Golf GTD 2011

Aloittaja makelja, 29.10.10 - klo:10:35

« edellinen - seuraava »

makelja

Ei lynkata.  ;) Auringon valossa ovat eri väriset, kun näkyy se miten kiiltävät ne ovat.

Markku J

Uppen kanssa olen samaa mieltä. Tettsutin muoto hukkuu tuohon tummaan väriin. Mutta kuvista kyllä näkee, että aurigossa ne ovat paljon hienommat, ja punaisesta raidasta lisäpisteet.

Onkos tuo muutamassa kuvassa näkyvä Bemun ykköscoupe myös makeljan auto ?

Kaivosmies

Kunniotusta täältä omistautuneelle ja professionaalille auton pidolle! Eipä näy roskia/romuja kuvien perusteella muutenkaan nurkissa olevan 8)

Vanteet on ainakin eri väriset kuin muilla, rohkeudesta siis lisää tunnustusta.

makelja

Kiitos kaikille. Itsellenihän sitä pitelen. Jotkut pelaa golffia ja jotkut puunaa.  8)
Bemu ei ole minun vaan yhden hyvän ystävän lesken, ja olen luvannut siitä pitää hyvää huolta. Se on aika tiukka peli. Harisen ohjelmalla n. 250hv ja vääntöä lähemmäs 500Nm.

Chaniri

Tyylikkäältähän tuo näyttää!

Paljonkos autolla on nyt ajettu ja mihin asti ehtii yhdellä tankillisella eli paljonko keskikulutus? Onko ollut mitään ongelmia muuten moottorin/laatikon/toimintojen kanssa?

Olen itse harkitsemassa vastaavaa autoa (tosin eri värillä). Öljyä ei varmaan ole tarvinnut vielä lisätä?  ;D
Auto: A1 1.4 TFSI S-line (2011)
ex-kulkine: VW Golf GTD (2012)

makelja

Ajettu 42tkm. Ei ongelmia. Ei lisätty öljyä. Tankillisella pääsen n. 950km.
Pitää vaan luopua tästä  :'( . Duunimesta vaihtuu ja uudessa ei duuniautoa saa. Uusi katseltu jo Saksasta. Haku viikon kuluttua.

Kasis

Sääli, että joudut luopumaan hienosta autosta :-\
Miten nuo vanneteipit ovat pysyneet, vai ovatko?
Mikä kulkine on tulossa, jos saa udella?
Scirocco & VI Golf Variant

pokkus

Harmillista todellakin. Erittäin hieno auto nimittäin tuo uudemmanmallinen GTI/GTD. Voin nimittäin sanoa, että tuollainen GTI Golffi säväyttää täällä Jenkkilässä enemmän kuin nämä jenkkimuskelit :) Noita jenkkejä kun näkee joka kadunkulmassa, mutta GTI:t ovat harvinaista herkkua, ainakin omilla kulmilla. Juuri eilen tuli ihasteltua yhtä GTI:tä parkkihallissa :)

makelja

Lainaus käyttäjältä: Kasis - 05.05.12 - klo:18:54
Sääli, että joudut luopumaan hienosta autosta :-\
Miten nuo vanneteipit ovat pysyneet, vai ovatko?
Mikä kulkine on tulossa, jos saa udella?

Ovat pysyneet hyvin. Yhden vaihdoin koska se ei mennyt hyvin vaan meni ryppyyn jo laitettaessa.

VAG:ssä pysytään. Seat Leon FR TDI 2010 olisi tulossa. Erinomaisilla varusteilla: Navi, 18" mustat vanteet, ilmanpaine anturit renkaissa, pysäköintitutkat molempiin suuntiin, monitoimiratti, mustavalkoinen Alcantara sisustus, bluetooth puhelimelle, i-pod ja usb-liittimet musiikkia varten

makelja

Niihän siinä sitten kävi että Leon meni jo.  :-\
Nyt on sitten kiikarissa 2009-mallinen A4 Avant. Oikeastaan jo varattu ja sovittu jne.

monster

Tämä bongattu aamulla Ruoholahdessa. Pieneltä näyttää nuo mustat (näytti kyllä tumman harmaalta) vanteet luonnossa. Ainakin pienemmiltä kuin omat 19" Q5:sen vanteet :=)
ex:t: F31, B9, B8 TDIq, A3 8V 2.0TDIq, B7 DTM, B7 3.0TDIq, A6 4F, A3 8p, B6 1.8Tq+1.9TDIq, Audi Coupe Quattro 2.8, Skoda Yeti 4X4, Ocu II 4X4 TDI, VW Golf II+IV+V GTI // Subaru Forester XT, Dacia Duster 1.5dci 4wd, Alfa 159 Q4 2.4JTDm, Clio Sport RS III, Peugeot 205 GTI

makelja

Ne onkin 17". Siinä on huomattava ero.

Uppe

Hyvä vertailu monsterilta ;D
Mäkin näin Q7;an 23" vanteilla eilen,ne näyttivät paljon isommilta kuin 19" ja harrasteautoni 15" vanteet. Milloinkas Audin haet?

makelja

Lainaus käyttäjältä: Uppe - 12.05.12 - klo:07:28
Hyvä vertailu monsterilta ;D
Mäkin näin Q7;an 23" vanteilla eilen,ne näyttivät paljon isommilta kuin 19" ja harrasteautoni 15" vanteet. Milloinkas Audin haet?

Maanantaina pitäisi olla sellainen omana. Berliinistä.
Ihme juttu muuten että Saksassa Avantit ovat halvempia, kuin sedanit ja Suomessa taas toisinpäin.

makelja

Audistiksi siirryin, joten annetaan tämän mennä unholaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy