Vanteet

Aloittaja Trixter, 09.10.10 - klo:12:55

« edellinen - seuraava »

Skula

Tilasin sit vähä sokkona noi Flatin linkittämät 19x8" TT RS:n vanteet... Hmm ET45.. Kun niin umpisurkeat nettisivut puulaakilla jottei mitään rajaa...

Mitenhän 'Ugly' tulee tolla ET:llä?

Sit viel renkaat surffaten... 225/40.. Mitä ilmeisemmin...

edit:aika hauskaa muuten kun tuossa mainitaan jotain renkaistakin.. 35 sarjalaisita.. liekö jotkut kortsut tulee mukanakin? Aivan sama  :P
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Nudde

niinhän siinä lukee, saat vielä renkaat kaupan päälle!

4 x 235 - 35 - 19 HIGH PERFORMANCE EXTRA LOAD TYRES

ei paha hinta jos se oli noi 799 puntaa maksavat, hieman rahtia päälle. Ei ollut mainintaa että toimittaa suomeen mutta toimittaa näköjään sitten. ET 45 on aika iso, eikös nämmä tullut A4:seen, ja on vaan 8 leveä, mulla on nyt 8 leveä ja ET35, voisi olla pienempikin....

Skula

Ajattelin jos kokeilee paljaaltaan ensin, ja jos tuntuu siltä että jotain pitäis tehrä, niin sit vois koittaa 5mm spacereita.. Isompia en tohtine laittaa, ja onhan tuo vakio ET 43, muistaakseni...

Toistaiseksi ei ole mitään epäselvää kaupanteossa, mutta jotenkin on vielä skeptinen olo.. Hmm.. Katsotaan nyt josko ne sieltä suostuu tänne rantautumaan..

Teppis

Perus skeptinen suomimies  :) Kyllähän tuo et aika suuri on ja renkaat eivät varmaan ole "Misukkatasoa",  mutta 10mm spacerit väliin ja renkaat kauppaat eteenpäin jollekin, jollei miellytä. Ja saahan vanteita uusia. Harmi kyllä, että huomasit et jutun vasta tilauksen jälkeen...

lortti

Missäs kauppapaikalla palstalaiset ovat saaneet myytyä auton mukana tulleita vanteita?
Tämänkin palstan autotallia kun katsoo niin jossainhan täytyy olla järjetön läjä ensiasennus 16 ja 17 tuumaisia.

Kovasti polttelisi ostaa 18" kiekot mutta ei raaskisi ennenkuin vanhoille 17 tuumaisille olisi ostaja.

Nudde

LainaaMissäs kauppapaikalla palstalaiset ovat saaneet myytyä auton mukana tulleita vanteita?
Tämänkin palstan autotallia kun katsoo niin jossainhan täytyy olla järjetön läjä ensiasennus 16 ja 17 tuumaisia.

täällä, ultimaten torilla ja sitten Audifinsin foorumilla, hinta oikea niin tavara liikkuu kyllä.

Flat

Lainaaissäs kauppapaikalla palstalaiset ovat saaneet myytyä auton mukana tulleita vanteita?
Itse olen ssaanut myytyä parit renkaat ja vanteet nettivaraosan kautta. Vakiovanteet menevät varmasti kaupaksi,mutta hinta pitää olla realistinen,  audilisästä turha haaveilla.

Wilburi

LainaaMissäs kauppapaikalla palstalaiset ovat saaneet myytyä auton mukana tulleita vanteita?

Minä olen luovuttanut muutaman kerran alkuperäisvanteet renkaineen rengasliikkeeseen samalla, kun on tullut hankittua isommat vanteet. Sen verran on tullut tehtyä kauppaa, että olen saanut mielestäni ihan kohtuullisen korvauksen alkuperäisistä. Itse myymällä varmasti saisi enemmän, mutta onhan siitä toki vaivaakin...ehkä? Jokunen vuosi sitten myös ihan nettivaraosan kautta yhden käytetyn vannesetin.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

rob-s

Lainaa10mm spacerit väliin

Onko täällä jollakin 10mm keskittävät spacerit ja minkälaisin kokemuksin? Mistä sen kokoisia saa ostaa? Itse olen lähinnä löytänyt 15-25mm tarjolla (sillä isommalla keskiöreiällä)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Skula

Lainaus viestistä:
Lainaa
5mm shim/spacers are £38.99 and 10mm hubcentric spacers with extended bolts we can supply for £142.00

Tuolta siis mistä noit omia vanteita tilaamassa.. Nyt pisti miettimään että jos ottais no 10mm heti kerralla...

Hmm...

HolyDiver

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 27.04.11 - klo:10:17
Onko täällä jollakin 10mm keskittävät spacerit ja minkälaisin kokemuksin? Mistä sen kokoisia saa ostaa? Itse olen lähinnä löytänyt 15-25mm tarjolla (sillä isommalla keskiöreiällä)

Tuolta http://www.tommisbillet.com/suomi/universal/adapters/spacer_adapteri_tilaus_frameset.html saat melkein minkälaiset tahansa.Tosin jos sun vanteet on ilman soviterengasta ja B8:n napa on samanpituinen kun B7:n,niin tuon 10mm lätyn valmistaminen keskittävänä on vähä niin ja näin.Jos vanteen keskireijän viiste on isohko,niin saattaa onnistua.
S3 8V Sedan -19

Flat

LainaaNyt pisti miettimään että jos ottais no 10mm heti kerralla...

kyllähän tuohon 8" tuumaiseen ET 35 on ihan ok (ja turvallinen isommissakin joustoissa 225 renkaalla)

Skula

Lainaus käyttäjältä: Flat - 27.04.11 - klo:20:52
kyllähän tuohon 8" tuumaiseen ET 35 on ihan ok (ja turvallinen isommissakin joustoissa 225 renkaalla)

Joo. Noi vanteet tulee nyt 245/35-19 mitkälie renkailla.. Spacerit tuntuu arvokkailta, mut kai ne on lisättä tilaukseen.. Huomenna pitäis ilmottaa aamupäivästä... 225/40 renkaita ei oo tarjolla noilla ollenkaan..

Flat

LainaaSpacerit tuntuu arvokkailta,

Kyllähän moisilla prikoilla on käsittämätön hinta, mutta silti hommaamasi vanne + prikka on hyvä ostos.
Ja kaippa noista mikäliekumeista saa jokusen euron jos päätät myydä ne pois..

lortti

Lainaus käyttäjältä: Flat - 27.04.11 - klo:06:16
Itse olen ssaanut myytyä parit renkaat ja vanteet nettivaraosan kautta. Vakiovanteet menevät varmasti kaupaksi,mutta hinta pitää olla realistinen,  audilisästä turha haaveilla.

Olisiko mitään arviota heittää paljonko olisi realistinen, audilisätön ;)  hintapyyntö sporttipaketin mukana tulleille 17" 10-puolaisille + 245 leveät Misukan Primacy HP, pintaa nyt ainakin yhdeksi kesäksi. Audin sivuillahan yksi vanne taitaa maksaa melkein 400 mutta eikai tuollaisia kukaan maksa.

Itsellä ei tosiaan mitään käryä mitä noista kehtaa pyytää, ei viitsis ilmankaan antaa kun autoon on mennyt taas niin pirusti rahaa tänä keväänä.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Flat - 27.04.11 - klo:21:05
Kyllähän moisilla prikoilla on käsittämätön hinta, mutta silti hommaamasi vanne + prikka on hyvä ostos.
Ja kaippa noista mikäliekumeista saa jokusen euron jos päätät myydä ne pois..

Onhan tuossa sekin hyvä puoli että vanteet sopii melkein mihin Audiin vaan  ;D

PaveKoo

Lainaus käyttäjältä: skula - 27.04.11 - klo:20:13
Lainaus viestistä:
Tuolta siis mistä noit omia vanteita tilaamassa.. Nyt pisti miettimään että jos ottais no 10mm heti kerralla...

Hmm...

Esim tuolta hieman edullisemmin:

http://stores.ebay.ca/NovusTech-Wheel-Spacers?_trksid=p4340.l2563

Itse olen muutaman satsin spacereita tuolta tilannut ja voin suositella.
Jokusen päivänhän ne tuolta tulee mutta homma pelaa kaikin puolin.

Ja eBay muutenkin kannatta tsekata... ihan hyvään hintaan löytyy sekä pultteja että spacereita
Mini ja Golf

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: skula - 27.04.11 - klo:20:55
Joo. Noi vanteet tulee nyt 245/35-19 mitkälie renkailla.. Spacerit tuntuu arvokkailta, mut kai ne on lisättä tilaukseen.. Huomenna pitäis ilmottaa aamupäivästä... 225/40 renkaita ei oo tarjolla noilla ollenkaan..

Kannattaakohan noihin vanteisiin asentaa spacereita ollenkaan? Meinaan vaan, että minulla on alla 245/35R19 rengas 8,5" vanteella, ET35 ja tulee mielestäni aika hyvin ulos. Ainakaan noihin vanteisiin en enää 10 mm spacereita laittaisi..vai oliko sinun vanteissa ET43 (eli se alkuperäinen)?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Skula

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27.04.11 - klo:22:39
Kannattaakohan noihin vanteisiin asentaa spacereita ollenkaan? Meinaan vaan, että minulla on alla 245/35R19 rengas 8,5" vanteella, ET35 ja tulee mielestäni aika hyvin ulos. Ainakaan noihin vanteisiin en enää 10 mm spacereita laittaisi..vai oliko sinun vanteissa ET43 (eli se alkuperäinen)?

ET45..

Wilburi

OK! No siinä tapauksessa ymmärrän, miksi haluat 10 mm spacerit. En nyt jaksa kelata koko ketjua läpi, mutta eikö olisi kannattanut suosiolla tilata pienemmällä ET:llä, niin ei tarvitsisi etsiskellä sopivia spacereitä autoon?

Skula

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27.04.11 - klo:22:56
OK! No siinä tapauksessa ymmärrän, miksi haluat 10 mm spacerit. En nyt jaksa kelata koko ketjua läpi, mutta eikö olisi kannattanut suosiolla tilata pienemmällä ET:llä, niin ei tarvitsisi etsiskellä sopivia spacereitä autoon?

Ko vanteita ei ole tarjolla oikealla  tai siis paremmalla ET:llä.

Skula

Toisaalta ehtiihän ne spacerit hommata myöhemminkin.. Kuten myös ne paremmat renkaat!

Vanteet tuntuu olevan kiven alla.. Kiva et Flat bongas noi  8)

Wilburi

Minä olen katsellut mielestäni samaa vannetta, joka löytyy nettivanteesta koossa 19", leveys 8,5" ja ET 35. Tuohon menee parhaiten sinun mainitsemasi koko 245/35. Lisäksi tuon Replica-vanteen hinta on euroissa 890 â,¬, joten ei mielestäni paha hinta noin hienolle vanteelle. Tuo sinun mainitsemasi vanne taitaa olla alkuperäinen, koska on kalliimpi?

Skula

Shit! Se on siellä taas. Ei ollu toisspäivänä  >:(

Noh.. Nytkin se on sinne vasta tulossa.. Hmm..

Edit noissa mun versoissa on 245/35 renkaat mukana.. Joten..

Wilburi

Jos samaan satsiin kuuluu myös renkaat, kuten tosiaan aiemmin taisit todeta, niin varmasti olet tehnyt hyvät kaupat.  :)

Jukikyy

Lainaus käyttäjältä: lortti - 27.04.11 - klo:21:40
Olisiko mitään arviota heittää paljonko olisi realistinen, audilisätön ;)  hintapyyntö sporttipaketin mukana tulleille 17" 10-puolaisille + 245 leveät Misukan Primacy HP, pintaa nyt ainakin yhdeksi kesäksi. Audin sivuillahan yksi vanne taitaa maksaa melkein 400 mutta eikai tuollaisia kukaan maksa.

Itsellä ei tosiaan mitään käryä mitä noista kehtaa pyytää, ei viitsis ilmankaan antaa kun autoon on mennyt taas niin pirusti rahaa tänä keväänä.

Kyllä tuon koko paketin realistinen hinta pyörii siinä 400-600 euron välillä.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI DSG vm.2019
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0TDI DSG vm. 2014
Ex Audi A4 Avant 2.0TDI vm.2010
MB C32 AMG 395hv
Jaguar X-type 3.0 AWD

Skula

Katselin nyt noita vanteita - kun sain lisäaikaa(BIG mistake from the dealer!) miettiä.. Tuo perusväritys millä nääkin TT RS vanteet tulis, ei ole just sitä mitä minä haen, itse asiassa täysin mitäänsanomattoman väriset - boooooring..

Pistin siis holdiin koko kaupan - for now. Perusvärityshän on ankean harmaa.. Haluaisin ruskean, tai melko ruskean ja mustansekoituksen sävyiset puolat.. (korinväri olis kova sana)

Pitää miettiä josko maalauttais ne vanteet oikeaan sävyyn, sit se olis done deal!

Mut nyt täytyy laittaa käsi pöksyyn ja jatkaa vatuloimista - tuntuu hyvältä!

honkpa

Tuollaiset tuli alle perjantaina, sopivasti vapun kunniaksi.....

Parempia kuvia tulee kun ehtii ottamaan...

Erkka

^ Nämä ovat mielestäni parhaimman näköiset vanteet Audiin. Olisi minunkin ostoslistalla, jos Audi A4 tai vastaava alla.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

1.8 "APR" Q

LainaaTuollaiset tuli alle perjantaina, sopivasti vapun kunniaksi.....
Nuo näyttää kyllä todella hyvältä...täytyypä itsekin harkita.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy