Kirjoittaja Aihe: Prosecur turvamerkintä  (Luettu 2834 kertaa)

Poissa Ouzi

• Täysjäsen
  • Octavia Combi 1.4 TSI Elegance DSG -14
    • Profiili
Prosecur turvamerkintä
« : 27.09.10 - klo:23:53 »
Onko foorumilaisilla autot turvamerkitty ? Eli joka lasissa hiekkapuhallettu teksti FIN ja auton rekkari. Pitäs hankaloittaa auton varastamista ja maastavientiä. Mut mä en taida laittaa kun sitä vartenhan mä maksan kokoajan täyttä vakuutusta et on vakuutus turvaa jos jotain käy. Ja vakuutus korvaa ;) Vaimo sanoi et tuohon autoon ei kannata ottaa merkintää kun kohta sen kumminkin vaihdat pois  ;)

Poissa Kapa

• Konkari
    • Profiili
Vs: Prosecur turvamerkintä
« Vastaus #1 : 28.09.10 - klo:00:20 »
Täytyy sanoa, että tarpeellisempaan senkin rahan itse käyttäisin. Neurootikkojen höpinää koko Prosecur!

Poissa Erkka

• Moderaattori
  • Konkari
  • Polo 1.6 TDI -11
    • Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.10 - klo:06:36 »
Minä en laittaisi tuota omaan autoon. Rumat merkinnät laseissa ei miellytä. Täyskasko saa Poloon riittää.

Ps. Muutama vuosi sitten tuli tilattua turvamerkinnät jollain mömmöliimasysteemillä, eikä tullut silloin asennettua paikalleen.
Polo 1.6 TDI Bluemotion Technology

Poissa Karvis

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #3 : 28.09.10 - klo:06:56 »
Eikös Ouzilla ole Ocussa turvamerkinnät ihan tehtaan tekemänä? Vai onko sekin viety Ocusta jossain vaiheessa ???
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Poissa Ouzi

• Täysjäsen
  • Octavia Combi 1.4 TSI Elegance DSG -14
    • Profiili
« Vastaus #4 : 28.09.10 - klo:09:01 »
Kova on kilpailu turvamerkintä alallakin kun samana päivänä tuli myös SBM mainos turvamerkinnöistä. Ja oli joku tee-se-itse merkintä paketti  :D Sitä mieltä minäkin ettei ne auton maastaviennit ole yleisiä ja ei tällästä tuulipuvun autoa kukaan varasta kuka tekee autoilla bisnestä.

Poissa Jonde

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #5 : 29.09.10 - klo:17:17 »
Aika turhaa toimintaa täällä noi merkinnät kuten sanottu. En muista että olisin merkintöjä edes muualla nähnyt kun täällä ja ruotsissa. Luulisi että tuolla keskieuroopassa voisi olla käyttöä noille kun rajat on auki ja niitä on monta lähekkäin mitä ylittää.
Vaan itse olen todennut että, mitä sitä merkintöjä ja hälyttimiä käyttikseen laittamaan. Jos joku haluaa auton viedä, niin eiköhän se myös sen oikeasti vie keinolla tai toisella.

Poissa skodillac

• Jäsen
  • **
  • Vaginisti
    • Profiili
« Vastaus #6 : 08.10.10 - klo:10:38 »
Nykypäivän autojen ajonestolaite on sen verran monimutkainen ja vaikea ohitettava, että ei tosiaan näitä perusautoja kukaan jaksa alkaa varastamaan. Käyttövarkaudetkin piripäiden keskuudessa alkaa jäämään noihin max. -94 vuoden autoihin, joissa ei ole ajonestoa. Tällaisen turvamerkinnän voisi ottaa autoon joka on jotenkin erikoinen tai överikallis. Mutta silloinkin jos varas oikeasti auton haluaa niin ei se kierros ulkolaseja nyt niin kalliiksi tule.

Kyllä se aika on näistä ohi mennyt. Turvaurat ehkä tuulilasiin pitämään pyyhkijät timmissä voisi olla ainoa syy kaiverrella lasejaan, mutta sekin taitaa nykyautoissa olla turhaa, kun olisihan senkin valmistaja jo autoon laittanut jos kokisi tarpeelliseksi. Ja pyyhjijäthän vaggineissa nykyään jää aina eri asentoon pyyhinnän jälkeen. Sen pitäisi kuluttaa sulkia vähemmän.
** Skoda Octavia Combi Greenline 2011 ** Ex-vaggine: Audi A3 Sportback 1.9 TDi 2008 **