vw golf lämmitin

Aloittaja tunein, 03.01.16 - klo:20:42

« edellinen - seuraava »

tunein

Eli auto on vw golf vi 2011 2.0tdi dsg variant. Kyseiseen autoon pitäisi laittaa/laitattaa moottorin lämmitin. Webasto kiinnostas eniten. Mitähän maksaa oulun lähellä olevissa liikkeissä tai nyrkkipajoissa asennus? Tarkoitus olis 5kw evo kellokytkimellä. Kokemuksia kyseisestä lämmittimestä? Mitä letkulämppäreitä ootte käyttäny ko. Autoissa? Mihin letkuun laitettu lämmitin? No jospa tässä yhelle kertaa..

Guest-539534

Tahtoo olla, että webastoissa ei suurta hintaeroa tule. Laite itsessään on se suurin kuluerä siinä, ja asennus sitten päälle päivän työt. Muistelisin että remucin kanssa on parista tonnista yleensä puhuttu...

Minulla on samalla voimalinjalla oleva golf kuin sinulla tässä Oulussa, ja sitä lämmittää 1kW tt-thermo. Lämmitin on kytketty termarilta sisätilakennolle menevän letkun väliin - eli samaan paikkaan mihin alkuperäinen webastokin letkuttuisi. Nyt alkaneen talven aikana ei itse asennuksesta/asennuspaikasta aiheutuneita vaivoja ole ollut, vaan lämmintä on riittänyt. Vuosi takaperin talvi mentiin pelkällä öljypohjan paistinpannulla, joten eron on huomannut selvästi. DSG pelaa fiksummin kylmänä, kun sekin on nyt esilämmityksen jälkeen lämmennyt liemiltään.

Asennustarpeineen tt-thermo tuli maksamaan n. 220â,¬ kun autosta jo defan vehkeitä muuten löytyi. Lämmmitin, pätkät letkua ja klemmareita sekä haaroitus ja pätkä panssarikaapelia piti ostaa lisää.

tunein

Eli onko dsg laatikossa kans nestekiertoinen lämmitys? Joo tuota samaa lämmitintä katselin itellekki letkuun mut taidan päätyä kummiski webastoon kellolla kun ei ole aina virtaa saatavilla.

Guest-539577

DSG:llä on öljyille jäähdytin, jota kautta neste kiertää. Toki tämä funktio on sama webastollakin...

Ei webasto tietty huono ole, 10x hinta vaan itsellä ohjasi valintaa.

tunein

No niin nyt on webasto asennettu PowerFlash Oy liikkeessä. 5kw evo remuc ohjauksella 2100e. Kellokytkimellä olis ollu 1800e. Todella tyytyväinen olen tuohon remuc ohjelmaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy