Lisävarustelu- ja tuunausohjeita/vinkkejä

Aloittaja Flat, 29.11.09 - klo:08:48

« edellinen - seuraava »

ttiikeri

Lainaus käyttäjältä: Stempe - 05.04.13 - klo:13:55
Mistäs olette hankkineet noita rs tyylisiä mustia etumaskeja?

Audizine palstalaiset ostavat noita hongkongista. Www.ebay.com. Ovat edullisis kun vertaa alkuperäisiin. Lisäksi laatu lienee ok kun en ole törmännyt valituksiin.
Audi A4 1.8 TFSI

makelja

Voisiko joku ystävällinen sielu mitata helmalistojen sijoituskohdan ovien alareunan pokkauksen suhteen. Jos kolme mittakohtaa saisi niin sillä saisi ne oikein. Etuoven etureuna, etuoven takareuna ja takaoven takareuna.

re2

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 08.03.13 - klo:23:57
Laitetaan nyt tänne vaikka sopii muihinkin kuin B8:eihin.
Punamustan värityksen ystäviä tälläkin palstalla taitaa olla  ;), niin tuossa pieni yksityiskohta täydentämään väritystä.
Tilasin ihan kokeeksi tuollaisen itselleni ja tuntuu kyllä todella laadukkaalta ja on juuri samankokoinen ja näköinen kuin orkkismerkki.

Vähän vanhaa viestiä kommentoiden, kun en aiemmin tätä huomannut. Itse tilasin joskus myös tuollaisen grilliin kiinnitettävän musta-punaisen quattro-merkin. Sen kiinnitys näyttäisi kuitenkin olevan B7:aan sopiva ja vaatii askartelua jos haluaa sovittaa "oikein" B8:iin. Mites Pertsa tuo sinun tilaamasi merkki? Tuliko B8:n kannakkein?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: re2 - 15.04.13 - klo:10:58
Vähän vanhaa viestiä kommentoiden, kun en aiemmin tätä huomannut. Itse tilasin joskus myös tuollaisen grilliin kiinnitettävän musta-punaisen quattro-merkin. Sen kiinnitys näyttäisi kuitenkin olevan B7:aan sopiva ja vaatii askartelua jos haluaa sovittaa "oikein" B8:iin. Mites Pertsa tuo sinun tilaamasi merkki? Tuliko B8:n kannakkein?

Jaahas, enpä osaa sanoa, olin jo unohtanut jo koko merkin. Luulin että nuo quattro-badget maskiin on kaikki samanlaisia. Mulla se on kotona vielä pussissa jossain hyllyssä. Täytyypä ottaa vaikka kuva siitä ja laittaa tänne niin saa joku kommentoida käykö se B8:iin.

makelja

Eikös nuo listat ole tuossa siten että se lyhyempi sivu on ylöspäin? Näin ainakin näyttäisi.  :o

makelja

Anybody?

Voisiko joku mitata omastaan olenko oikeassa. Siis niiden listojen reunan leveyden. Kumpi puoli ylös ja kumpi alas.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: makelja - 17.04.13 - klo:08:38
Anybody?

Voisiko joku mitata omastaan olenko oikeassa. Siis niiden listojen reunan leveyden. Kumpi puoli ylös ja kumpi alas.

Aioin mitata sulle nuo mutta unohdin ja tänään tulin töihin rouvan autolla.

Täällä on ketju aiheesta ja tuossa sivulla neljä vähän puolenvälin jälkeen on kuvia valkoisesta B8:sta. Saakohan noista selvää kumminpäin tuo on.

Täältä löytyy myös noita aiemmin kyselemiäsi mittoja:
http://dl.dropboxusercontent.com/u/71002919/Seitenschweller.pdf

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 15.04.13 - klo:12:47

Jaahas, enpä osaa sanoa, olin jo unohtanut jo koko merkin. Luulin että nuo quattro-badget maskiin on kaikki samanlaisia. Mulla se on kotona vielä pussissa jossain hyllyssä. Täytyypä ottaa vaikka kuva siitä ja laittaa tänne niin saa joku kommentoida käykö se B8:iin.

Tämmöinen tämä nyt on:

re2

^ Menipä mielenkiintoiseksi. Kyllä se melko samalta näyttää kuin tuo Eurobadgeziltä tilaamani versio, mutta nyt kun katsoit sieltä kuvan uudelleen, niin vähän eriltä tuo kiinnike kyllä näyttää. Kumpi sitten on B8:n grilliin sopiva. Pitää illalla vielä vilkaista tarkemmin tuota omaa.

makelja

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 17.04.13 - klo:13:41
Aioin mitata sulle nuo mutta unohdin ja tänään tulin töihin rouvan autolla.

Täällä on ketju aiheesta ja tuossa sivulla neljä vähän puolenvälin jälkeen on kuvia valkoisesta B8:sta. Saakohan noista selvää kumminpäin tuo on.

Täältä löytyy myös noita aiemmin kyselemiäsi mittoja:
http://dl.dropboxusercontent.com/u/71002919/Seitenschweller.pdf

Kiitokset.

Motortalkin kuvasta en saa selvyyttä, ja duunista en pääse Dropboxin sivuille. Mutta tarkistan himassa sitten.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: makelja - 16.04.13 - klo:11:42
Eikös nuo listat ole tuossa siten että se lyhyempi sivu on ylöspäin? Näin ainakin näyttäisi.  :o
Tänään muistin tsekata tämän. Kyllä, lyhyempi sivu tulee ylöspäin.

makelja

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 22.04.13 - klo:20:38
Tänään muistin tsekata tämän. Kyllä, lyhyempi sivu tulee ylöspäin.

Kiitos. Ei silmä sitten ollut väärässä.

Tinden

FL:n chromiset kytkimet melko edullisesti, about 66â,¬/setti postikuluineen. Vastaava Suomessa taitaa olla lähemmäs 150â,¬.
Tulevat Kiinasta, mutta Audin osanumerot löytyy ja ovat alkuperäisiä...

http://www.ebay.co.uk/itm/Chrome-Master-Window-Mirror-Trunk-Switch-Button-For-Audi-A4-S4-B8-Q5-A5-/181124969703?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a2be3b4e7

Tuosta alkuperäiselle paikalle tuleva peruutuskamera, vaati toki toimiakseen Xcarlinlinkin tai vastaavan multimedialaitteen.

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Volkswagen-Trunk-Handle-Camera-VW-Rearview-Camera-Backup-Camera-Video-out-/171019078603?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item27d1880bcb

Ollut muutaman viikon käytössä ja voin kyllä suositella vaikka ei alkuperäinen olekaan...

Pekka T

LainaaTulevat Kiinasta, mutta Audin osanumerot löytyy ja ovat alkuperäisiä...

Se oikea osanumero tuotteessa ei ole tae sen alkuperäisyydestä, voivat toki olla ihan laadukkaitakin.

Esim. Minulle tuli  Audin vanteiden keskiökapselit, joista lähti maalit irti muutaman autonpesun jälkeen. Näissä oli siis ihan oikeat logot ja tuotenumerot.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

ttiikeri

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 23.04.13 - klo:21:05
Se oikea osanumero tuotteessa ei ole tae sen alkuperäisyydestä, voivat toki olla ihan laadukkaitakin.

Esim. Minulle tuli  Audin vanteiden keskiökapselit, joista lähti maalit irti muutaman autonpesun jälkeen. Näissä oli siis ihan oikeat logot ja tuotenumerot.  :)

Multa löytyy nuot kromiset ikkunakytkimet kiinasta. asensin joku aika sitten b8. Ei voi valittaa laadun, sopivuuden tai toiminnan osalta millään tavalla. Noissa on audin logot ja osanumerot, myös viimeistely on audin osien luokkaa joten luulen että ovat alkuperäisiä kiinan markkinoille tarkoitettuihin audeihin.

Ja näkyypä esim ovien ohjauslaitteet tulevan kiinasta b8iin ihan vakionakin....
Audi A4 1.8 TFSI

Tinden

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 23.04.13 - klo:21:05

Laadukkailta tosiaan vaikuttavat ja myynti-ilmoituksessakin mainostetaan, että olisivat alkuperäisiä. Tulivat tosin vain muoveihin käärittyinä ilman alkuperäisiä paketteja...

OT: Alkuperäinen raitisilmasuodatin muutaman kympin marmoria halvemmalla:

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Pollen-Filter-8K0819439A-A4-A5-2008-BNIB-/220619325458?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item335defc012

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Tinden - 23.04.13 - klo:23:29
Laadukkailta tosiaan vaikuttavat ja myynti-ilmoituksessakin mainostetaan, että olisivat alkuperäisiä. Tulivat tosin vain muoveihin käärittyinä ilman alkuperäisiä paketteja......

Jos tuote tulee Kiinasta tai jostain Aasiasta yleensä, niin enpä laittaisi kovin paljoa painoarvoa sille vaikka ilmoituksessa mainitaankin "original" ja niissä olisi logot ja osanumerot. Mutta ei sen väliä. Itsekin olen tilannut muutamankin setin erilaisia keskiökuppeja. Joskus esim. Hong Kongista tällaiset keskiökupit. Kyllä niissakin on Audin logo ja osanumero takapuolella, eikä varmasti erota alkuperäisestä helpolla. En tosin tiedä, voihan se ollakin alkuperäinen, vaikka en kyllä usko. Olisi vähän ihmeellistä jos jollain on alkuperäisiä Audin keskiökuppeja myynnissä kymmeniä sarjoja puoli-ilmaiseksi ja ne tulevat vain kuplamuoviin ja "omatekoiseen" paketiiin pakattuna.
Yhdestä noista minulla lähti painepesurissa pieni pala tuota kromausta irti yhdestä Audirinkulasta kun laitoin suuttimen vähän liian lähelle, mutta eipä tuo haittaa kun noita keskiökuppeja on hyllyssä useampia. Jos koko setti maksoi toimituskuluineen Hong Kongista n. 9eur ja yksi kappale orkkiksia marmorilla maksaa 15eur, niin ei tarvi paljoa miettiä mistä hommaa :)

re2

^ Vähän (kirjaimellisesti) "kinkkinen" juttu noiden Kiina/HK -kauppiaiden tavaroiden autenttisuuden toteamisen kanssa. Kyllä tuolta ihan originaaliakin tavaraa toimittajilta löytyy, vaikka vähemmistöä edustavatkin.

Joissakin tuotteissa selkein indikaattori on hintaluokka. Vaikka ketkuja ovatkin, niin aika usein piraatit ym. kopiot on kuitenkin hinnoiteltu niin selkeästi alakanttiin, ettei niitä oikein hyvällä tahdollakaan voi sekoittaa alkuperäisiin osiin. Sitten taas nuo laadukkaat orkkistuotteet ovat huomattavasti lähempänä eurooppalaista hintatasoa, vaikka jonkin verran edullisempia siltikin. Täytyy kuitenkin muistaa, että tehdään niitä Audeja kiinassakin.

Itse ainakin rohkaistuin ottamaan "riskin" ja pistin juuri tilaukseen nuo linkatut kytkimet. Pianpa nähdään mitä tuleman pitää.

jnsFI

Auttakaahan miestä hädässä. Mistähän nyt tietäisi, meneekö tämä FL:n normipurskuriin. :/

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B8-S4-STYLE-REAR-DIFFUSER-QUAD-EXHAUST-PU-/320586640133
Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

Pertsa

Itsellänikin on tuo lasinnostimien kytkimet vaihdettu noihin alumiinimallisiin. Joskus vajaa vuosi sitten tilasin ne Saksan ebaysta muistaakseni johonkin 80-90 eur hintaan koko setin.
Tuo peilinsäätönuppi kävi paikallaan, mutta laitoin takaisin sen kiiltomustan jossa kromirinkula joka on samaa tyyliä kuin ilmastoinnin ja radion napit. Sopii paremmin niiden kanssa.
Tuo alumiininen peilinsäätönuppi, ainakin se joka minulla on, pyörähtää kokonaan ympäri, vaikka siellä "alapuolella" ei mitään toimintoja olekaan. Liekö se tarkoitettu malleihin jossa kääntyvät sivupeilit tms. Eikös ne käänny kun peilinsäätönupin kääntää näyttämään "taaksepäin". On tuosta varmaan olemassa ympärikääntymätönkin versio. Tosin ihan oikein se toimi tuokin. Lisäksi tuossa on merkkivalo joka näyttää pimeälläkin missä asennossa kytkin on. Tuon osanumero mulla on 4H0 959 565.
Tuossa saattais olla tuommoinen "vanhanmallisen" tyylinen jossa on merkkivalo, ehkä?

Tuossa olis koko kuskin oven nappulasetti kyynärnojineen.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: jnsFI - 24.04.13 - klo:16:03
Auttakaahan miestä hädässä. Mistähän nyt tietäisi, meneekö tämä FL:n normipurskuriin. :/

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B8-S4-STYLE-REAR-DIFFUSER-QUAD-EXHAUST-PU-/320586640133

On kyllä niin epäselvän näköinen ilmoitus että tuosta ei kyllä varmaa voi sanoa. Ã,,kkiseltään veikkaan että ei kävisi.
Tuossahan sanotaan että S4 style diffuusori sekä sedanin että Avantin vakiopuskuriin. Silti kuvassa näyttäisi olevan S4 tai S-linevarusteinen auto joissa on erilainen puskuri kuin A4 vakiopuskuri. No, todennäköisesti S4:n kuva on kuitenkin siinä vain esimerkkinä.
Kuvassahan kuitenkin on pre-facelift sedan, joten en kyllä usko että käy faceliftiin, koska eikös nissä ole tuo diffuusori eri mallinen.

batman14

Onko kukaan tehnyt kojelautaa samanlaiseksi kun esim RS4 tai RS5  mallissa? Niissähän se on sellainen kiiltävän musta joka näyttää huomattavasti vakio harmaa ämpärimuovi versiota paremmalta... Onkohan se isokin urakka?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 24.04.13 - klo:23:07
Onko kukaan tehnyt kojelautaa samanlaiseksi kun esim RS4 tai RS5  mallissa? Niissähän se on sellainen kiiltävän musta joka näyttää huomattavasti vakio harmaa ämpärimuovi versiota paremmalta... Onkohan se isokin urakka?
Onhan noita jotkut maalauttaneet kiiltävän mustaksi. Ne muovit on suht helppo irrottaa maalausta varten.

makelja

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 24.04.13 - klo:23:07

Katselin eBaysta että sen muovin saisi sieltä reilulla satasella.

batman14

Lainaus käyttäjältä: makelja - 25.04.13 - klo:12:19
Katselin eBaysta että sen muovin saisi sieltä reilulla satasella.

Pistäisitkö linkkiä sivusta? Kiitos  :)

makelja

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 25.04.13 - klo:12:22
Pistäisitkö linkkiä sivusta? Kiitos  :)

Se on mulla himakoneella. Laitan kun pääsen illalla sinne.
Se on sellainen ebay.de pikkuilmoitus sivu. Kaikkea kivaa Audeihin.

jnsFI

Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy