Seat Leon 5F Facelift

Aloittaja -ruoska-, 19.10.16 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

mfroberg

Koska tuo on tilattu? Oma 1.0 ST Style Boheme Purple tilattu 4.2. ja hieman jo rupeaa tässä olemaan odotuksen kevättä rinnassa....
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

pikatsu

Lainaus käyttäjältä: jopiira - 25.03.17 - klo:20:13
AnttiSFI: Itsellä oma auto mystery blue ja olen tyytyväinen väriin vaikka aika mielettömän näköinen on myös boheme purple

Mystery blue luonnonvalossa ei ole tylsä väri vaan kohentaa hyvännäköisesti muotoja. Perusväri aika lähellä subarun sinistä, mutta auringon valo vaalentaa metalliväriä...

Hieno väri muotiväri toi Mystery blue.

AnttiSFI

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 26.03.17 - klo:00:07
Minullekin tulossa Mystery Blue joskus Huhtikuussa (tilattu jo tammikuun puolivälissä). Tilaushetkellä ei ollut ainuttakaan livenä nähtävissä. Alla pari videota missä väri näkyy suht. luonnollisessa tilassa:

Noiden kautta löytyi tällainenkin, https://www.youtube.com/watch?v=zovQYagYb0Y, tuossa näkyy auringossa ja luonnonvalossa kaikin puolin hyvin! Taidan pysyä päätöksessäni tuon kanssa :)

matlock

Tuli nähtyä ensi kertaa Mystery Blue Leon liikenteessä. Tuota väriä itsekin mietin auton väriksi, kun tilauksen jätin. Päädyin kuitenkin tuttuun ja turvalliseen perusvalkoiseen. Livenä nähty Leon vahvisti värivalinnan oikeaksi. Tuo Mystery Blue oli ainakin pilvisellä säällä yllättävän tummansininen ja sellainen "perussininen". Lisäksi näytti vähän arkiselta väriltä Style-varusteltuun Leoniin. Väri toiminee paremmin auringonvalossa ja FR/Cupra-varusteisessa autossa. Makuasioita toki.

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: matlock - 28.03.17 - klo:10:30
Tuli nähtyä ensi kertaa Mystery Blue Leon liikenteessä. Tuota väriä itsekin mietin auton väriksi, kun tilauksen jätin. Päädyin kuitenkin tuttuun ja turvalliseen perusvalkoiseen. Livenä nähty Leon vahvisti värivalinnan oikeaksi. Tuo Mystery Blue oli ainakin pilvisellä säällä yllättävän tummansininen ja sellainen "perussininen". Lisäksi näytti vähän arkiselta väriltä Style-varusteltuun Leoniin. Väri toiminee paremmin auringonvalossa ja FR/Cupra-varusteisessa autossa. Makuasioita toki.

Ettet vaan sekoittanut siihen toiseen siniseen, tummempaan väriin "Mediterraneo Blue"? Tuon värin näin itse autoliikkeessä livenä ja se on Mystery Blueta tummempi, vaikka esim. konfiguraattorissa saa asiasta toisenlaisen kuvan. Myyjä ei suositellut sitä vaan sanoi, että niitä joudutaan käytettynä myllyttämään, jotta kiilto saadaan esille, koska väri on liian tumma.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

matlock

LainaaEttet vaan sekoittanut siihen toiseen siniseen, tummempaan väriin "Mediterraneo Blue"? Tuon värin näin itse autoliikkeessä livenä ja se on Mystery Blueta tummempi, vaikka esim. konfiguraattorissa saa asiasta toisenlaisen kuvan. Myyjä ei suositellut sitä vaan sanoi, että niitä joudutaan käytettynä myllyttämään, jotta kiilto saadaan esille, koska väri on liian tumma.

Mielestäni se oli Mystery Blue, kun olin näkeväni metallinhohtoa ja siten metallivärin. Tuo mainitsemasi kun on muistaakseni ei-metalliväri. Varmaksi en voi toki sanoa, aivan likeltä kun en autoa nähnyt. Jospa näitä alkaisi kohta näkyä liikenteessä enenevissä määrin? Kova kuume saada jo omakin ajoon  8)

MrBurns

Tänään näin Mystery Bluen ja Mediterranean bluen ja on tuo mystery vaaleampi ja metallihohtoisempi väri. Tosi hienon näköinen puhtaana ja aurinkoisella säällä. Oma valinta taitaa kallistua boheme purpleen ilman että livenä sellaista olen nähnyt. Mites nuo valot, onko ajovaloja lukuunottamatta kaikki ledejä vaikka ei ledipakettia ota. Lähes pelkkää kaupunkiajoa niin olisi pelkkä ulkonäköjuttu nuo ledivalot.
Octavia G-Tec DGS ja Leaf 40kWh

Paschat77

Pitkästä aikaa arenalla ja syykin on taas selvä.
Ã,,killinen kuume iskenyt ja se ei lopu muuten kuin uuden auton tuoksulla. Vahvasti näyttää, että Leoni päivittyy samanmoiseen, mutta paremmin varustettuna.

Olin jo vaihtamassa konsernia, mutta niin vain veri vetää VAGia kohti. Toisaalta olen ollut Leoniin hyvin tyytyväinen toisin kuin Octaviaan.
Tietty hyvä vaihtotarjous ja viiden vuoden takuu kummasti houkuttelee.

Suosittelen kyllä led-pakettia. Ulkonäkö on yksi syy ja toinen on valosävy. Jos vielä fl-mallissa valoteho on parantunut. Silloin pitäisi pitkilläkin nähdä jotain.  ;)
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Paschat77 - 28.03.17 - klo:21:35
Pitkästä aikaa arenalla ja syykin on taas selvä.
Ã,,killinen kuume iskenyt ja se ei lopu muuten kuin uuden auton tuoksulla. Vahvasti näyttää, että Leoni päivittyy samanmoiseen, mutta paremmin varustettuna.

Olin jo vaihtamassa konsernia, mutta niin vain veri vetää VAGia kohti. Toisaalta olen ollut Leoniin hyvin tyytyväinen toisin kuin Octaviaan.
Tietty hyvä vaihtotarjous ja viiden vuoden takuu kummasti houkuttelee.

Suosittelen kyllä led-pakettia. Ulkonäkö on yksi syy ja toinen on valosävy. Jos vielä fl-mallissa valoteho on parantunut. Silloin pitäisi pitkilläkin nähdä jotain.  ;)

Lisäyksenä vielä huolettomuus. Polttimoita ei tarvitse vaihtaa (koko umpio tosin sitten, jos menevät rikki). Lupaavat FL-mallin ledeille 50% paremman valotehon. Kuten aiemmin täällä mainittiinkin, niin talviautotesteissä Atecan LED:t saivat TM:ltä jo varovaiset kehut ja kantamaakin valoista löytyi. Kun muukin elektroniikka on tähän FL-malliin siirretty Atecasta, niin nuo valot lienevät samaa sarjaa myös.

Ja totta, kyllä se viiden vuoden takuu on varmasti tuonut ja tuo Seatille asiakkaita.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

jukkanen

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 29.03.17 - klo:10:28
Lisäyksenä vielä huolettomuus. Polttimoita ei tarvitse vaihtaa (koko umpio tosin sitten, jos menevät rikki). Lupaavat FL-mallin ledeille 50% paremman valotehon. Kuten aiemmin täällä mainittiinkin, niin talviautotesteissä Atecan LED:t saivat TM:ltä jo varovaiset kehut ja kantamaakin valoista löytyi. Kun muukin elektroniikka on tähän FL-malliin siirretty Atecasta, niin nuo valot lienevät samaa sarjaa myös.

Ja totta, kyllä se viiden vuoden takuu on varmasti tuonut ja tuo Seatille asiakkaita.

Harmi kun on vielä tuo kilometriraja noin pieni; jos tulevalla Leonilla tulee ajeltua edes samaan tahtiin kuin Toledollani olen ajellut, tarkoittaa tuo 100 000 km vain n. kahta vuotta 9 kuukautta... :(

Onko muuten varma, että takuu korvaa mahdolliset led-viat? Onko tiedossa että jollain ollut vikaa ledeissa ja olisi korjattu?

matlock

Kyselin myyjältä oman autoni toimitusaikatauluja. Seuraavaa selvisi: valmistunut viikolla 12, lähtenyt tehtaalta/satamasta 28.3.2017 ja toimitus arviolta huhti-toukokuun lopussa. Eli n. kuukausi menee siitä, kun auto on valmistunut ja lähtenyt tehtaalta. Tämä tiedoksi muillekin, ketkä samaa asiaa miettivät.

Tilauksen jätin 20.2.2017, joten kokonaistoimitusajaksi tulisi tällöin n. 10 viikkoa. Sinänsä en pidä pahana, mutta odottavan aika on pitkä  :D

Yaffa0

#191
Lainaus käyttäjältä: jukkanen - 29.03.17 - klo:14:42
Harmi kun on vielä tuo kilometriraja noin pieni; jos tulevalla Leonilla tulee ajeltua edes samaan tahtiin kuin Toledollani olen ajellut, tarkoittaa tuo 100 000 km vain n. kahta vuotta 9 kuukautta... :(

Onko muuten varma, että takuu korvaa mahdolliset led-viat? Onko tiedossa että jollain ollut vikaa ledeissa ja olisi korjattu?

Minulle myyjä tarjosi takuun venyttämistä alle 300 eurolla 150 000 kilometriin. En ottanut, koska minulla tulee kilometrejä max 15 tkm vuodessa. Luulisi, että tuo on vieläkin voimassa. LED-valoille luvataan kestoksi auton elinikä. En tiedä mitä se sitten tarkoittaa käytännössä.

Oman auton pitäisi valmistua tällä viikolla, joten katsotaan kumpi saa ensin, minä vai Matlock :D
Tosin reiluuden nimissä minun pitäisi voittaa. Teinhän tilauksen jo tammikuun puolella.  ;D Eli pääsisikö Pääsiäisenä sitten kurvailemaan... saapi nähdä.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

MoFFe

Kyselin S3 ledeistä että mikä on niiden elinikä, ja vastaus tais olla 150tkm  ;D
En sitten tiedä... uskon että kestää ainakin sen ajan ja varmaan pidempää. Varmaan myös ihan kiinni siitä paljonko tulee ajettua yöllä tai pimeässä.

Pate

Lainaus käyttäjältä: Pate - 13.03.17 - klo:09:47
1.0TSI ST DSG Ecomotive Technic gray  luvattu minulle kuun vaihteessa toimittaa. (ilman ledipakettia koska ledeillä olisi venynyt 7 viikkoa toimitus pidemmälle).
Tuotantoviikko oli 8.

-Pate

Auto noudettu 28.3  ja hyvältä tuntuu toistaiseksi. Laittelen kuvia kun kerkiän tallin puolelle.

Yaffa0

Onkos kellään vielä kokemuksia Facelift -mallista FR:n kanssa (vain Suomessa) vakiona tulevilla 18" renkailla?

Itse olisin halunnut ne Seatin tehdasvakiot 17" renkaat ja vaikka en ole ajanutkaan vielä metriäkään noilla 18 tuumaisilla, niin olen jo alkanut etsiä kesärengastarjouksia hiljaisemmasta 16"-17" rengaskoosta Nokian renkailla. Jos joku on kiinnostunut ostamaan Leonin 18" FR vanteet kumeineen, niin saatanpa laittaa ne vaikka tänne myyntiin sitten. Niillä on ajettu siis sitten korkeintaan autoliikkeestä kotiin/töihin ja sieltä rengaskauppaan ;D

Mutta jos on kokemuksia jakaa, niin mielellään kuuntelen kommentteja. Laitan toki tänne sitten omat kokemukset tuon lyhyen ajorupeaman osalta, kun sen aika on.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Paschat77

Ei ole fl-mallista kokemuksia, mutta aiemmasta kyllä.
En ole pitänyt mitenkään erityisen äänekkäänä. Riippuu myös varmaan mitkä renkaat sattuu alle saamaan.
Mulla on nykyisessä Contin SC5.

Mielestäni tämä on ollut hiljaisempi kuin edellinen Ocu 17-tuumaisilla ja sitä edeltävä Passat 18-tuumaisilla.

Itse pidän niiden tuomasta ulkonäköplussasta ja jämäkämmästä ajettavuudesta. Tietty kulutus nousee karvan verran.
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

veski

Ovatko muut törmänneet vielä Seat Leonin business dsg malleihin (Style, Xcellence, FR)?

Style business: dsg, navi 8'', led-valot, metalliväri, tutkat, vakkari, automaatti ilmastointi, plus muut stylen varusteet.
FR business: edellä mainittujen lisäksi, kessy ja FR:n perus varusteet.
Excellence business: mukautuva vakkari, kessy, Seat full link, kamera.

Itse totesin, että molemmat paketit (style ja FR) tarvitsisivat vain Seat Full linkin ja Seat soundin. Myös tuohon ecomotiveen on saatavilla sound system noin 320 hintaan, joka on lähes pakko hankinta. Tätä ei näkynyt nettisivujen konfiguraattorissa. Itse tykkäsin 1.0 + dsg yhdistelmästä ja ainoa mikä häiritsi oli surkea äänentoisto, mikä kokisi pienen parannuksen tuolla soundi systemillä. Tosin tekeekö tuolla Full linkillä mitään, jos on auton navi?

veski

b1mpo

Paremman äänen saa autoon full linkin avulla spotifystä, jos musiikki tärkeää.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: veski - 31.03.17 - klo:20:16
Ovatko muut törmänneet vielä Seat Leonin business dsg malleihin (Style, Xcellence, FR)?

Style business: dsg, navi 8'', led-valot, metalliväri, tutkat, vakkari, automaatti ilmastointi, plus muut stylen varusteet.
FR business: edellä mainittujen lisäksi, kessy ja FR:n perus varusteet.
Excellence business: mukautuva vakkari, kessy, Seat full link, kamera.

Itse totesin, että molemmat paketit (style ja FR) tarvitsisivat vain Seat Full linkin ja Seat soundin. Myös tuohon ecomotiveen on saatavilla sound system noin 320 hintaan, joka on lähes pakko hankinta. Tätä ei näkynyt nettisivujen konfiguraattorissa. Itse tykkäsin 1.0 + dsg yhdistelmästä ja ainoa mikä häiritsi oli surkea äänentoisto, mikä kokisi pienen parannuksen tuolla soundi systemillä. Tosin tekeekö tuolla Full linkillä mitään, jos on auton navi?

veski

Full link on paljon muutakin kuin Navi. Siinä saa helposti puhelimen keskeisiä toimintoja auton näytölle. IPhonen käyttäjät saavat Carplayn ja Android käyttäjät Android auton. Podcastit, omat soittolistat, Spotifyn oma käyttöliittymä jne. Lisäksi tulee Seatin puhelinappsit, joilla saa autosta tietoa. Se on mielestäni tärkeä varuste.

Navi Systemin 8 kaiutinta soivat mielestäni jo riittävän hyvin. Bassotkin ovat aika puhtaita ja matalia, vaikka eivät toki subbaritasoa, mutta riittävän hyviä. Iso ero on sillä kuunteleeko radiota vai digitaalista äänilähdettä. Jälkimmäinen soi ilman Seat Soundiakin hyvin, mutta radioääni on vähän ponneton. Näin ainakin nykyisessä ennen FL mallia hankitussa Leonissa. Ja nytkin vaikka otin paljon lisävarusteita, niin jätin Seat Soundin mielestäni turhana pois. Subbari vie liikaa tilaa tavaratilassa. Sille rengaskuopalle on perheautossa aika paljon käyttöä.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 31.03.17 - klo:21:32
Paremman äänen saa autoon full linkin avulla spotifystä, jos musiikki tärkeää.

Ja Apple Musicista  ;)
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 01.04.17 - klo:00:20
Ja Apple Musicista  ;)
Ja radiota voi kuunnella paljin paremmalla laadulla tune in -sovelluksella ja tietysti google music toimii androidissa vastaavasti.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Mikkeller

#201
Jos suoratoistopalvelujen äänenlaadusta puhutaan niin Tidalista saa cd-laatusen häviöttömän flac-muotoisen streamin. Artistitkin saa vähän kelvollisemman korvauksen, kuin mitä Spotify tilittää. Muutenkin varsin toimiva palvelu / appi. Ei tosin kokemuksia autokäytössä.

Seat Soundista voi varmaan ongelmitta ottaa väliaikaisesti vararengassubbarin pois autosta? Toimiihan siis tuolloin muuten normaalisti, mutta subin äänet jää vain pois pelistä?
VAG:lla vuodesta 1999.

MrBurns

Tuli ne ledit sitten ruksattua, samalla lisäsin vielä soundsystemin ja langattoman latauksen entisten varusteiden lisäksi. Mistä kannattaisi katsella 16" talvivanteita, kumit on jo.
Octavia G-Tec DGS ja Leaf 40kWh

Matskasi

Lainaus käyttäjältä: Matskasi - 23.02.17 - klo:08:29
Kuulostaa todella tutulta, noin se meni minullakin. Tosin tämä kaikki pallottelu tapahtui parissa viikossa; kuume iski tammikuun puolivälissä, sitten Berner lääkitsi sitä muutamaksi päiväksi, mutta jo seuraavalla viikolla lähti ST 1.4 ACT FR tilaukseen.  :) Nyt sitten malttamattomana odotellaan huhtikuun puoliväliin auton kotiutumista.

Odottavan aika on pitkä, 22.3. auto saapunut Suomeen ja reilun viikon verran pitää vielä odotella Webaston asennusta. Ohessa listaa tulevan DSG-FR-farkun varusteista.
-metalliväri Desire red
-FR Pack
-Full Link
-Webasto
-lisäksi tavaratilaan kumimatto ja takapuskurin päälle läpinäkyvä lastaussuoja.
Ajossa: Seat Leon ST 1.4 PHEV 204 eHybrid Xcellence DSG
Ex: Seat Leon ST 1.4 TSI 150 ACT FR DSG
Ex: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Mikkeller - 01.04.17 - klo:08:44
Jos suoratoistopalvelujen äänenlaadusta puhutaan niin Tidalista saa cd-laatusen häviöttömän flac-muotoisen streamin. Artistitkin saa vähän kelvollisemman korvauksen, kuin mitä Spotify tilittää. Muutenkin varsin toimiva palvelu / appi. Ei tosin kokemuksia autokäytössä.

Tuo tidal ei toimi kuin AUXilla ja käyttöliittymä silloin puhelimessa? Tai huonompana bluetoothilla, jolloin äänen laatu kärsii ja tidal ei tuo etua. AUX alkaa olla katoavaa kansanperinnettä. Spotifyssä on parempi äänenlaatu android auton kautta, kuin parhaalla laadulla pakatussa mp3:ssa muistikortilta. Flac on sitten eri asia.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

AnttiSFI

Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 01.04.17 - klo:10:17
Spotifyssä on parempi äänenlaatu android auton kautta, kuin parhaalla laadulla pakatussa mp3:ssa muistikortilta.
Mihin tämä perustuu, ts. miksi olisi?

b1mpo

Ã,,äni on erottelevampi ainakin tuossa omassa skeidassa. En tiedä johtuuko cantonista, että erottuu. Kuunnellut siis samaa levyä ja vertaillut korvakuulolla. Levyn olen pakannut itse mäkillä ja ulkoisella asemalla.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Mikkeller

Onko kellään käsitystä koska vois uuden 1.4 ST FR: n saada, jos nyt tiaa?
VAG:lla vuodesta 1999.

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Mikkeller - 02.04.17 - klo:17:24
Onko kellään käsitystä koska vois uuden 1.4 ST FR: n saada, jos nyt tiaa?

Kolmisen kuukautta lienee hyvä nyrkkisääntö. Toki myyjillä voi olla valmiita malleja tilauksessa eli jos niiden lisävarusteet natsaa, niin sitten voi saada muutamassa viikossakin.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

veski

Tämänlainen olisi tarkoitus tilata, tarjous lyöty lukkoon, mutta aina voi sattua ja tapahtua  :o

SEAT Leon ST 1,4 TSI 150 ACT FR Business DSG (5F85YZ PBUS)
Lisänä:
PNC+PG6 SEAT Sound system
SEAT Full Link
PZ2 Mapcare
Moottorilämmitin + sisäpistoke
Roiskeläpät, taakse ja eteen (Leon ST, FR)

Aika vähän tuli lisävarusteita täppäiltyä, kun toi business pack oli sen verran kattava.

Väriksi olen aikonut Nevada Whitea, oon jotenkin vaan tykästynyt valkoisiin autoihin  :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy