1.2 TSI 2014

Aloittaja Jtl45, 07.02.17 - klo:17:31

« edellinen - seuraava »

Jtl45

Moi,

Ostin käytetyn Polon kaksi viikkoa sitten, auto on facelift eli jakohihna moottorilla. Mikä mahtaa olla kun tasakaasulla kuuluu moottorista sellainen ulina/sirinä, heti kun painaa kaasua tai nostaa jalan kaasulta niin ääni loppuu, onko ominaisuus tai vika?

Toinen asia on joka häiritsee on vaihteisto, auto on manuaali ja tuntuu välillä et liikennevaloissa ykkös vaihde ei mene kiltisti päälle, onko tuttua jollekkin?

Autollani ajettu 38000km ja on huolettu niinkuin pitää. Muuten todella mukava peli ajella ja menee pienellä polttoaineella.

J64

Katsopa tuota Leon 5F viat -ketjua, siellä on keskustelua asiasta. On ominaisuus, ei syytä huoleen.
Golf 1.0 Tsi ja Kawasaki VN 900 Classic

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy