä? Kuinka tyhmä ihmisen täytyy olla jos toistuvasti, auto auton jälkeen ostaa aina tästä huolimatta VAG:n!? Vai onko tämän mahdollisesti jopa kuvitteellisen A4:n ongelmat samaa tasoa kuin edellisen A3:n eli liian pieni tavaratila (joka tietysti ei mitenkään selviä kaupanteon hetkellä) ja kitisevät pyyhkijän sulat. Lakkaisitko rami tekemästä itsestäsi pellen? Niistä nenä ja käyttäydy kuin miehet.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: MMV - 25.06.17 - klo:14:42
Etkös sinä rami kertonut että sinulla on ollut nelisenkymmentä VAG:ä? Kuinka tyhmä ihmisen täytyy olla jos toistuvasti, auto auton jälkeen ostaa aina tästä huolimatta VAG:n!? Vai onko tämän mahdollisesti jopa kuvitteellisen A4:n ongelmat samaa tasoa kuin edellisen A3:n eli liian pieni tavaratila (joka tietysti ei mitenkään selviä kaupanteon hetkellä) ja kitisevät pyyhkijän sulat. Lakkaisitko rami tekemästä itsestäsi pellen? Niistä nenä ja käyttäydy kuin miehet.

Lainaus käyttäjältä: rami - 10.06.17 - klo:15:53

Minä olen ostanut yli 25 uutta VW/Audia autoliikkeestä. Aijempina aikoina oli helpompi toimia takuuaikana olevien vikojen kanssa. Nykyään tuntuu olevan ajoittain melkoista vääntöä kun haluaa hoitaa kaikki viat mitä ilmenee takuuajan puitteissa.
Riippuu paljon siitä millaisilla kriteereillä merkkipaja on velvoitettu tekemään takuukorjauksia.  Toki korjaustoimia varten tarvitaan vian fokusointi joka on monessa viassa hankalaa. Sitten jos et pysty selvästi osoittamaan vikaa tai ongelmaa siitä tehdään auton ominaisuus. Ei se vaan turha sinisilmäisyys ole aina viisasta.
Aikä vähän olet autokauppoja tehnyt.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

rami

Niin  niitä ollut paljon. Mutta näin paskoja ei nole ollut koskaan.
Ottaa  päähän kun autoon laittaa ylin40 donaa saa paskan kynsiinsä.
'ottaa kyllä viudeen täysillä-
oishan tuolla rahalla jo  saanut  autonkin
Ei auta olla kyllää enään olla Audi-julli
Täyttä skeidaa koko Audi

a4b8

Mikä oli vastaus ujellukseen merkkihuollossa?
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

vwmies

Lainaus käyttäjältä: rami - 11.06.17 - klo:22:49
Pitääkö täällä vaan kehua VAG moniongelmaisia autoja?  :o

Tässä yhden suuremman ongelman auto toiselta mantereelta esimerkiksi, auto on vaarallinen ja ajokelvoton. Ikävä case. Lähde HS 4.7. 2017.

http://www.hs.fi/autot/art-2000005278396.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=9763d0f292dfa492a9c28e1ac8551b28

Erkki H. on joutumassa maksumieheksi, vaikka hän toimi kuten valmistaja ohjeisti " ”Montakohan hengenvaarallista Hyundai Sonataa teillä liikkuu?”

Erkki H. vei Hyundai Sonata -autonsa takaisinkutsun yhteydessä tarkastukseen. Auto huollettiin tehtaan ohjeiden mukaan, ja autosta tuli hengenvaarallinen.

Pian pariin viikkoon hän ei ole voinut käyttää Hyundai Sonata -autoaan, koska sen taka-akselipalkki tukivarsineen petti korroosiovaurion takia.

Erikoista on, että täysin ruosteinen auto on läpäissyt Suomen katsastusviranomaisen katsastukset 27.3.2015, 8.3.2016 sekä 7.3.2017.

Oh no.   :-X :-X :-X

Yritetään pärjätä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy