Muilla kokemuksia 1001 renkaista

Aloittaja kromelontti, 05.12.16 - klo:10:22

« edellinen - seuraava »

kromelontti

Tilasin yli kuukausi sitten sava nastarenkaat, siitä vajaa viikko niin tuli. Olivat vaan savan kitkarenkaat.Olen lähettänyt kymmenkunta viestiä sivuston yhteydenoton kautta. On kyselty kuinka olen kyseisellä viikolla kotona, tuovat oikeat renkaat ja samalla vievät väärät pois... Tätä siis jatkunut kuukauden. Onneksi maksoin visalla, siihen kuuluu se ostoturva. Saa rahat pois, pitää vaan lähettää väärät renkaat saksaan. Toisaalta vois odotella vielä muutaman viikon, jos sais ne renkaat.
vw 1300 -74   golf 1.3 cl -86 golf 1.8 gti -99   golf 1.9 sdi -03 Octavia 1.9 tdi -08

Turbokiisseli

Kerran olen renkaat tuolta tilannut, ja silloin Post Nord Logistics kadotti kaksi rengasta johonkin päin Ranskaa. Hetken asiakaspalvelun kanssa taisteltuani sain uudet renkaat. Yhteydenotto onnistuu vain englanniksi tai saksaksi, suomenkielisiin viesteihin eivät vastanneet.
Tesla Model Y dual motor LR
Porsche 911 C4 1999
VCDS HEX+CAN Länsi-Uudellamaalla, kysy privalla!

Sniiki

Koitin tilata vanteita ja kyselin niiden tietoja. Eivät osanneet vastata (eivät tienneet mitä myivät, edes omia tilauskoodejaan joita oli 3 vaikka ko. vannetta valmistettiin vain kahdella värillä). No ei niitä sitten lopulta oikeasti edes ollut varastossa joten se siitä.
Sitten koitin tilata renkaat joita piti kans olla varastossa. Parin päivän päästä tuli vain ilmoitus "rahat palautettu". Ei ollu niitäkään oikeasti varastossa.
Vähän epämääräisen oloinen pulju kaikenkaikkiaan.
Kyllä se saksalainen Frank sieltä yrittää translaattorilla suomeksikin vastata, kun kerran vahingossa finskisivujen kautta härmäksi kirjoitin, mutta jos haluaa että ne jotain asiasta ymmärtävät niin englanti/saksa toimii paremmin.

nemos

Pari vuotta sitten kirjoittelin sinne englanniksi ja nimen perusteella todennäköisesti virolainen henkilö vastasi siihen suomeksi. Itse toimituksessa ei oikein mikään mennyt putkeen ja asiakaspalvelusta ei saanut muuta vastausta kuin "selvitetään"
Volvo XC60 T8 Inscription

JPN_V70D3OR

Vuosi sitten Nokian8:t tuli maltilliseen hintaan. Toimitusaika oli reilu pariviikkoa, ennätin jo kysellä missä viipyvät, neuvoivat vain odottamaan  ::)
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

Quattro A4

Elokuussa tilasin uudet kesärenkaat. Hankook Ventus Prime K125:set. Hintaa ei 225/45 17 renkaille tullut kuin rapiat 317â,¬ +60â,¬ rengastöistä. Tulivat reilussa viikossa valitsemaani asennuspaikkaan.
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

Archie

Kahdesti olen tilannut ja renkaat tulivat viikossa eikä mitään valittamista niiden suhteen. Jälkimmäisellä kerralla piti vain taistella Postin kanssa kun se ei meinannut suostua toimittamaan niitä kotiovelle. Kotiintoimitushan on toimitusehto. Enkä minä suostunut hakemaan niitä postista.

kromelontti

Nyt tuli taas sähköpostiin 9.12, että järjestävät kuljetusta väärien renkaiden hakua varten. Väärät siis toimitettu 29.10.
Alkaa usko saksalaisten säntillisyyteen olemaan koetuksella. Vähän samalla lailla kävi kun viime jouluksi tilailtiin aliexpressistä kuusenkoristeita jotka tuli tammikuussa  :D
vw 1300 -74   golf 1.3 cl -86 golf 1.8 gti -99   golf 1.9 sdi -03 Octavia 1.9 tdi -08

Eka Golf

On se hyvä että asun taajamassa, saa renkaat ja koristeet lähikaupasta, hintakin halvempi kuin netissä!  :P

AnttiX

Pari kertaa olen tilannut Ling Long greenmax 225/40r18 renkaat, n. 2 viikon toimitusajalla, oikeat renkaat tulleet aina kotiin asti, ei valittamista.

Iso-Jaska

Kahdet renkaat olen tänä syksynä tilannut, toiset ympärivuotiset maasturiin Westlake/Goodride SL309 31-10,5-15 ja toiset kevytkuorkkiin Linglong Greenmax Winter VAN 225/65 R16.

Jälkimmäisten kanssa kanssa vaan kävi niin, että tulikin 255/65R15 kesäpinnat, ei saanut vaihdettua kun ei ollut niillä tuota tilaamaani varastossa. Rahat palautui Visalle aikanaan, taisi mennä kolme viikkoa renkaiden noudosta rahajen palautukseen. Tosi hyvin piti asiakaspalvelu yhteyttä.

Nyt olis taas tuota Linglong Greenmax Winter VAN 225/65 R16 varastossa mutta 150â,¬ sarja kalliimpana.

Noissa maaasturin renkaissa säästi 350-400â,¬. Tuolta ne tuli maksamaan 360â,¬+ 38â,¬ asennus.
SKODA OCTAVIA SCOUT -15
SEAT LEON ST 1.6 TDI 4Drive -14 (CLHA)
Honda CR-V
Ex VAG:t: T5 Multivan -06 (BNZ), Octavia Combi 1.6 TDI CR DPF Ambiente -10 (CAYC), Octavia HB 1.9 TDI Ambiente -07 (BXE), Octavia Combi 1.9TDI Ambiente -03 (ASV), Cordoba 1.9 TDI Stella -00 (AGR), Polo 6N 1.3i -95 (ADX), Jetta 1.6 TDIC -88, Audi 80 1.6D -84

jaris

Olen tilannut 3 krt henkilöauton kesärenkaat ja kerran monkijän renkaat, kuluvana vuonna yksi tilaus.

Onneksi ei ole ollut ongelmia....

Renkaat olleet luvattua, samaa paistoviikkoa ja toimitus sujunut aina alle viikossa, siis jos viikonloppuna tilattu niin perjantaina tulleet perille.
CX-5 awd

kromelontti

Nyt näyttäis olevan helsingin postissa uudet. Jännä nähdä koska täällä ja onko oikeat. Talvirengaskausi rupeaa olemaan pian puolessa välissä.

kromelontti

Päivää vaille 2 kuukautta kesti ennen kuin tuli perille oikeat. En voi kyllä suositella moista puljua. Paitsi tietenkin jos tilaa hvissä ajoin ;D Hinnat ovat kyllä halvat, asiakaspalvelu syvältä

Flameball

Itsellä ei ole kuin positiivisia. Tosin kaikki setit mitä hankittu olleet kesärenkaita. Toimitus ollut nopeata ja renkaat tuoreita.

heijuk

Oon tilannut kolmet renkaat (sekä kesä- että talvirenkaita) ja yhdet vanteet, eikä oo ollut mitään ongelmia. Renkaat on olleet tuoretta paistoa ja kaikki toimitukset sisältäneet aina sen, mitä tilaukseen olen näpytellyt. Joskus toimitusaika ehkä hieman tuntunut pitkältä.

OctyRO

2 kertaa tuolta tilannut, kummallakaan kerralla ei ollut mitään ongelmia. Kerran kuski vaan kysy, että mihin kuorma-autoon noi 265 tilasin. No bemariin ne meni. Paistoleima ei itsellä ollut se tuorein, mutta itelle kelvannut kaikki alle 2v vanhat "uudet".

M-J

Liki 2 vko meni tilauksesta että renkaat kotona. Tuli 2 erässä kun toinen kolli jäi seisomaan DPD:n terminaaliin. PostNord täällä päässä ei voi auttaa vaan kuulemma lähettäjän reklamoitava. No laitoin mailia DPD seurannan mukaisesti DPD:n terminaaliin ja paketti lähti eteenpäin seuraavana päivänä. Tosin itse viestiin tuli kuittaus vasta 2pv sen jälkeen että ovat suomessa. 1001 Asiakaspalveluunhan ei sitten saa yhteyttä sivujen kautta, joten suosittelen pelkästään luottokortilla tilaamista jos sattuu jotain, niin saa omansa pois. Renkaat paistettu 6/17 eli tuoretta tavaraa.

jukkanen

Muutaman kerran olen tilaillut ja pelkästään hyvää sanottavaa, tuoreita ovat olleet.

GranLavida

Viime vuonna tilasin yhden kesärengassatsin, tuli reilussa viikossa perille ja renkaat oli tuoreita.
Seat Leon Sportstourer PHEV FR -24
Ex. Seat Leon ST 1.0tsi DSG Style Business -17
Ex: VW Gran Lavida 1.4tsi 96kw Luxury -14

infinity

Laitetaanpa tähänkin, kun toinen viesti on tuolla jossain linkit-osion seassa.

Eli tilasin 7.8. illalla 225/40/18 kitkat. Lähetys tuli perille 11.8. Mielestäni todella nopea toimitus..

Ainoastaan pieni ongelma eli 2kpl näistä renkaista oli 185/65/15 kesärenkaita.

Laitoin samantien sivujen kautta viestin/kuvat ohjeiden mukaan ja vastaus tuli tunnin sisällä että tutkivat asiaa.

Sen enempää en ole mitään kuullut, mutta tänään aamulla tuli Postnord hakemaan 3kg pakettia Hollantiin.. No annoin nuo väärät renkaat kaverin mukaan.

Nyt siis odottelen että tulisi jotain viestiä noista puuttuvista renkaista..
BMW 530e xDrive

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy