Polo mittaristo

Aloittaja Jtl45, 22.01.17 - klo:10:20

« edellinen - seuraava »

Jtl45

Moikka,

Polo tuli tosiaan hankittua ja olen todella positiivisesti yllättynyt. Auto on laadukkaan oloinen ja todella mukava ajaa.

Saako Confort varusteisessa autossa nopeuden näkymään digitaalisesti ulkolämmön tilalle?

DongFeng

Tyttären uudessa Polo Allstarissa ainakin näkyy digitaalinen nopeus, jostain valikosta hän sen kaivoi esille.

tex-

minkä tasoinen autosi on. comfortlinessa sen saa näkymään oikeasta viiksesta keinukatkaisijasta. siitä saa muutakin kiinnostavaa näkymään. mootorinlämmöt, kulutukset yms
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Jtl45

Autoni on confortline, mutta siinä ei ole oikeassa viiksessä noita nappuloita. Kulutuksen saan näkymään stereoiden näytöstä. Auto on siis vuosimallia 2014 ja on facelift malli. Ehkä tuossa ei saa kyseisiä asioita näkymään.

mikama83

Kyllä siinä pitäisi olla oikeassa viiksessä ne napit joilla saa selattua eri tietoja? Mulla myös -14 ja comfoftline.

Jtl45

Ei siinä ole oikeassa viiksessä kuin se nappi josta voi säätää lasinpyyhkimien nopeuden eli se joka on viiksen päällä ei päässä. Tuossa eiole myöskään cruisea eli onko sitten vain jokin vaatimattomampi versio.

tex-

onko oikean viiksen alapuolella sitten nappi?
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Jtl45

Ei mun mielestäni, katson huomenna.

zsi

Lainaus käyttäjältä: Jtl45 - 22.01.17 - klo:15:37
Ei siinä ole oikeassa viiksessä kuin se nappi josta voi säätää lasinpyyhkimien nopeuden eli se joka on viiksen päällä ei päässä. Tuossa eiole myöskään cruisea eli onko sitten vain jokin vaatimattomampi versio.
Olisikohan autossa monitoimiratti? Jos on, niin ne tavallisesti pyyhkimien viiksessä olevat näytön säätönupit ovatkin ratissa, sen oikeassa puolassa.

Jtl45

Ei ole monitoimi ratti, lueskelin jostakin että joku paketti sisältää pakkipiipparin, laajemman ajotietokoneen ja vakionopeudensäätimen.

zsi

Lainaus käyttäjältä: Jtl45 - 22.01.17 - klo:22:10
Ei ole monitoimi ratti, lueskelin jostakin että joku paketti sisältää pakkipiipparin, laajemman ajotietokoneen ja vakionopeudensäätimen.
Laajemman ajotietokoneen myötä tulee myös runsaampi mittaristo, jossa pienet pyöreät analogiset pa- ja veden lämpö-mittarit. Perusmittaristossa on vain pa-tason näyttö LCD-ruudussa. Tässä esimerkki, mitä kaikkea yksinkertaisempi mittaristo/ajotietokone voi näyttää: http://www.motor-talk.de/blogs/salamipizza/die-multifunktionsanzeige-mfa-des-polo-v-t2428704.html

Jtl45

Mistäköhän saan vaihdettua lämpötilan kohdalle muuta tietoa?

hduck

Polo 1.0 trendline vuosimallia 2015 ja sama juttu, mittaristossa näkyy isolla lämpötila enkä saa sitä vaihdettua mistään.

Oikeassa viiksessä ei ole niitä nappuloita joilla tuota pääsisi säätämään, joten eikö tuohon siis mitenkään saa näkymään esim. digitaalista nopeutta?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy