tuolla toisessa topicissa oli tämä. Huom sivun 3 viimeinen bullet
Autovalmistajan tai tämän valtuutetun edustajan tulee ilmoittaa Trafillesavutusmittauksessa käytettävät, mahdolliset ruiskutuksen katkaisunpyörintänopeuden ohjearvosta poikkeavat mallikohtaiset moottorinpyörimisnopeudet ja savutuksen kiinteitä raja-arvoja korkeammatmallikohtaiset raja-arvot sekä muut savutusmittauksessa huomioonotettavat seikat, joista ei ole tietoja muuten yleisesti saatavilla.
Mahtaako 2004 a6 1.9tdi olla vielä hiukkasloukkua. Millaisia lukuja muilla on. Onko näin vanhaa kalustoa?
BKD -05 ilman loukkua kilpiarvo 1.Lähestulkoon mahdoton raja.Paaliin taitaa mennä
No ei kai sentään.. Käsittääkseni tuo BKD on lähellä BKP konetta rakenteeltaan, pumppusuuttimet ovat tosin erilaiset. Passatin BKP on mennyt aina alle yhden ilman DPF:ää ja alhaisimmat lukemat 0,2.
Ei ole tehtaalta lähtiessään ollut, sisarmalli Passattiin sai kyllä tehtaalta DPF-jälkiasennussarjaa noihin 1.9TDI moottoreihin joilla ilmeisesti sai huojennuksia täkäläisistä veroista.
Aika tylyä 2000-luvun alun autoille joilla alkaa ikä painaa...Mutta repikääpä tästä huumoria. Euro 4:lla k-arvo 3,2