Hiukkassuodattimen (DPF) irroitus ja tyhjennys

Aloittaja vwp, 22.11.15 - klo:18:22

« edellinen - seuraava »

Killer

Nosturilla ois paras suorittaa. Meillä meni pajalle tutkittavaksi raidetangon sisempipää ja hammastanko niin meni aikaa tuohon tarkistukseen n.10min ku oli jo takas läjässä. Olivat ekana ottaneet suojakumin irti niin näki heti.
Itse vain rajasin vikakohteet noihin 2:n ennen pajalle vientiä. Vaimo istui autossa niin kauan että kuului tuttu ääni autosta kun minä vääntelin, kääntelin, työnsi ja vedin kaikkea alustasta.
Meillä maksoi osa 400â,¬ avk:lla ja työt päälle. Uutena osa sekä muutossarja n.1300â,¬.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

kotka

Itsekin kyseisen osan tyhjänneenä voin sanoa että kyllä sen huomaa. Tyhjäkäynti on "metallimaisempaa huminaa" ja kitkerä katku leviää. Vedättäessä / ohi ajettaessa pakoäänet ovat hiukan erilaiset ja sama katku jää. (2,0 tdi 125 kW (BMR), dsg)
Omasta loppui samaan syssyyn myös egr:n toiminta, liekkö sillä jotain merkitystä.
Apurunko ja vetari suosiolla irti, muuten tilaa ei ole. Tyhjennyksen ja umpeenhitsauksen tekee puoleen tuntiin, jos ei tarvitse muuta tehdä.
Auton käytös muuttui kyllä täysin ja voivottelen etten tehnyt tyhjäämistä/ohjelmointia aiemmin.
VW Passat 3C, 2,0 TDI DSG,highline. Maxboom Sm4
GolfIII,maxboom SM2

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy