Olemme tainneet saada uuden yleismoderaattorin? Laten?
Hyvin havaittu. Late on liittynyt mode-porukkaan tänään. Toivotamme hänelle onnea uudessa roolissa, vai mitä?
Tottakai, rooli on sellainen myrsky herkkä. Välillä puhaltaa kovemmin mutta yleensä on tyyntä. Myrsky kohdissa kannattaa vain pitää päänsä eikä lähteä tunteella tekemään päätöksiä vaan järjellä. Hienosti olette koko moderointi tiimi tehneet hommanne. Niin hän se menee kun kiitosta ei kuulu -> hommaa tehdään hyvin. Moitteita kuuluu välittömästi -> ollaan jotain ei välttämättä edes kovin suurta "virhettä" tehty.
^Mitä tapahtui?
Olen kyllä pyynnöstä poistanut palstalaisten postauksia, ja jos siltä näyttää, olen valmis poistamaan myös aiheita, joissa on niukasti keskustelua / informaatiota.Myönnän harkitsemattomuuteni aloittaessani keskustelun, josta pokkus mainitsi, mutta en osaa nähdä sen poistamista ongelmallisena. Käsittääkseni tällä sivustolla noudatetaan aivan samanlaista menettelyä kuin yleensäkin keskustelupalstoilla, eli sivuston valvojilla ja moderaattoreilla on laajemmat valtuudet.Mitä tulee nyt esillä olevaan tapaukseen, en usko, että aiheen säilyttäminen olisi ollut kenenkään etu. En yritä virhettäni kaunistella, vaan pahoittelen huonoa makua ja liian hätäistä harkintaa avatessani joitakin ilmeisesti loukanneen aiheen.
Itse pyörin täällä pelkästään autotietouden saamiseksi,en sen että ketkä yrittävät rantakuntoon kesäksi 2020 tai omistavat hurteimman hauvan . Voi vain aikaa myöden mennä melkoiseksi sillisalaatiksi...
Off topikki on elämän suola.Voisi olla aika tylsää, jos keskusteluja olisi vaan varaosanumeroista ja 1.2 tsi ominaisuuksista.
Minua nämä mopoautot vain naurattavat. Näin kaupungin keskustassa, kun joku teini parkkasi mopoautonsa. Autossa näytti olevan nahkapenkit ja muuta hienoa vermettä. Sieltä se pojan nulli nousi mälli suussa ja oli niin herraa. Kyllä nauratti
Köh. Miten tuo loppujen lopuksi eroaa siitä keski-ikäisestä hieman pöhöttyneestä Audillaan pullistelevasta herrasmiehestä?
Ja tämä eroaa siitä äsken mainitusta teinistä siinä että??
Nuoremmalla ei ole ehkä kaikki inkkarit kanootissa mutta tolta vanhemmalta taitaa puuttua koko kanootti
nall3lle muistutan, että täällä on tarkoitus käydä sivistynyttä, asiallista keskustelua. Alatyyliin puututaan, ellei muuten tokene.
Sori vaan jos meni vähän ohi asialinjan. Jatketaan sivistyneemmin jatkossa. Ps: Avatarista päätellen tais osua nilkkaan?
Kiitos. Juu, ei kyllä nilkka ole pipi tippaakaan, se kestää huomattavasti kovempiakin potkuja . Kannan huolta foorumista, en itsestäni.
Olisikohan taas aika alkaa keskustella moderoinnista, kun tuntuu että on loppunut kokonaan? Keskusteluiden taso ainakin on laskenut sitten palstan alun aika rajusti. Pahimpia ovat teknisiin kysymyksiin tulevat idioottikommentit. Nämä pitäisi moderaattoreiden poistaa ihan suoraan, koska eihän näistä ole mitään hyötyä kenellekkään. Parit esimerkit tälläisistä:-Kysymys: sopiiko a6:seen 16" rengas, niin m*lkvisti kirjoittaa, että ko. rengas tuhoaa auton ajo-ominaisuudet ja vähintää heittää auton metsään jne jne. -Kysymys: maavaran korottamisesta, niin eikö jo v*tun junttieinari kerro kuinka kaikki ko. merkin autot ole ihan traktoreita jne jne.-Kysymys: mistä saan ohjausvirran lisäpitkille, niin seuraava v*tun juntti kertoo, kuinka lisävalot ovat turhia ja näyttävät rumilta jne jne.Selvästi monella palsta on vain pätemisen ja paskanjauhamisen kanava, joten asialliset tekniset kysymykset PITÄISI pystyä pitämään asiallisina moderoinnin puolesta, koska kirjoittajat eivät siihen pysty. Moni tuntui harmitteleva, UVW:n mukana menetettyä tietopankkia, mutta kukaan ei tunnu haluavan tehdä tästä palstasta samanlaista, jossa olisi mahdollisuus tehdä asiallisia kysymyksiä ja saada asiallisia vastauksia sekä kerätä sitä tietoa...
Mutta moni voi ottaa nokkiin jos noita korjaa pois. Jotenkin itse varovainen noissa editointi hommissa.
Olisikohan taas aika alkaa keskustella moderoinnista, kun tuntuu että on loppunut kokonaan? Keskusteluiden taso ainakin on laskenut sitten palstan alun aika rajusti. ...Selvästi monella palsta on vain pätemisen ja paskanjauhamisen kanava, joten asialliset tekniset kysymykset PITÄISI pystyä pitämään asiallisina moderoinnin puolesta, koska kirjoittajat eivät siihen pysty.
Millä kulutuksella on mennyt A6 2,0tdi Multi,itsellä 10000 km täynnä ja 7,4l/100km, tuntuu aika korkealta luvattuihin lukuihin.
No onhan tuo paljon kiinni siitä millaista ajoa on.Multi syö tietenkin enemmän, mutta on tuo aika kova lukema.Tosin nuo Eu-kulutustestit ei oikein vastaa oikeaa elämää kun tehdään penkissä.Niihin kyllä pääsee jos ajo pääasiassa matkaa, mutta vaikeaa sekin.
Ei pääse 2.0TDI multilla vaikka tekisi mitä. Hyvä, että audin on edelleen audi. Voidaan pikkuhiljaa alkaa kuittailemaan näille NIIIIN PALJON paremman uuden mallin omistajille!
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus. Ei muuta. Jatketaan... jf, rapatessa roiskuu vai oliko kliininen testi
Vai aiheuttaako audismi jo jälkeen jääneisyyttäkin?
Jäikö välistä joku viesti? Kuten se johon vastasin? Vai aiheuttaako audismi jo jälkeen jääneisyyttäkin?
Sen sijaan sen järkevän vastauksen tai pari voisi ehkä editoida samaan viestiin kuin missä kysymys oli, niin tietoa hakevat löytävät sen ilman tarvetta lukea läpi kaikkea rönsyilyä.
Huono päivä kenties? Älä välitä, kaikilla on joskus... Ai niin ja ettei mene ihan kritisoiduksi "paskanjauhannaksi" niin pitää varmaan myös vastata kysymykseen; Kyllä aiheuttaa, melko pahaakin vielä. Muttei silti yhtä pahaa kuin Tojotismi.
Tämä on erittäin hyvä idea, jos jollain modella vaan on energiaa ja aikaa, koska lopputuloshan olisi kysyjän ja seuraavien kysyjien kannalta ihan sama, sillä erolla, että ko. keskustelu pysyisi framilla pidempään. Voisihan kysyjä itsekin tuon tehdä, jos saa vastauksen kysymykseensä...
"Tuulimyllyjä" vastaan taistelemista varmaan, mutta tuonpa ajatukseni julki. Varmasti muissakin auto kohtaisissa chateissa rehoittaa vannekeskustelut. Jotenkin vaan tuntuu et toi Audi/ A4b8 07- chat on kyllä yksi pahimpia. Tämän tästä jauhetaan sivutolkulla vanteista & renkaan leveydestä, jotka on ketjussa vaikka kuinka moneen kertaan keskusteltu ja toimivimmat rengas koot käsitelty. Se ihmetyttää et ko. osiossa on vanteet viesti säie vaan se ei näytä kelpaavan.