Ihan hölmöähän noita valmiiksi leikattuja settejä on ostaa. Ovat hemmetin paljon kalliimmat kuin metritavara ja juuri joku hankalanmuotoinen kohde kun on kyseessä, niin teippiä joutuu venyttämään paikalleen. Ihan varmasti joutuu mattopuukkoa käyttämään venytyksen jälkeen
Tietoa suositeltavista autoteippaajista Päijät-Hämeessä (esim. Lahden seutu)? Teipparilla saisi olla teippien värimalleja valmiina, ettei itse niitä tarvitse alkaa mistään etsiä.
En ole koskaan ihan läheltä nähnyt teipattua kattoa, miten teippi kestää naarmuuntumista esim. harjapesussa?
Olisi mukava kuulla lisää mustaksi teipattujen kattojen omistajilta kokemuksia kestävyydestä,naarmuuntumisesta jne? Kiiltävä musta katto näyttäis hyvältä, mutta ovat pelotelleet naarmuuntuvan jo tuulessa?
Odotellessani Automatrix Oy:lta vastausta ajattelin kartoittaa hieman vaihtoehtojen kenttää. Olikos kenelläkään kokemuksia esim. tästä lafkasta: http://www.autoteippaus.info/
On kyllä todella kallis katonteippaus tuo. Eikä se teippi mitään kovin pitkiä aikoja kai hyvänä säily?
Kysäisin piruuttani tänään hintaa linkkisi firmasta, ja polosen katon teippautus mustaksi maksaisi 500 eur.
ja polosen katon teippautus mustaksi maksaisi 500 eur. Kallista.
^Hieno on Chevysi, bowtie81. Onko tuo mattamustan teipin pinta karkea vai liukas? Loogisesti ajatellen se olisi karkeahko, vaan kysyn nyt kuitenkin tyhmiä. Mattamusta olisi varmasti arjessa säilyvämpi kuin kiiltävänmusta (naarmut, muut jäljet).
se on ehkä hieman karkeahko, en laittaisi vahaa tai mitään siihen, kuten teipparikin sanoi, mutta normi pesulla pysynyt hyvänä. Mutta naarmuja ei näy, tosin pesen autoani vain käsin esipesun jälkeen kahdella ämpärillä, eli ehkä olen keskivertoa neuroottisempi pesujen suhteen:)
Mistä tuota laminX kalvoa kannattaa tilata? Ja kuinka paljon jos tarkoituksena olisi laittaa sitä etuvalot, ledit, takavalot ja jarruvalo.Itse tuon asennusta voisi kyllä kokeilla. Tuskin kovin vaikeaa.