Kiinan Android soittimet

Aloittaja NightRider79, 23.09.16 - klo:14:05

« edellinen - seuraava »

Hilleri

Sellainen huomio lisäksi. Vedin takapenkkiläisille videojohdot valmiiksi Joyingista. Tuo oli kyllä tavallaan turhaa, kun soittimella ei pysty jakamaan eteenpäin kuin dvd-kuvaa tai video-iniin ohjattua kuvaa. Eli esim. elisa viihteen streamit ei näkyisi takapenkin näytöissä. On vielä hieman epäselvää, että muuttaako Mirrorlink tätä asiaa jotenkin. Voisiko esim. mirrorlinkin sisältö jotenkin näkyäkin muissa näytöissä...

Joka tapauksessa jos Yetissa johtoja vetää, niin Joyingin takanäytöille tarkoitetut audio-out lähdöt ovat sellaisessa paikassa että normaali rca:t kiinni ollessaan soitin ei mahdu enää kiinni. Eli audio rca:t pitää jättää laittamatta tai löytää jokin kulma-rca että soittimen saa perille asti kiinni. Itse jätin nämä vetämättä ja videojohdot ovat vain kiinni.

mla

Käsittääkseni tuosta minun laitteesta ei ainakaan saa kuin DVD kuvan ulos RCA:lla. Se on joku rajoitus siinä raudassa. Siksi tein itselle WLANin autoon ja Chromecastilla lähetän kuvan takapenkille kattonäyttöön. Samalla voin kuvaa laittaa kännykästäkin jos haluaa eli ei ole pakko edes käyttää tätä kiina-soitinta.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Hilleri

Joo DVD:n tai rca-in-laitteen kuvan saa vain ulos, eli ei oikeastaan mitään käyttöä.

Miten sä ton chromecastin olet virittänyt, eli mikä hostaa sitä wlania?

mla

Työn puolesta minulla on mokkuloita joka lähtöön ja yksi niistä on pysyvästi autossa. Mokkulallehan saa virran USB:llä yms.
Mokkulassa on WLAN ja sillä jaan netin tuolle kiinan vekottimelle ja autossa olijoille. Samalla sitä voi käyttää ChromeCastin kanssa.
Kiinan navista siis voi lähettää sille kuvaa tai omista puhelimista - HDMI -> RCA konvertterin tarvitsin koska ChromeCast tukee vain HDMI:tä. Sen sai kiinasta USB virralla edullisesti.

Toki toistava softa pitää tukea ChromeCastia eli kaikista se ei onnistu. Mutta Netflix, Elisa Viihde ja mm. MX Player toimii hyvin tuon kanssa.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Hilleri

Ok, tota setuppia vähän ounastelinkin. Kiitos infosta.

Teitsi27

Moi! Asensin 2 viikkoa sutten carjoyingin android soittimen skoda yetiin vm2009,mutta mulla on sellainen ongelma ,että en saa soitinta virrattomaksi ja auton akku tyhjenee muutamassa päivässä. Osaako joku auttaa ,että mitä pitäisi tehdä ja onko muilla ollut samanlaisia ongelmia.

Jultsu

Menikö se suoraan kiinni auton johtoihin, eli et laittanut väliin mitään can-väylä-heräte-adapteria?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Rehtori

#67
Tuohon akun tyhjentymiseen löytyy paljon juttua hakusanoilla:" battery drain rns/rcd"
Vanha canbus gateway-purkki ei välttämättä osaa katkaista virtaa soittimelta vaan jää taustalle auki vaikka soitin on "kiinni"
Näitä löytyy myös Kiinasta viiden kympin hintaan uusia toimivia.
3C0 907 530 Q


Teitsi27

Kyttkentä on suoritettu oheisennkuvan mukaan.


Teitsi27

Lainaus käyttäjältä: Rehtori - 02.07.17 - klo:09:13
Tuohon akun tyhjentymiseen löytyy paljon juttua hakusanoilla:" battery drain rns/rcd"
Vanha canbus gateway-purkki ei välttämättä osaa katkaista virtaa soittimelta vaan jää taustalle auki vaikka soitin on "kiinni"
Näitä löytyy myös Kiinasta viiden kympin hintaan uusia toimivia.
3C0 907 530 Q

Teitsi27

Osaako kukaan kertoa, että jos tilaan netistä canbus cateway purkin koodilla 3C0 907 530 Q niin poistuuko akun tyhjentymis ongelma sillä ja käykö kyseinen purkki skoda yetiin vm 2009?

Hilleri

Moi,

Oletko tilannut tuon ihan itse Joyingilta tuon soittimen? Jos olet, niin ota yhteyttä niiden aspaan spostilla. Todennäköisesti vaihtavat todella minimaalista korvausta vastaan soittimen sellaiseen joko on joko:
a) tarkoitettu kyseiseen automalliin
b) toimivaan yksilöön

Tuo sun juttus kuulostaa joko väärältä laitteelta kokonaan, vialliselta laitteelta, tai sitten oot hommanut laitteen jostain tiskin alta kysymättä mikä laite sopii kyseiseen kiesiin.

Lyyriä

Tuonne on nyt tullut soittimia jossa on android 6.0 mutta ilmeisesti ei olekkaan vaan itse voi sen päivittää? Onko päivittäminen vaikeeta ja mitä eroa tos 6.0 ja 5.1 on?

Tuamine

Morjesta.. Oli akku tyhjentynyt 3c passatista kahdessa viikossa kun ei ollut käytössä. Vika varmaan on tuossa kiinan soittimessa kun tulee jatkuva virta kahdelle johdolle (Keltainen ja Punainen). Mitä tuohon keksis että ei tulis jatkuvaa virtaa soittimelle kokoajan? Soitin kyllä sammuu aina kun sammuttaa auton mutta silti jää se jatkuva virta sinne päälle.. Tosiaan tämäkin akun purkautuminen selvisi vasta nyt kun olin vahvistimelle ettimässä herätettä.

Kyseessä tämä soitin:https://www.aliexpress.com/item/7-2-din-Car-DVD-for-Volkswagen-VW-golf-4-golf-5-6-touran-passat-B6/32342020910.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.u1ytzS

jonssoni

https://www.carjoying.com/802.html

Tällainen soitin olisi myynnissä. Täysin uusi, paketti avaamaton.

Hinta 120â,¬ / paras tarjous.

PJ
Petri Johansson

sahkari68

Mikä olisi nyt hyvä navi soitin tilata ebaysta tai muualta, mieluiten euroopasta jotta saa nopeasti autoihin asennettua :)

Hewman

Morjens  itse laitoin  Tiguaniin  kiina soittimen  Oulussa oleva  putiikki.

MediaExponent.com    Toimii varmasti kaikki toiminnnot  android  6.1  .

mukana kapula saat  obd liittimestä tiedot soittimeen.

takuu puoli vuotta ,Radio parempi kuin oma WW soittimessa .

Kyseinen  liike  korjailee myös  myita soittimia  antaa korjaus tarjouksen.

Tämä minun mielipiteeni

sahkari68

Omaan 2012 passattiin laitoin tämän https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F122953813865
Kaikki toimi suoraa ilman mitään säätämistä.


vturpeinen

Moro.

Oon päivittämässä b6 koriseen A4 Audiin soitinta 1 din -> 2 din. Kehikko on jo vaihdettu vaan grammari uupuu.

Kovasti oon katsellut tuollaista XTRONSia https://www.ebay.de/itm/Android-8-0-Octa-Core-4GB-RAM-Autoradio-7-GPS-NAVI-DVD-fur-AUDI-A4-S4-RS4-B6-B7/173121657510?hash=item284edadaa6:g:7McAAOSw9NBaaqb2

Pitäisi ilmeisesti jäädä kojelaudan näyttökin toimimaan ja kytkennän muutenki olla melko plug&play paitsi itsellä ei ole bosea vaan se köyhäilymallin vahvari&kaiuttimet takana. Autossa muuten löytyy vanhemman mallin ISO-liitin ja vanha mankka heräili väylän ohjaamana. Tuon linkin mankan ISOn kytkentää katselin niin pitäisi olla käypäinen?
Kenelläkään kokemusta näistä varsinki näistä A4:n mallikohtaisista soittimista? Toki jos on suositella muutakin vaihtoehtoa niin saa kertoa. Haluis vaan pitää melko siistinä tuon asennuksen niin sen vuoksi on automallikohtainen soitin hakusessa.

Sitten kyssäriä tuosta canbus-boxista. Ilmeisesti kytketään kiinni riippumatta onko tuo quadlock tai vanhempi ISO-johtosarja? Näissä bokseissa ilmeisesti ollut vikana joillakin, että on jäänyt nk.päälle ja syönyt akkua tyhjäksi? Liekkö miten yleistä?

Enhancer

Sen enempää asiaan syventymättä, B6-korisessa Audissa ei ole CAN-väylää.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 15.04.18 - klo:00:29
Sen enempää asiaan syventymättä, B6-korisessa Audissa ei ole CAN-väylää.

Kyllä on.

Kaverilla oli aikoinaan B6-korinen A4 vuosimallia 2002, saksasta käytettynä tuotu ja alkuperäisellä kasettisoittimella. Yhdessä sitten duunattiin siihen joku perus clarionin mankka ja kyllä vaan siinäkin CAN-adapteri tarvittiin herätettä tekemään clarionille.

Naurettiin ensin kaverin kanssa, että muuten kattavasti varustellussa autossa oli kasettisoitin ja nauru ei ainakaan helpottanut kun todettiin että kasettisoittinta heräteltiin CAN-väylän avulla.  :D
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Enhancer

Kiitos korjauksesta, uskottava se on että mittariston ja radion välille ovat kyhänneet väylän. Ilmeisesti lähinnä radiokanava / lähdetieto kulkee tuolla, muuten aikalailla vanhaa liittoa kun noissa näkee paljon jälkiasennussoittimia.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

vturpeinen

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 15.04.18 - klo:00:29
Sen enempää asiaan syventymättä, B6-korisessa Audissa ei ole CAN-väylää.

Eli concert soittimelle on tuotu CAN-L ja CAN-H liittimille piuhat.

tapanixxx

Itse jättäisin nämä kiinaradiot kauppaan 😀

Kyllähän saksalaiseen autoon sopii blaupunkt tms kuin nenä päähän 😀

vturpeinen

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 16.04.18 - klo:17:07
Itse jättäisin nämä kiinaradiot kauppaan 😀

Kyllähän saksalaiseen autoon sopii blaupunkt tms kuin nenä päähän 😀

Toki jos järkirahaan löytyy blaukkari mallikohtaisena, ettei tule nk.sovitelevyllä kasaan räkäisty amisasennus niin mielellään laitan harkintaan.

vturpeinen

Lainaus käyttäjältä: vturpeinen - 14.04.18 - klo:14:12
Moro.

Oon päivittämässä b6 koriseen A4 Audiin soitinta 1 din -> 2 din. Kehikko on jo vaihdettu vaan grammari uupuu.

Kovasti oon katsellut tuollaista XTRONSia https://www.ebay.de/itm/Android-8-0-Octa-Core-4GB-RAM-Autoradio-7-GPS-NAVI-DVD-fur-AUDI-A4-S4-RS4-B6-B7/173121657510?hash=item284edadaa6:g:7McAAOSw9NBaaqb2

Pitäisi ilmeisesti jäädä kojelaudan näyttökin toimimaan ja kytkennän muutenki olla melko plug&play paitsi itsellä ei ole bosea vaan se köyhäilymallin vahvari&kaiuttimet takana. Autossa muuten löytyy vanhemman mallin ISO-liitin ja vanha mankka heräili väylän ohjaamana. Tuon linkin mankan ISOn kytkentää katselin niin pitäisi olla käypäinen?
Kenelläkään kokemusta näistä varsinki näistä A4:n mallikohtaisista soittimista? Toki jos on suositella muutakin vaihtoehtoa niin saa kertoa. Haluis vaan pitää melko siistinä tuon asennuksen niin sen vuoksi on automallikohtainen soitin hakusessa.

Sitten kyssäriä tuosta canbus-boxista. Ilmeisesti kytketään kiinni riippumatta onko tuo quadlock tai vanhempi ISO-johtosarja? Näissä bokseissa ilmeisesti ollut vikana joillakin, että on jäänyt nk.päälle ja syönyt akkua tyhjäksi? Liekkö miten yleistä?

Eli vastaan tässä itse itselleni ja kerron ensimaistiaisia tuosta linkin soittimesta. Laitteen saatuani katselin vaan kytkennän, että piuhat menee sinne minne pitääkin. K-BUS piuha autosta ei kytkeydy mihinkään. Itselläni ei tarkempaa tietoa mitä sen pitäisi edes tehdä.
Tämän jälkeen vaan johtosarjoja mankan perään(antenni adapterin unohdin tilata) ja laite hyppäsi heti tulille.
Latasin ekaksi Heren ja spotifyn. Sijainti löytyi mukisematta. Spotifysta soittelin jokusen rokin ja äkiksellen en osaa moittia ääntäkään. Takapään kaiuttimet lähti heti toimimaan.
Laite pariutui tuohon väylään ongelmitta. Mankka herää, tottelee valokatkaisijaa ja tunnistaa pakkivaihteen peruutuskameraa varten(pitänee harkita hankintaa). Laittelen lisää kokemuksia kunhan pääsen käymään tienpäällä.
Miinuksena mainitakseni laitteen taakse tulevan johtomäärän takia joutuu hieman asettelemaan ja ohjailemaan johtoja, että mankka menee kunnolla paikoilleen.

makevw

https://www.joyingauto.eu/joying-latest-vw-8-car-autoradio-2gb-octa-core-android-head-unit-plug-and-play-dvd-player-for-passat-golf-jetta.html
Tuollanen tuli tilattua itelle, ens viikolla pääsenee asenteleen. Perjantaille tuskin kerkeää tulla mitenkään et ois vkl päässy testaamaan. Mut oha tässä aikaa ootella, kerrotaan kokemuksia kunha aparaatti saapuu.
Liikunta haisee hielle ja urheilu haisee bensalle.

makevw

No nyt on muutama päivä rassailtu radiota. Ok kamppeelta tuntuu. Radion herkkyys ei samaa mitä alkup rcd310, mutta olikin tiedossa. Muutama kerran resetoinut ittensä, kun pidempään seisoo ja ilmeisesti syynä asetus sleep mode setting. Jos laittaa power off when acc off nii silloin restoi ittensä osaksi. Esim: radio kanavat jää muistiin mutta tilit ja yhteyden nollaa. Sleep mode when acc off ei tee tuota. Eli pitää pitää sillä. Kunhan joutaa niin vois tehä virran kulutus mittausta kummallakin asetuksella vertailun vuoksi. Onkos näiden kanssa ollu muuten virran syönti ongelmia? Itellä vm2010 golffi. Kytkentä tehty ohjeen mukaan että ei pitäisi olla sitä ongelmaa........ Gps nyt vain hanskalokerossa ja pelaa sieltäkin ok. Ulkoinen mikrofoni(tuli mukana) kannattaa asentaa niin puhelun vastapuoli kiittää paremmasta äänen kuuluvuudesta. Jatkamma tutkimuksia.
Liikunta haisee hielle ja urheilu haisee bensalle.

makevw

Vuorokauden seissy auto ja vielä näytti 12,4V tupsytpistokkeessa oleva mittari. Mittarissa itessään palaa valo koko ajan ja taitaapa olla vielä luurinki laturi paikoillaan. Katotaan mitä näyttää päivällä ko heräilee.
Liikunta haisee hielle ja urheilu haisee bensalle.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy