Scirocco 1.4 TSI (118 kW) DSG vm. 2011

Aloittaja Mikko, 12.12.10 - klo:15:44

« edellinen - seuraava »

Erkka

On viimeisen päälle hyvän näköiset vanteet. Sopii Roccoon todella hyvin. Mukavasti kiiltää vahauksen jäljiltä kevätaurongon alla.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Mikko

...

Mikko

...

0251

Ai tuolla kynnyskotelossa edessä ? Mihinkä otti osumaa ?

Mikko

...

0251

Joo. Itsekkin eilen Ibizaan kesäkumit alle laitoin, Ibben orkkis tunkilla. Aiheutti pientä tykytystä kun eka kulma oli jo ilmassa ja kuparitahnoja navalle levittelin. Kuului ikävä kolahdus,mutta ilmeisesti tunkki ei ollut alussa mennyt helman uraan kunnolla ja nyt sitten putosi uraansa. Hengettömiä viritelmiä kyllä nuo vakio tunkit. Hallitunkkikin olisi ollut kyllä käytettävissä. Mutta sitä on niin vaikea alle sovitella.

Mikko

...

HJP

Kaveri sai hallitunkilla A3:seensa samantyyppisen lommon helmaan, sen korjaus ja maalaus maksoi muistaakseni 400-500 euroa Helsingissä. Sciroccoon vaihtelin itse renkaat auton orkkistunkilla. Tuon uskalsin tosin tehdä vain tosi tasaisella hallinlattialla, koska nuo orkkistunkit ovat niin herkkiä kippaamaan...

Mikko

...

Guest-121542

Itse korjautin pari kevättä sitten omaan IV-golfiini samantapaisen vaurion 300e hintaan Oulussa. Haitari korjausten hintojen suhteen oli 250-600e. Itse räpelsin orkkis-tunkin kanssa, enkä sitä suosittele kyllä kenellekkään jatkuvaan käyttöön.

Mikko

...

Markku J

Tulos palkitsee ! Onhan tuo nyt hienon näköinen. Pesuprosessi kuulostaa täydellisyyteen tähtäävältä. En taitaisi itse jaksaa ihan yhtä täydellistä tehdä...mutta hienoa nähdä tällaisia panostuksia hienoihin autoihin.

Ton-1

Varsin hiano kiilto !  8)

Tommonen 'setti' omiaan tähän kesäkauden alkuun, ei kait tartte toista noin suurta työtä sitten koko kesänä.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Fully Articulated

Muistan joskus lukeneeni, että valkoista pintaa olisi hankala saada kiiltämään. Toki onhan tuossa tehty töitäkin mutta hienosti se valkoinenkin näköjään kiiltää. Ja kuvatkin on osattu ottaa hienosti kiiltoa korostamaan. ;)

Valkoinen väri sopii kyllä Sciroccoon oikein nätisti, puhtaana upea.

Mikko

...

makelja

Tuohon kun pistät pesujen yhteydessä Dodo Juice Red Mist Tropicalia päälle niin pysyy kiilto hienona seuraavaan vahaukseen asti.

Mikko

...

Mikko

...

PowerYeti

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 24.04.11 - klo:19:06

Skoda Yeti 1.2 TSI:n kromatut putkenpäät tuli laitettua.

Voisiko joku minua fiksumpi kertoa miten noi putkenpäät pidetään siistinä ja kiiltävinä? Omassa kärryssä siis samat putkenpäät (Yeti 2.0TDI 125kw Experience) ja ne tuntuvat olevan jatkuvasti kamalan näköiset vaikka niitä puhdistaa jatkuvasti? Onko olemassa jotain ns. kromivahaa?

Nimim. Tietämätön

Mikko

...

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Samppari - 24.04.11 - klo:19:11
Voisiko joku minua fiksumpi kertoa miten noi putkenpäät pidetään siistinä ja kiiltävinä? Omassa kärryssä siis samat putkenpäät (Yeti 2.0TDI 125kw Experience) ja ne tuntuvat olevan jatkuvasti kamalan näköiset vaikka niitä puhdistaa jatkuvasti? Onko olemassa jotain ns. kromivahaa?

Nimim. Tietämätön

Sokeripala  ;), siis ihan sellanen kahviin/teehen laitettava, sillä lähtee  :)

PowerYeti

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 24.04.11 - klo:19:49
Sokeripala  ;), siis ihan sellanen kahviin/teehen laitettava, sillä lähtee  :)

Siis oikeasti? Aprillipäivä meni jo, huom. Perustuuko tämä vinkki hankausefektiin tms?

stalkkeri

Todella siistit kesävanteet ja koko auto muutenki. Itse kanssa ajelen usein autolla, jossa on toi 510 audiosarja ja täytyy kanssa sanoa että on kyllä yllättänyt tehdasasennetuksi, sanottiin forumeilla mitä tahansa.

-o-

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 23.04.11 - klo:20:34
- Esipesu Solmaster AS/40, painepullolla
- Huuhtelu painepesurilla
- Pesu Korrekin autoshampoolla, kahden ämpärin taktiikalla ja pesuhanskalla
- Pikitahrojen poisto AutoGlym Intensive Tar Remover, levitys ja poispyyhintä mikrokuituliinoilla
- Pesu pesupaikan korkeapainepesulla
- Kuivaus Kentin mikrokuitupyyhkeillä
- Kaikki maalipinnat läpi Dodon Lime Prime Litellä (levitys mikrokuitusienellä ja poispyyhintä pehmeällä mikrokuituliinalla)
- Maalipintojen ja vanteiden vahaus Collinite 476s:llä (levitys mikrokuitusienellä, poispyyhintä Microfibre Madnessin "haliliinalla")
- Ikkunoiden pesu (Turtle Nano Tech)
- Mustaa renkaisiin

Ööö, sopiiko kysyä mikä tuo mustaa renkaisiin on? Meillä tahtoo renkaat näyttää satavuotta vanhoilta, kaipaisi lankkia. Puskurimusta tuskin soveltuu?

Mikko

...

Maximus

Lainaus käyttäjältä: Samppari - 24.04.11 - klo:20:01
Siis oikeasti? Aprillipäivä meni jo, huom. Perustuuko tämä vinkki hankausefektiin tms?
Ei oo aprillipila, niin monta kertaa olen sen itsekin kuullut ihan vakavasti sanottuna. Ei vaan ole itselläni omakohtaista kokemusta, kun tuntuu niin hankalalta käsiteltävältä tuo pikkuinen sokeripala. Kynsillä tai sormenpäillähän siinä raapisi... No, kai itse ottaisin sitten jotkut näppärät käsineet avuksi... vois joskus kokeilla!  ;)
"Age quod agis - tee mitä teet"

Mikko

...

maddog77

Alkaako jo mennä pakkomielteen puolelle? Toivottavasti hierot emäntääkin yhtä antaumuksella... :D Mies kiillottaa renkaatkin...  ::)

clima

Mikko, uskomattoman hieno kuva, tekee oikeutta hienolle autolle!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy