Passat 1.4 tsi dsg7 Highline sedan.

Aloittaja Mikkes, 19.11.16 - klo:08:39

« edellinen - seuraava »

Mikkes

Otsikon mukainen. Onko jollain palstalaisella ja onko tietoa, onko hiljaisempi kuin Comfortline, ilmeisen pirteä kuitenkin, ainakin paperilla.
Kuinka tuo sylinterien lepuutustoiminto, saadaanko sillä oikeasti ihan kulutuksen pienenemistäkin, vai meneekö luokkaan myyntipuheet.

Varustukseen olisin ottamassa Ledit (ajotilanteen mukaan säätyvät) Navi, sähkötoiminen takaluukku, lohko/letkulämmitin sisälämmittimellä, ei kuulemma saa tuohon webastoa? Kokemuksia, kiitos etukäteen.

Mikkes

Jatkan vielä itse sen verran, että meillä firmassa oleviin bensa Golfeihin on kyllä saanut Webaston ja enemmän asiaa penkoessani, samaan moottoriin saa myös Skodalla, Ainakin Superb, joten tekninen ongelmahan se siis ei ole, vaan? Toi Golf on 125 heppainen, mutta Superbissa sama 150 heppainen. Ostaessa myyjä sanoi yhdeksi syyksi toimitusaikojen venymisen??? Ei minulla mihinkään kiire olisi ollut, jonka myös mainitsin. Aika sekavalta kuulostaa tämä politiikka.

jupes

Syys/lokakuun vaihteessa tein tilauksen 1.4tsi 150hv Passat variantista ja ainakin tuolloin webasto oli tilattavissa myös noihin pienempiin bensakoneisiin.

Tammikuun ensimmäiselle viikolle sovittiin auton luovutus, joten ei se toimitusaikaan kaiketi vaikuttanut.

Alkuvuoden 2016 tuo webasto ei tainnut olla tehdasasennettavana varusteena ja sen takia itse auton tilauksen lykkäsin syksyyn.
Golf VII 1.4 TSI DSG Variant

Mikkes

Lainaus käyttäjältä: jupes - 21.11.16 - klo:17:32
Syys/lokakuun vaihteessa tein tilauksen 1.4tsi 150hv Passat variantista ja ainakin tuolloin webasto oli tilattavissa myös noihin pienempiin bensakoneisiin.

Tammikuun ensimmäiselle viikolle sovittiin auton luovutus, joten ei se toimitusaikaan kaiketi vaikuttanut.

Alkuvuoden 2016 tuo webasto ei tainnut olla tehdasasennettavana varusteena ja sen takia itse auton tilauksen lykkäsin syksyyn.

Täysin samoista ajoista puhutaan, voitko sanoa, mistä liikkeestä myyvät tuolla webastolla varustettuna. Jotenkin aina vaan oudommaksi menee, jostain liikkeestä saisi ja jostain toisesta ei.

jupes

Tampereen Laakkoselta auton tilasin. Ja syyyskuun loppu taisi olla tilauspäivä.
Golf VII 1.4 TSI DSG Variant

Mika2

Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 19.11.16 - klo:08:39
Otsikon mukainen. Onko jollain palstalaisella ja onko tietoa, onko hiljaisempi kuin Comfortline, ilmeisen pirteä kuitenkin, ainakin paperilla.
Kuinka tuo sylinterien lepuutustoiminto, saadaanko sillä oikeasti ihan kulutuksen pienenemistäkin, vai meneekö luokkaan myyntipuheet.

Varustukseen olisin ottamassa Ledit (ajotilanteen mukaan säätyvät) Navi, sähkötoiminen takaluukku, lohko/letkulämmitin sisälämmittimellä, ei kuulemma saa tuohon webastoa? Kokemuksia, kiitos etukäteen.

Itsellä vastaava comfortline. Myyjä vakuutti että äänitasossa ei olisi eroa - faktaa tästä ei ole. Suorituskyky on omasta mielestä riittävä. Rekkoja ohitellessa saa olla tarkkana kaasun kanssa ettei nopeus karkaa. Lepuutustoiminto alentaa kulutusta ajotietokoneen perusteella. Mutta kuinka paljon oikeasti vaikuttaa kokonaiskulutukseen on vaikea sanoa. Eipä tuosta haittaakaan näytä olevan :)

Tilasin oman kesällä ja silloin ei saanut tehdasasennettua Webasto. Laittoivat kotimassa Webaston + Remucin. Suosittelen.

Mainitsemastasi paketista on vaikea sanoa poikkipuolista sanaa. Itse lisäsin vielä avaimettoman lukituksen (jossa tuli mukana sähkötoiminen takaluukku)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy