Obdeleven

Aloittaja Occu14, 12.02.17 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

heller

Miula ois ylimääränen gen2 palikka kaupan. yv:llä lissää.
Model 3 Highland
ex. Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini
ex. Golf 1.2TSI DSG Hailaini
ex. Passat 1.8T 3B Hailaini (tuonti)

o.b.

Pystyyköhän sen liittämään mun gen1 palikan PRO-lisenssiin ::)

Kinnostunut olen...

heller

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 01.07.25 - klo:19:10Pystyyköhän sen liittämään mun gen1 palikan PRO-lisenssiin ::)

Kinnostunut olen...
Kysy ni tehää kauppaa :)
Model 3 Highland
ex. Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini
ex. Golf 1.2TSI DSG Hailaini
ex. Passat 1.8T 3B Hailaini (tuonti)

Waiski

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 01.07.25 - klo:19:10Pystyyköhän sen liittämään mun gen1 palikan PRO-lisenssiin ::)

Kinnostunut olen...

Eiköhön tuo ole ihan mahdollista, koska lisenssi on sidottu tiliisi, eikä laitteeseen.

pjkorkko

Uutena Volkkaristina meinasin tilata tuon obd11 gen3 mokkulan. Toimiiko tuo 2007 2.0tfsi passatissa vai meneekö rahat hukkaan jos tilaan.

o.b.

Lainaus käyttäjältä: pjkorkko - 17.03.26 - klo:18:18Uutena Volkkaristina meinasin tilata tuon obd11 gen3 mokkulan. Toimiiko tuo 2007 2.0tfsi passatissa vai meneekö rahat hukkaan jos tilaan.
Toimii moitteetta. Kieli kannattaa vaihtaa englanniksi, niin niistä vikakoodeista jotain tolkkua.

jstt

Koodausapua haetaan Vaasasta Enyaqia varten. Lähetä sähköpostia jstt2000@gmail.com.

petrisa

Mulle ei ole ihan käynyt selväksi, mitä nuo creditit tarkoittavat käytännössä?

Mahtaako kukaan tietää mihin kaikkiin yksiköihin pääsee käsiksi -26 vuotisessa hybridi Cuprassa?

Epäilen etten tule uuteen autoon tekemään mitään koodausmuutoksia vaan lähinnä vain tutkia "pintaa syvemmältä".
Rakenne näissä on käsittäkseni MEB(+) ja samaa ainakin VW:n ja Skodan kanssa.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: petrisa - tänään kello 10:08Mulle ei ole ihan käynyt selväksi, mitä nuo creditit tarkoittavat käytännössä?

Mahtaako kukaan tietää mihin kaikkiin yksiköihin pääsee käsiksi -26 vuotisessa hybridi Cuprassa?

Epäilen etten tule uuteen autoon tekemään mitään koodausmuutoksia vaan lähinnä vain tutkia "pintaa syvemmältä".
Rakenne näissä on käsittäkseni MEB(+) ja samaa ainakin VW:n ja Skodan kanssa.

Hybridi Cupra on kyllä MQB Evo perusrakennetta.

MEB ja MEB+ ovat sähköautoja ja tollasta + perusrakennetta ei taida olla vielä yhtäkään toimitettu asiakkaille suomessa, ensimmäinen ilmeisesti tulee olemaan Cupra Raval joskus heinäkuussa.
- Ei autoa -

Ex. Volkswagen ID.3 Pro Performance Tech -21 39tkm - 88tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm - 63tkm (työsuhdeauto)
Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy