Veikkaan että sitten kun ihmiset oikeasti pääsevät näitä koeajamaan niin kysyntää riittää.
Veikkaan että näin tuskin tulee käymään mutta toivotaan
50k€ on todella paljon. Mutta silti tuo on ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan linjassa siihen mitä toisilla on tarjota. Ja cittari rintamallahan ei tuossa hintaluokassa vielä kellään.
Ei voi tietää Mutta nelivetoisten citymaastureiden 40-50 k€ luokassa mielenkiintoinen vaihtoehto. Toisia varmaankin uusi hybriditekniikka kiinnostaa, toisia pelottaa.
Kulutus varmasti riippuu siitä miten paljon autolla oikeasti selviää pelkän sähkön voimalla. Se selviää sitten kun auto joskus tulee ja pääsee ajamaan jokapäiväistä normaalia ajoa. Mutta nautitaan nyt näistä ensimmäisen koeajon fiiliksistä, itketään sitten myöhemmin jos siihen tulee aihetta.
Kyllähän se on niin, että jos katsotaan pelkkää autoa autona, niin ylihintaa on ja reilusti. Tekniikka sitten erikseen. Itse en ostaisi, eihän tuo ole edes oikea neliveto.
Millainen on oikea neliveto?
Jatkuva neliveto oikealla keskitasauspyörästöllä.Ensimmäinenä sellainen tuli Range Roveriin vuonna 1970, sitten G-sarjan Mersuun 1979 ja ensimmäisenä henkilöautona Audi Quattroon vuonna 1980. Sittemmin sama ratkaisu valittiin Toyota Land Cruiser 80:een vuonna 1990.^ Kuten listasta näkyy, eivät ole mitään pirkkabudjettimalleja.
Mitsubishi GC-PHEV on täysikokoinen maasturi eli arvatenkin Pajeron seuraava sukupolvi. Voimanlähteenä on pistokehybridi eli voiman ja kulutuksen suhteen pitäisi olla kunnossa. Yhtiö lupaa niin maastoajettavuuden kuin ajo-ominaisuuksien olevan hyvällä tasolla
Nopeasti toyo hukkasi etumatkansa hybridi rintamalla. Lupauksia esiteltävistä uusista malleista riittää, mutta tarjolla ei näytä pahemmin perhekalustoa olevan/tulevan vs. Mitsun Outlander, josta toivottavasti saadaan vielä kuulla paljon kokemuksia ensi talvelta...
Mielenkiintoinen auto kyllä, mutta kunhan nyt ensin saisivat edes niitä patteri-Outlandereita luovutukseen asti. Tojolla ja Hondalla hybridit ovat jo pitkään olleet varastotavaraa, myös plug in Tojot..
No, perheautojen kohdalla vain näyttävät eurooppalaisille keskisormea, joten me asiakkaat voimme tehdä vastaavasti samoin!
Mikäs Prius + on, jos ei perheauto?
Kuten kerroimme jo vähän aikaa sitten, Mitsubishi esittelee Tokion autonäyttelyssä kolme erittäin mielenkiintoista konseptimallia.Mitsubishin konsepteista GC-PHEV ennustaa Pajeron seuraavaa sukupolvea. Nykyiselle on kertynyt ikää jo muutama vuosi, joten seuraaja on ajankohtainen. Konseptimalli on perusrakenteeltaan takavetoinen, mutta siinä on jatkuva neliveto. Pistokehybridissä on kompressoriahdettu 3,0-litrainen bensiinimoottori ja 8-vaihteinen automaattivaihteisto.