Voi poistaa!

Aloittaja Sipilä, 02.04.17 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

Sipilä

Eilen haettiin auto Lieksasta. Samalla tuli koeajoa Lieksa-Kajaani-Suomussalmi-Selkoskylä pätkän verran, tuuli tuohon tuntus ottavan aika herkästi ja dsg pitää varmaan opettaa tavoille. Kaiken kaikkiaan oon todella tyytyväinen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Sipilä - 04.06.17 - klo:10:22
Eilen haettiin auto Lieksasta. Samalla tuli koeajoa Lieksa-Kajaani-Suomussalmi-Selkoskylä pätkän verran.

Lähes identtinen hakureitti vrt omaan. Me vaan jatkettiin Suomussalmelta vielä Kuusamoon.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Sipilä

Lainaus käyttäjältä: Killer - 10.06.17 - klo:09:45
Lähes identtinen hakureitti vrt omaan. Me vaan jatkettiin Suomussalmelta vielä Kuusamoon.

Katohan, hitusen pitemmälle ootte jatkanu  :)

Sipilä

Tänään pyörähti 1000km mittariin, Ranualla käytiin muksujen kans eläinpuistossa. Hyvä on kyyti ollut, ei oo paharuokanen ku vertaa edelliseen käyttikseen eli Mercury Grand Marquis Colony Parkiin  ;D 5.3 tais ajotietokone näyttää, todellista kulutusta ei oo vielä tullut mitattua.


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy