Audi A4 B9 Audi Connect

Aloittaja elemtk, 15.03.16 - klo:11:36

« edellinen - seuraava »

jlindstrom

connection manageri ja sieltä BT asetukset. myös manuaalista löytyy ohjeet..

ITbites

Poistin vanhan pääkäyttäjän ja uusi rekistöröinti epäonnistuu - olisiko niin että sen raaputettavan koodin voi käyttää vain kerran?

CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

roadrunner

Lainaus käyttäjältä: ITbites - 03.02.17 - klo:14:27
Poistin vanhan pääkäyttäjän ja uusi rekistöröinti epäonnistuu - olisiko niin että sen raaputettavan koodin voi käyttää vain kerran?

ja kirjaimet joita syötit olivat ISOJA / pieniä niin kuin koodissa on?
Audi A4 Business Sport 2,0 TDI quattro sedan (B9) STronic

ITbites

Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 03.02.17 - klo:15:00
ja kirjaimet joita syötit olivat ISOJA / pieniä niin kuin koodissa on?

Huoh, kymmeniä kertoja vieläpä... Lisäksi kokeiltu käyttäjänimenä sekä etunimi + sukunimi sekä sähköpostiosoite
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

ITbites

Jaha, nyt hieman eteenpäin : Nyt kirjautuminen jäi 15 minuutiksi tilaan "please wait" kunnes luovutin...
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

hq100

Lainaus käyttäjältä: ITbites - 03.02.17 - klo:14:27
Poistin vanhan pääkäyttäjän ja uusi rekistöröinti epäonnistuu - olisiko niin että sen raaputettavan koodin voi käyttää vain kerran?

Olen itse joutunut useamman kerran syöttämään pääkäyttäjän ja tuon koodin uudestaan, ja on onnistunut joka kerta.

Flat

Jos mulla olis käytössä tuo helvetillinen systeemi , niin kiikuttaisin kärryn liikkeen pihaan ja sanoisin että laittakaa kuntoon, sillä välin kun ajelen teidän esittelyautolla.

Audi Disconnect.

ITbites

Pitänee käyttää Audicenterissä ensi viikolla - menee bittiliittymä hukkaan mikäli tuo ei toimi!
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

tpu

Lainaus käyttäjältä: ITbites - 03.02.17 - klo:14:27
Poistin vanhan pääkäyttäjän ja uusi rekistöröinti epäonnistuu - olisiko niin että sen raaputettavan koodin voi käyttää vain kerran?

Onko uudelle pääkäyttäjälle tehty se pääkäyttäjäsopimus? Se pitää olla tehtynä ennenkuin sen voi autoon asettaa.

hq100

Lainaus käyttäjältä: Flat - 03.02.17 - klo:18:39
Jos mulla olis käytössä tuo helvetillinen systeemi , niin kiikuttaisin kärryn liikkeen pihaan ja sanoisin että laittakaa kuntoon, sillä välin kun ajelen teidän esittelyautolla.

Audi Disconnect.

Juuri näin. Onneksi itselle tuntuu (moneen muuhun kirjoittajaa verrattuna) osuneen suhteellisen toimiva yksilö, jossa ainoa vika liittyy oman sim-kortin mahdollistamiin datapalveluihin. Ja eivätpä nuo mitään kovin ihmeellistä lisää tuo, joten jaksan odottaa seuraavaan huoltoon asti.

Mutta tuntuu niitä vastaavia ongelmia olevan muillakin, kun vaikka lukee Volvo 90 ketjuja. Mikäköhän tässä asiassa on niin vaikeaa toteuttaa kunnolla?

Flat

todennäköisesti siinä että kampiakselin vääntäjät hyppäävät IT businekseen.

Mutta joo, ei ole muillakaan helppoa, ihan joka merkillä samoja ongelmia.

Latexi

Lainaus käyttäjältä: jlindstrom - 30.01.17 - klo:11:41
connection manageri ja sieltä BT asetukset. myös manuaalista löytyy ohjeet..
Radio ja puhelin toimivat ok, mutta karttoja en saanut näkyville. Olevinaan jopa pariutuikin...
Latexi

Mjkarhu

Lainaus käyttäjältä: Latexi - 03.02.17 - klo:20:32
Radio ja puhelin toimivat ok, mutta karttoja en saanut näkyville. Olevinaan jopa pariutuikin...

Meinaat siis että BTn yli toimii puhelut ja musiikin striimaus? Mitään navidataahan siinä ei siirrellä, Carplay toimii piuhalla.

hq100

Plus että vaatii Audi Smartphone Interface -lisävarusteen...

msuomal

Tänään tuli appsiin iLuurilla päivitys. Ei ollu erittelyä mitä on mahdollisesti korjattu. Mulla tuo on toiminu nyt jo ihan hyvin. Muutama tilanne tullut vastaan, jossa oli technical error ja kerran auto ei saanu nettiyhteyttä (lapissa, ei ollu kenttää auton luona).

Sulkanek

Mulla tuore auto ja olen tuota pääkäyttäjää yrittänyt määrittää. Eikös se nyt pitäis mennä niin, että käyttäjänimi on my.audin mailiosoiteja autokoodi on tuo avaimenperän raaputettu koodi?

Sulkanek

Mailiosoite pienillä kirjaimilla ja alkoi toimimaan.

ITbites

Androidin appi sanoo, että auto lukitsematta vaikka todellisuudessa lukossa - mikähän siihen tuli?
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

TMVW

Auto ei ole A4, mutta muuten kysymys liittyy aiheeseen, niin kysynpä tässä: Mulla näkyy tuossa apissa kolme sivua, eli navigointi, media ja asetukset. Ilmeisesti eberin ohjausta varten pitäisi olla vielä yksi sivu lisää. Sim-kortti on autossa mutta puuttuuko autosta nyt joku paketti tms. että myös eberin ohjaaminen olisi mahdollista? Vai enkö ole nyt rekisteröitynyt/syöttänyt kaikkia koodeja oikeisiin paikkoihin?  ::) Ohjekirja ei oikein tarjoa apuja, connect & safety -paketin olemassaolosta mulla ei ole tietoa, mutta olisiko tuota sim-korttimahdollisuutta olemassa edes ilman tuota pakettia? Auto on A7 vm. -05

Samalla kysyn, että onko spotifyn yhdistäminen autoon mahdollista vain niin, että yksi biisi näkyy näytöllä ja ko. listaa voi kelata, mutta ei esim. vaihtaa listaa (tai nähdä tulossa olevia biisejä jne)?

jlindstrom

Epäilen vahvasti, että tuon ikäisessä (varmaan tarkoitit 15 mallinen A7) ei eberin ohjaus netin yli onnistu.

Kuvaamasi Spotifyn käyttö vastaa ihan suoraan B9:n tilannetta, silloin kun käytössä ei ole Carplayta. Carplay taas vaatii oman varusteensa ja tuli A7:n vasta mallivuosi 2017 autoihin optiona.

Sukkasillaan

Olen hommaamassa uutta puhelinta ja kaipailisin vastausta kumpi käyttis toimii paremmin Audin kanssa yhteen Android vai IOS nykypäivänä 2017?
Audi A4 B5 1.8T
Audi A4 B7 1.8T
Skoda Octavia III RS TDI
Audi A4 B9 2.0 TDI

jlindstrom

Lainaus käyttäjältä: Sukkasillaan - 13.12.17 - klo:08:37
Olen hommaamassa uutta puhelinta ja kaipailisin vastausta kumpi käyttis toimii paremmin Audin kanssa yhteen Android vai IOS nykypäivänä 2017?

IOS toimii paremmin (helpommin). Carplay jne toiminteet vakiona Applen puolelta, Androidissa taas Android Auto ei ole Googlen puolelta virallisesti Suomeen hyväksytty. Pitää siis itse tuunata asennus sopivasta apk-mirrorista ja huolehtia päivityksistä jne.

Tonttu66

Lainaus käyttäjältä: jlindstrom - 13.12.17 - klo:13:34
IOS toimii paremmin (helpommin). Carplay jne toiminteet vakiona Applen puolelta, Androidissa taas Android Auto ei ole Googlen puolelta virallisesti Suomeen hyväksytty. Pitää siis itse tuunata asennus sopivasta apk-mirrorista ja huolehtia päivityksistä jne.

Androidissa navigointi Google Maps, Applessa Apple Maps, joka ei ole yhtä hyvä. Ja eikös AA toimi langattomasti, CarPlay vain johdolla?
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

jlindstrom

AA ei toimi langattomasti tietääkseni myöskään.

Apple maps ei varmaan yhtä hyvä ole kuin googlen maps, mutta vastaavasti android auto oman lyhyen kokemuksen mukaan oli selvästi epävakaampi - kaatuili säännöllisesti jne.

Ktk

Lainaus käyttäjältä: Tonttu66 - 13.12.17 - klo:14:03
Androidissa navigointi Google Maps, Applessa Apple Maps, joka ei ole yhtä hyvä. Ja eikös AA toimi langattomasti, CarPlay vain johdolla?

Android Autossa toimii myös Waze, sen plussapuolena että näyttää ruudulla nopeuden ja huutele kameratolpista. En tiiä toimiiko Applella.

Sukkasillaan

Kiitos asiallisista vastauksista. Juttelin eilen huoltoon ratin naksumisesta niin kysäisin samalla IOS vs. Android, niin huoltomiehen henkilökohtainen mielipide oli IOS. Itsellä autossa navipaketti, joten vaikka olisi IOS (todennäköisesti) niin ed. kommentoijan applekarttojen ominaisuuskaan ei vaikuttaisi.
Audi A4 B5 1.8T
Audi A4 B7 1.8T
Skoda Octavia III RS TDI
Audi A4 B9 2.0 TDI

jlindstrom

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 13.12.17 - klo:21:42
Android Autossa toimii myös Waze, sen plussapuolena että näyttää ruudulla nopeuden ja huutele kameratolpista. En tiiä toimiiko Applella.

Ei toimi. Apple ei hyväksy muita navigaattorisoftia Carplayhin kuin Applen oman. Carplay on todella rajoittunut/lukittu ympäristö tällä hetkellä.

Android auto on selvästi vapaampi, mutta vastaavasti vaatii enemmän tuunailua.

Flat

Kyllähän tuo android auto toimii nykyään moittettomasti, ei kaatumisia yms muita ongelmia. Mitään ylimääräisiä kikkailuita ei tarvita, sen kun vaan asentaa ohjelman kännykkään ja käyttää.  Tykkään google mapsin ominaisuuksista, puhekomenoilla toimii navi loistavasti ja ohjelma ilmoittaa myös kohteen aukioloajat  ( esim kaupat/ravintolat  yms ).Tolppakammoisille sitten waze on hyvä, huutelee tolpat ajoissa ja näytttää myös nopeuden....

Ohikulkija

Eli Android puhelimeen pitää imaista Android Auto apps?
Onko väliä mistä tuon appsin ottaa?
Itsellä on minäpuhelin, joka toimii hyvin, mutta pojalla on Android- puhelin.

batman14

Onko äänenlaatu parempi musiikkia kuunnellessa jos kuuntelee Android Auton kautta vs Bluetooth? Spotify Premium käytössä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy