Vw Golf mk1 cabriolet

Aloittaja lepardiselka, 25.05.17 - klo:09:36

« edellinen - seuraava »

lepardiselka

Tuommoinen kesäauto alkaa pyörii nyt 3 kesää käytössä😎 Vm.1991 ja tekniikka on 1,8i 72kw,169tkm ajettu.
Vanteet on joka kevät vaihdettu tuumaa isommiksi ja nyt alla pyörii JR10 17x8 koossa.




















Cayman

Komee on. Mitkä nuo kakkoskuvan vanteet oli ja millä setupilla,näyttää mukavan pullealta kumit siinä.
Onko nämä nykyiset millä kumeilla ja et:llä?

Entä onko penkit alkuperäiset?
ID.3 Business
Golf VIII

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 25.05.17 - klo:09:58
Komee on. Mitkä nuo kakkoskuvan vanteet oli ja millä setupilla,näyttää mukavan pullealta kumit siinä.
Onko nämä nykyiset millä kumeilla ja et:llä?

Entä onko penkit alkuperäiset?
Kiitos :) Kakkoskuvan vanteet on XXR 501 "throw back" 15x8 ET15,kultaiset on 16x8,5 ET 20 ja nuo nykyiset on kans ET20. Kaikissa on 195 leveet nakit. Jotenkin vaan haluaisin ehkä kuitenkin semmoset missä tuo keskiosa olis muun värinen,esim juuri musta ja sit reunat vaan olis kiiltävät.
Penkeistä ei ole tietoa onko alkuperäiset. Pahottelut kun kuvat on sekasin,mut puhelimella latasin,niin en minä ainakaan saanut niitä laitettua järjestykseen,piti laittaa uusimmasta vanhimpaan ne järjestykseen.

Cayman

Juuri näin eli musta keskiö ja hopee reunus toimii näissä myös omaan silmään parhaiten,tosin ei nuo kultaisetkaan huonot ollut
ID.3 Business
Golf VIII

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 25.05.17 - klo:11:35
Juuri näin eli musta keskiö ja hopee reunus toimii näissä myös omaan silmään parhaiten,tosin ei nuo kultaisetkaan huonot ollut
kyllä näin on ja taidan seuraavaksi kokeilla näitä http://www.japshop.co.uk/acatalog/ULRS-1785-1BMLG---17x8.5-ET25-9x100-BLK-ML-GL-STUD--1240.html#SID=148
Nyt olis halukkaille tarjolla nuo Japan racingit renkailla tai ilman ;)

Cayman

Nuo on nätit, tinkaa ja tilaa kaksi sarjaa mulle toinen  8)

Tälläiset kävi vähän kanssa mielessä;

https://www.blocket.se/orebro/Volkswagen_Golf_CABRIOLET_KARMANN_SAMLAROBJEK_69146283.htm?ca=11&w=3
ID.3 Business
Golf VIII

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 25.05.17 - klo:12:54
Nuo on nätit, tinkaa ja tilaa kaksi sarjaa mulle toinen  8)

Tälläiset kävi vähän kanssa mielessä;

https://www.blocket.se/orebro/Volkswagen_Golf_CABRIOLET_KARMANN_SAMLAROBJEK_69146283.htm?ca=11&w=3
Meinasitko ihan oikeesti et kysyisin? Voin pistää kyl kyselyä @ ;) Juu noita vanteitakin saa kaiken värisinä,kultasina ja punasina ainakin nähny :)

Cayman

ID.3 Business
Golf VIII

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 25.05.17 - klo:13:42
Juu kysy ihmeessä
Minäpä kysäsen. Noihin pystyy heittää viel ohkaset lätytkin taakse,kun ET25 ;) ps.Mä pistän vaik puhelimeen viestiä ku tiedän jotain.

Cayman

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 25.05.17 - klo:13:51
Minäpä kysäsen. Noihin pystyy heittää viel ohkaset lätytkin taakse,kun ET25 ;) ps.Mä pistän vaik puhelimeen viestiä ku tiedän jotain.

Jes näin tehdään
ID.3 Business
Golf VIII


Cayman

Joko Ultrat alla? Itse ruuvasin äsken ja kokeilin takana 12mm lättyjä niin raapii kiinni orkkisiskareilla ja 35mm jousilla,maanantaina tulee säädettävät tolpat.
ID.3 Business
Golf VIII

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy