Kirjoittaja Aihe: VAG päästökampanja jälkipuinti joilla "korjattu"  (Luettu 73901 kertaa)

Poissa hece

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 231
  • -11 Passat Variant B7 2.0 TDI 4motion DSG
    • Profiili
Vs: VAG päästökampanja jälkipuinti joilla "korjattu"
« Vastaus #360 : 17.04.18 - klo:10:36 »
Minulla. Tasan 800km oli polttoväli ennen päivitystä ja sen jälkeen -11 2.0tdi:ssä. Polton käynnistyttyä jatkoin ajamista aina korotetuilla kierroksilla kunnes poltto loppui, eli polttoyrityksiä ei tullut ensimmäistäkään vaan aina kerralla maaliin.
Sitten sinulla käynyt hyvä tuuri :) Muistelen lukeneeni että korkeat kierrokset eivät auta hiukkasten polttoa koska lisääntyneet pakokaasut alentavat lämpötilaa pakoputkistosta jos kuormitus ei lisäänny. Parhaiten hiukkaset palaisivat korkealla kuormituksella ja matalilla kierroksilla. Näin siis ainakin jos polttoprosessi ei ole käynnissä.

Poissa tet

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.986
    • Profiili
Vs: VAG päästökampanja jälkipuinti joilla "korjattu"
« Vastaus #361 : eilen kello 15:27 »
^ VW:n virallinen ohjeistus kuljettajan suorittamasta regenerointipoltosta on yli 60 km/h ja noin 2000 rpm, tasaista ajoa vähintään 15 minuuttia. Kierrokset nimenomaan tuossa kahden tonnin tuntumassa, ohje ei sano "yli 2000" tai "alle 2000".
Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6, Jungle Green
ex-vag: Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011, Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 Comfortline MY 2010

 








Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi