2010 Yetissä (250tkm, CFHC, 4x4) EGR systeemi alkoi nikottelemaan 2-3 kuukautta päivityksen jälkeen. Korjaamolla sanottiin, että venttiili pitää vaihtaa - ei tehtaan vastaantuloa. EGR on kuulemma kuluva osa kuten renkaat ja jarrut. Ei renkaita vaihtaessa joudu purkamaan puolta autoa - ainakaan vielä. Kukaan ei kerro mitä uusi päivitys tekee, mutta pitäisi olla Skodan mukaan onnellinen, että on saanut ilmaisen päivityksen.
Auto minkä penkitän ei ole lastutettu, on vakio-ohjelmalla ja penkitän sen ennen tuota huijauspäivitystä sekä sen jälkeen.
Laitatko tulokset penkityksestä tälle foorumille kun olet tehnyt...
Jos ongelmia on ilmaantunut päivityksen jälkeen eikös olisi syytä ryhmäkanteeseen. Eikun adressit.com sivulle kerätään lista nimistä jotta kuluttaja-asiamies lähtee ajaa asiaa.
Suomalaisen asennehan on, että annetaan vapaasti kairata kakkoseen ja ei me silti suututa niin onko tuo pyöreä nolla nyt ihme. Mutta itse ainakin johonkin suuntaan alan urputtamaan, kun päivitystä en aio ottaa, ellei pystytä antamaan lupausta, että se ei vahingoita autoa. Tälläistahan lupausta eivät saksassa pysty/suostu antamaan.
Eikös tuolla adressilla just kerätä tarpeeksi nimiä taakse että kuluttaja-asiamies ei voi vain sivuuttaa asiaa.Jos homma ei lähde liikkeelle sitten pykälä ylöspäin ja vetoomuksen esitys kkv:n pääjohtajalle.Ja mediahan ottaa helposti asian myllyynsä...
Tuuletin jää pyörimään kun pidemmän ajon päätteeksi sammuttaa auton (vaikka on hetken pitänyt autoa tyhjäkäynnilläkin). Haisee käryltä.
Ei ollut tarvetta tuolle penkitykselle, koska en aio tuollaista paperia allekirjoittaa saati päästökamppanjaa suorittaa autolle, jos se ei ole pakollista.
Tuo lappu on kai eri autoon koska sen päästökampanjaan halutun autonhan piti olla vakio juttujesi mukaan, eikös niin?Kaikista kampaanjaan liittyvistä ongelmista johtuen en välttämättä itsekään veisi autoa päivitettäväksi, jos ei ole pakko.
Kyseessä on vakio "päästökampanja-auto". Ja nimenomaan tuon takia en mitään lappuja kirjoita alle saati päivitä tuota kamppanjaa.
Itse en ainakaan joutunut mitään lappuja allekirjoittamaan?Tiskiltä kysyivät, että onko tehty muutoksia koriin/moottoriin niin vastasin, että ei tietääkseni =DKamppispäivitys tehtiin ja matka jatkui vakiolla autolla normaalisti.
^VMP. Ne näkee tietokoneella heti, onko auto vakiosoftalla vai ei, myöskin niillä on tiedossa ite tekemänsä päivitykset kyseiseen autoon eli ohjelmointien lukumäärä joka myös näkyy. Tommoset laput on ihan v*ttuilua.
Kuinka moni on kirjoittanut tällaisen alle ?
Tyhmänä olin siinä käsityksessä että kusetusohjelman poisto on pakollinen toimenpide vuosikatsastusta ajatellen, muuten en tätä olisi antanut tehdä. Voi PERKELE !!!!Suomi -juntteja viedään kuin pässiä narussa ja sakupoika senkun nauraa partaansa. Oli kyllä viimeinen VW joka tähän talouteen tulee, pitäkööt tunkkinsa. Samaa paskaa Audit ja Skodat.