Vesivahinkoautoni näköjään myynnissä, älä osta!

Aloittaja Trackpad, 21.02.17 - klo:01:01

« edellinen - seuraava »

jkvi

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.02.18 - klo:09:22
Veikkaan että joku on tästä tapauksesta vielä oikeudessa, jos ei ole kerrottu auton historiaa.
Entäs jos autossa ei ole minkäänlaista vikaa tai ongelmaa ollut?
CRDi & Collection

Tonttu66

Lainaus käyttäjältä: jkvi - 11.02.18 - klo:10:25
Entäs jos autossa ei ole minkäänlaista vikaa tai ongelmaa ollut?

Edellinen omistaja omisti auton runsaat 3 kk. Olisi ihan mielenkiintoista tietää, miksi päätti myydä niinkin nopeasti. Voihan toki selitys olla ihan yksinkertainenkin, että huomasi tarvitsevansa enemmän tilaa tms.
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: jkvi - 11.02.18 - klo:10:25
Entäs jos autossa ei ole minkäänlaista vikaa tai ongelmaa ollut?


https://www.nettiauto.com/seat/leon/9400923

*** HUIPPU HIENO, KUIN UUSI *** TEHDAS TAKUU VOIMASSA 2 VUOTTA ILMAN KILOMETRI RAJAA, LIS,,KSI TEHDASTAKUU VOIMASSA 29.9.2021 / 100 TKM **

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 10.09.16 - klo:12:57
Tilattu auto päätyi lunastukseen yksinkertaisesti siitä syystä että maahantuoja ei enää antanut sille takuuta tapahtuneen jälkeen ja lisäksi liike ei voinut taata että auto on ns. uusi ja mitään vikoja ei tulisi. Sen verran kastunut ja hienoelektroniikkaa autossa. Se mihin auto päätyy on sitten vakuutusyhtiön asia.

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 14.09.16 - klo:21:10
Kävin tänään vielä liikkeessä ja juteltiin lunariin menneestä autosta. Käytiin varastossa vielä sitä ihmettelemässä. Kaikki sisuskalut penkkien selkänojista alaspäin auton vieressä purettuna ja auton sisällä puhaltimet huusi kun koittivat saada kuivaksi. Takapenkkien valkoiset nahkat olivat lähinnä sinertävät. Etulokarien kaaressa, lähes puolessa välissä ovea näkyi vaakaviiva, joka oli jäänyt veden pinnasta. Korkealla on käynyt. Vedet oli valuneet autosta ulos kun huoltomies avasi ove. Vettä oli ollut lähes sekänojien puoleen väliin sisällä. Myyjä epäili että auto menee ulkomaille vakuutusyhtiön toimesta, ei jää suomeen. Takuun alaisena sitä ei voi enää myydä.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Tonttu66

Lain kannalta kysymys on siitä, katsotaano autossa olleen virheen vai ei:

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1987/19870355#L4

Tiedot tavarasta

18 §

Tavarassa on myös virhe, jos se ei vastaa niitä tietoja, jotka myyjä on antanut tavaran ominaisuuksista tai käytöstä tavaraa markkinoitaessa tai muuten ennen kaupantekoa ja joiden voidaan olettaa vaikuttaneen kauppaan.

Tavarassa on myös virhe, jos se ei vastaa niitä tietoja, joita joku muu kuin myyjä, aikaisemmassa myyntiportaassa tai myyjän lukuun, on ennen kaupantekoa tavaraa markkinoitaessa antanut sen ominaisuuksista tai käytöstä ja joiden voidaan olettaa vaikuttaneen kauppaan. Tavaran ei kuitenkaan katsota olevan virheellinen, jos myyjä ei ollut eikä hänen olisi pitänytkään olla selvillä näistä tiedoista.

Tämän pykälän 1 ja 2 momentin säännöksiä ei sovelleta, jos tiedot on ajoissa selkeällä tavalla oikaistu.

"

Lisäksi joku voisi esittää, onko kyse Rikoslain tarkoittamasta petoksesta (vai pelkästään em. riita-asiasta).
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

jkvi

Mitenkään en asiaa puolustele ja toki tilanne todennäköisesti on tuo, mistä -karppa- linkkailee. Mutta toisaalta kukaan ei tienne tällä hetkellä varmaksi, mitä mikin taho on luvannut tai asiasta kertonut auton suhteen.

Ja minusta tärkein on se pointti, onko auto pelannut vai ei. Kuitenkin tuo vesivahinko on sitä luokkaa, että voi kuivauksen hyvin onnistuessaan pelata aivan siinä missä muutkin kun auto ei ole ihan totaalisesti uinut kokonaan.
CRDi & Collection

-karppa-

Ainoa pelastus tuon kastumisen suhteen on ollut, ettei kyseessä ollut suolavesi. Jokainen joka hiemankin perehtynyt sähkötekniikkaan, niin vesi ja sähkö ei sovi samaan lauseeseen. Jossain vaiheessa kastuneet liittimet hapettuvat ja lopputulos onkin sitten herran haltuun.

Ketään en syytä, mutta onhan tämä tapaus mielenkiintoinen.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

kt

^^ Emme todellakaan tiedä, onko auto esim käyttäytynyt mallikelpoisesti tai onko autolle tehty esim valmistajan toimesta "täydellinen tehdaskunnostus" ja siksi annettukin jo syyskuussa 2016 5-vuoden takuu. Turha tässä on ketään syyttää, jos kukaan ei ole esittänyt ainakaan vielä petettyä osapuolta. RJ siinä saattaa olla ensimmäinen, joka esittää haasteen, jos mustapekka on heille jäänyt käteen. Juttuhan voi päättyä kättäpäälle-sopimukseen ja foorumimme jää taas ilman tietoja kiroilemaan ja kiistelemään.
Oletettavasti kiemurojen takana on busińesta yritetty tehdä.  Trackpad lienee ainoa, joka selviää tästä kuivin jaloin! ;D

Olihan täällä eräs jäsenkin vuosia sitten, joka osti johonkin uponneen auton ja kertoi sen kunnostelusta hetken aikaa.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

bowtie81

olisi tärkeää tietää, onko vesirajan alapuolella tietokone bokseja, jos ei, niin tilanne on parempi, mutta toisaalta johtosarjatkin kärsii vedestä, eikä sisällä olevia liitoksia ole tehty vedenpitäviksi, ja korroosio kun pääsee johtimeen, se alkaa pikkuhiljaa edetä, joten johtosarjatkin tulisi vaihtaa. Laite voi toimia täysin mutta ei koskaan tiedä missä vaiheessa korroosio etenee siihen vaiheeseen, että alkaa tehdä tepposia.

Auto on selvästi osoittautunut kiertopalkinnoksi, ja veikkaanpa, että syy myyntiin on voinut olla esim. joku pikku korjaus jota omistaja halunnut saada takuuseen ja sitten huollossa on ilmennyt, että autolla ei ole takuuta, jolloin omistaja mahdollisesti päättänyt laittaa vanhingon kiertämään. Nämä omia veikkauksia, mutta yleensä noin lyhyellä omistusajalla kannattaisi ehkä paremminkin vuokrata auto ;D

Jotain tärkeääkin tästä on opittu, jos kerran kaikki leonit rekisteröidään farmariksi, tarkoittanee se sitä, että diesel mallit voi muutoskatsastaa pakettiautoksi, mikäli tuohon ei ole tullut hiljan jotain tarkennuksia?

o.b.

Ei ole kauhean kallis rasti vaikka uusia koko pääjohtosarja autoon. Webasto siihen varmaan onkin vaihdettu tai otettu kokonaan pois. Ohjaustehostin on myös kohtuu alhaalla? Muut taitaa olla pyörien napojen yläpuolella.

Johtosarjojen sisällä on useita haaroitusliittimiä maadoituksille ja eri väylille ja ne ei todellakaan kuivu vaikka miten yrittäisi.

Mutta odotellaan rauhassa, miten homma etenee...

Jultsu

No, kallis ja kallis. Nopsaan katsottuna pelkällä moottoritilan johtosarjalla on hintaa noin 600 euroa, mutta kun noita johtosarjoja on autossa useampiakin ja jos ne kaikki uusii niin puhutaan tuhansista euroista + toki autokin pitää purkaa aivan paljaaksi koska nuo sarjat eivät yleensä käytä mitään väliliitoksia. Käytännössä siis täysin mahdoton temppu. Epäilen myös että lähtevät noita monikymmenkertaisia nippuja sahailemaan auki ja yksitellen tekemään puristeliitoksia jossain polkimien takana jonne ei mahdu edes aikuisen käsikään.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

maileri

Vagarena on paikkansa ja palkkansa ansainnut! Jälleen nohevien palstalaisten ansiosta on yksi case askelta lähempänä ratkaisua. Kysymys kuuluu, mitä teki nyt Rinta-Jouppi? Myikö auton jo markkinahintaan jollekin perin onnettomalle vai ottiko auton pois myynnistä ja lähti selvittelemään vastuukysymyksiä??

o.b.

Ei kait niitä kaikkia johtosarja tarvitse uusia jos auto on ollut upoksissa pyörien napoja myöten?

Olkoon tämä viimeinen kommenttini tähän viestiketjuun, ennen kuin jotain mainitsemisen arvoista ilmaantuu ;)

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: maileri - 11.02.18 - klo:23:15
Vagarena on paikkansa ja palkkansa ansainnut! Jälleen nohevien palstalaisten ansiosta on yksi case askelta lähempänä ratkaisua. Kysymys kuuluu, mitä teki nyt Rinta-Jouppi? Myikö auton jo markkinahintaan jollekin perin onnettomalle vai ottiko auton pois myynnistä ja lähti selvittelemään vastuukysymyksiä??

Ei tässä mikään rakettitieteilijä tarvitse olla, että auto tulee vielä myyntiin useamman kerran. Parhaassa tapauksessa omistaja vielä kyselemään tänne neuvoja.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 11.02.18 - klo:23:35
Ei kait niitä kaikkia johtosarja tarvitse uusia jos auto on ollut upoksissa pyörien napoja myöten?

Niinkuin tuossa edellä mainitsin, esimerkiksi öljypohjassa oleva määrä/laatuanturi on johdotettu suoraan mittaristolle ilman väliliitoksia, ja saman suojateipin alla kulkee varmaan 30 muutakin johtoa jotka risteilevät ympäri ämpäri pisin autoa lattiasta kattoon.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Geoman

Autoissa pitäisi olla rekisteriote, josta näkyy auton historia. Tässäkin tapauksessa on asialla olleet Suomen "rehellisimmät"; merkkiliike, AVK, Rinta-Jouppi Oy.

Saksassa autojen rekiteriote kerää auton mm. omistustiedot, rekisterinumero muutokset ja se kulkee koko auton käyttöiän auton omistajalla. Suomeen tuotaessa Trafi ottaa kyseisen saksalaisen rekisteriotteen itselleen.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Geoman - 12.02.18 - klo:09:21
Autoissa pitäisi olla rekisteriote, josta näkyy auton historia. Tässäkin tapauksessa on asialla olleet Suomen "rehellisimmät"; merkkiliike, AVK, Rinta-Jouppi Oy.

Saksassa autojen rekiteriote kerää auton mm. omistustiedot, rekisterinumero muutokset ja se kulkee koko auton käyttöiän auton omistajalla. Suomeen tuotaessa Trafi ottaa kyseisen saksalaisen rekisteriotteen itselleen.

Kyseinen auto on laitettu rekisteriin vasta AVK oston jälkeen, eli kastumisepisodia sen perusteella ei voi päätellä. En tiedä mutta epäilen että liike rekisteröi auton vasta luovutuksen yhteydessä. Kun se odotti luovutusta ja meni lunastukseen ei vielä ollut mitään rekisterissä. Spekuloin kun en tiedä. Auto meni lunastukseen ja päätyi AVK:lle. Auto myytiin korjattavaksi ja kerrottiin että kyseessä vesivahinkoauto. Kun auto lopulta kahden yksityishenkilön omistuksen jälkeen päätyi RJ ei heillä ollut syytä epäillä auton historiaa. Nythän he selvittävät auton taustoja. Mä en lähtis osoittelemaan ketään sormilla kun kukaan muu kuin asianomaiset tietää mitä lopulta käynyt. Tapaus on aika eksoottinen ja musta näyttää että auton historia olisi voitava nähdä paremmin. Nykyinen järjestelmä näyttäisi olevan vaillinainen tälläisessä tapauksessa.

ConD

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 12.02.18 - klo:17:18
Mä en lähtis osoittelemaan ketään sormilla kun kukaan muu kuin asianomaiset tietää mitä lopulta käynyt. Tapaus on aika eksoottinen ja musta näyttää että auton historia olisi voitava nähdä paremmin. Nykyinen järjestelmä näyttäisi olevan vaillinainen tälläisessä tapauksessa.
+1 tälle.

Tavallaan erästä foliohattuherraa muistellen, mehän ei lopulta taideta tietää kunnolla koskaan mitä autoille tapahtuu ennen liikenteeseen luovutusta. Likipitäin kaikki kirjanpito Suomen viranomaisilla alkaa tuosta mystisestä hetkestä jolloin avaimet pudotetaan ostajan käteen. Tässä Leonin tapauksessa ei ollut kuin pari pientä juttua jotka viittasi siihen että jotain on tapahtunut. Mallivuosi ja tehdastakuun alkamispäivä, joka ei ollut sama kuin 1. käyttöönottopäivä, vaan välissä oli likipitäin puoli vuotta, puoli vuotta kastumista, AVK seikkailuja ja "korjaamista"?

RJ vaikuttaa ryhtyneen tutkimaan asiaa ihan oikeasti, sillä heidän etunsahan se lopulta on. Hyvä niin. Jännä olisi tietää joskus miten asian kanssa kävi, mutta taitaapa jäädä selviämättä tänne foorumille...
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

maileri

Lainaus käyttäjältä: ConD - 12.02.18 - klo:21:05
+1 tälle.

Tavallaan erästä foliohattuherraa muistellen, mehän ei lopulta taideta tietää kunnolla koskaan mitä autoille tapahtuu ennen liikenteeseen luovutusta. Likipitäin kaikki kirjanpito Suomen viranomaisilla alkaa tuosta mystisestä hetkestä jolloin avaimet pudotetaan ostajan käteen. Tässä Leonin tapauksessa ei ollut kuin pari pientä juttua jotka viittasi siihen että jotain on tapahtunut. Mallivuosi ja tehdastakuun alkamispäivä, joka ei ollut sama kuin 1. käyttöönottopäivä, vaan välissä oli likipitäin puoli vuotta, puoli vuotta kastumista, AVK seikkailuja ja "korjaamista"?

RJ vaikuttaa ryhtyneen tutkimaan asiaa ihan oikeasti, sillä heidän etunsahan se lopulta on. Hyvä niin. Jännä olisi tietää joskus miten asian kanssa kävi, mutta taitaapa jäädä selviämättä tänne foorumille...

Kyllähän tämä selviää foorumille ennemmin tai myöhemmin. Päivitetään vain rekkarihaku (XMZ-731) vaikka kuukauden päästä ja nähdään mitä autolle on tapahtunut.

vwmies

Nyt TE on julkaissut RJ artikkelinsa porukasta netissä, vain lukuoikeus puuttuu.....

AUTOKAUPPA

https://www.talouselama.fi/uutiset/jos-ei-tule-koskaan-virheita-on-pelatty-virhetta-liikaa-ja-menetetty-paljon-kauppaa-sen-takia/3a625665-e40c-3bb5-a863-96d65318e9a9

Tilaa on. Samoille lakeuksille mahtuvat molemmat Rinta-Jouppien yhtiöt. Pienillä paikkakunnilla Arin (vas.) ja Juhan (oik.) johtamat Rinta-Joupit eivät kilpaile keskenään. Rauno Rinta- Jouppi (keskellä) painottaa vanhoja asiakassuhteita. ”Kaikki eivät seuraa nettiä.” KUVATEKSTI, KUVA PEKKA KARHUNEN

”Jos ei tule koskaan virheitä, on pelätty virhettä liikaa ja menetetty paljon kauppaa sen takia”

13.2.2018 07:30 AUTOKAUPPAVAIN TILAAJILLE  YRITT,,MINEN

Rinta-Joupin autosuku kasvattaa lakeuksien autoimperiumia kahden yhtiön voimin.
Etelä-Pohjanmaan Tervajoelta Suomen autokaupan valloituksen aloittaneet Rinta-Joupit kauppaavat autoja kahdessa eri yrityksessä. Alkuperäistä Rinta-Joupin Autoliikettä johtaa Rauno Rinta-Joupin nuorempi poika Ari. Hänen isoveljensä Jarmon perustamaa J. Rinta-Jouppia johtaa jo Jarmon poika Juha....  slut.
Yritetään pärjätä.

sambolo

En nyt tiedä miten tuo uutinen liittyy tohon kastuneeseen autoon mutta jos joku haluaa lukea sen niin www.emagz.fi käyttis ja salasana: lainanpäivä. Voimassa 15. päivään asti ja muitakin lehtiä voi lukea.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

maileri

Tänään päivitetyt tiedot näyttävät seuraavaa eli auto edelleen myyntivarastossa vaikka nettiautoon päivitetty myydyksi:
Maahantuoja tai valmistaja
SEAT, S.A.
Ajoneuvon tila
Rekisterissä
Ajoneuvoluokka
M1 / Henkilöauto
Rekisteritunnus
XMZ-731
Valmistenumero
VSSZZZ5FZGR190104
Käyttöönotto­päivä
13.3.2017
Ensirekisteröinti Suomeen
13.3.2017
Tyyppinimi
5F
Tyyppihyväksyntänumero
e9*2007/46*0094*21
Variantti
BCJXHX0V
Versio
FD6SFD6D90137MMMLM572
Käyttö
Myyntivarasto
Vakuutus
Fennia 5.1.2018
Vakuutustyyppi
Varastovakuutus
Todistuksen teknisenosan järjestysnumero
3
Todistuksen ilmoitusosan järjestysnumero
3

Omistusaika
Nimi ja osoite
Omistajuustyyppi
5.1.2018-
Rinta-Joupin Autoliike Oy
Ketunniementie 10
50130  MIKKELI
1.omistaja

Omistushistoria
Omistusaika
Nimi ja osoite
Omistajuustyyppi
25.9.2017-5.1.2018
Yksityinen
1.omistaja
24.2.2017-25.9.2017
Yksityinen
1.omistaja

maileri

Tämä SEAT on saanut uuden omistajan!!! Auto on poistunut Rinta-Joupin myyntivarastosta ja on ollut yksityisessä käytössä 19.2.2018 alkaen. Kenelle jäi musta-pekka käteen? Taisi käydä niin, että Rinta-Jouppi halusi purkaa kaupat ja auto palautui edelliselle omistajalleen? Entä muistaako vanha isäntä Rauno Rinta-Jouppi jotain palstalaista ensi jouluna joulukortilla kiittäen nohevasta toiminnasta?


-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 24.07.18 - klo:15:21
ja taas tarjolla  ;D

https://www.nettiauto.com/seat/leon/9814324

Taas härskisti pukattu uuteen liikkeeseen. Toisaalta en ihmettele miksi kamuxilla myynnissä 😉.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

maileri

Tuonhan voisi joku viitseliäs palstalainen käydä koeajamassa ja lukemassa VCDSllä vikakoodit. Sittenhän sen näkee miten tuollainen kastunut käy ja kukkuu. Toki voi olla, että ongelmat tulevat esiin sitten vasta vuosien päästä.

lemmentalja

VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI

-karppa-

Olisi mielenkiintoista nähdä omistaja historia mitä tapahtui tuossa Rinta-joupin ja Kamux:n välillä  ;)
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

a_jaba

Minä uhrauduin ja maksoin Trafille kokonaiset 2, auton rekisteritiedoista.

Tässä omistushistoria:

23.7.2018-
Kamux Suomi Oy, Kamux
Suomi Oy/Lempäälä Ideapark
1.omistaja
Ideaparkinkatu 4
37570 LEMP,,,,L,,

18.2.2018-23.7.2018 (tämän omistajan nimi ja osoitetiedot näkyy trafin tiedoissa mutta niitä ei varmaan ole tässä korrektia julkaista)
Yksityinen
1.omistaja

5.1.2018-18.2.2018
Rinta-Joupin Autoliike Oy
1.omistaja
Ketunniementie 10
50130 MIKKELI

25.9.2017-5.1.2018
Yksityinen
1.omistaja

24.2.2017-25.9.2017
Yksityinen
1.omistaja
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 24.07.18 - klo:22:16
Minä uhrauduin ja maksoin Trafille kokonaiset 2, auton rekisteritiedoista.

Tässä omistushistoria:

23.7.2018-
Kamux Suomi Oy, Kamux
Suomi Oy/Lempäälä Ideapark
1.omistaja
Ideaparkinkatu 4
37570 LEMP,,,,L,,

18.2.2018-23.7.2018 (tämän omistajan nimi ja osoitetiedot näkyy trafin tiedoissa mutta niitä ei varmaan ole tässä korrektia julkaista)
Yksityinen
1.omistaja

5.1.2018-18.2.2018
Rinta-Joupin Autoliike Oy
1.omistaja
Ketunniementie 10
50130 MIKKELI

25.9.2017-5.1.2018
Yksityinen
1.omistaja

24.2.2017-25.9.2017
Yksityinen
1.omistaja

Palautuiko tuo takaisin samalle yksityiselle, joka oli sen ns. "myynyt" rinta-joupille?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Reneto

Miksi Trafin ilmaisella haulla näkyy että auto on käyttökiellossa. Poistettu liikenteestä.
Olen jonkin verran tehnyt näitä hakuja liikkeissä olevista autoista, ja ensimmäisen kerran nään tuollaisen ilmoituksen..  ???
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy